عمومیمقالات

پیشروی با همدلی و بندگی با حمزه خان

پیشروی با همدلی و بندگی با حمزه خان

در تعقیب ثروتمند شدن، مردم را می توان مصرف کرد کسب پول حمزه خان، نویسنده و سخنران اصلی، معتقد است که تکامل کنونی رهبری ریشه در ترس و کمبود منابع دارد، و در عین حال که دیگران را نادیده می‌گیرد، به حداکثر می‌رساند.

“من مجذوب رهبران بد هستم. خان در اپیزود امروز می‌گوید: من مجذوب رهبری اجتماعی منفور هستم. “من فکر می کنم شیفتگی من به رهبران بد ناشی از رفتار من مانند یک رهبر بد است.”

او می‌خواهد رهبری با به حداکثر رساندن ویژگی‌های انسان محور دوباره اختراع شود، ، بندگی، تنوع و نوآوری. این هفته، او و Brilliant Thoughtsمجری Tristan Ahumada درباره مهمترین مهارت برای آینده کاری: همدلی. همدلی مستلزم این است که از مردم بخواهیم نفس خود را متوقف کنند و قبل از آن انسان را ببینند منبع خدمتگزاری همدلی در عمل است، باور بی امان در به حداکثر رساندن پتانسیل همه افراد در تیم.

تنوع منجر به آگاهی موقعیتی بهتر و درک بهتر تغییراتی است که در داخل و خارج سازمان اتفاق می افتد. خان به جای تنوع در جنسیت، نژاد و موارد مشابه، تنوع را در زمینه‌ها، دیدگاه‌ها و تجربیات تشویق می‌کند و آن افراد را توانمند می‌سازد. خان همچنین بحث می‌کند که چگونه نوآوری، که او آن را ایجاد تغییر قبل از نیاز به تغییر تعریف می‌کند، محصول جانبی همدلی، بندگی و تنوع است.

در وب سایت او در درباره حمزه خان بیشتر بدانید www.hamzakhan.ca. کتاب های او رهبری، اختراع مجدد: چگونه همدلی، خدمتگزاری، تنوع و نوآوری را در محل کار و قمار فرسودگی شغلی: با غلبه بر فرسودگی شغلی بیشتر به دست آورید و ایجاد تاب آوری.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

Podcast In the Details Leaderboard 728 x 90 - پیشروی با همدلی و بندگی با حمزه خان

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی