خبر

پیش‌بینی قیمت سکه در بازار

پیش‌بینی قیمت سکه در بازار

358192 694 - پیش‌بینی قیمت سکه در بازار

اقتصاد۲۴– عبور ونزوئلا از ابرتورم‌ها و از سرگیری رشد اقتصادی نشانه خوبی است که به همه ثابت می‌کند، مقاومت و ایستادگی جواب می‌دهد. دیروز این بخش از صحبت‌های رییس جمهور ایران مورد توجه بخشی از معامله گران بازار سکه شد و سعی کردند با جوسازی پیرامون آن، قیمت فلز گران بهای داخلی را در کانال ۱۵ میلیون تومانی جلو ببرند.

به گزارش اکوایران، به نظر می‌رسد سکه بازان تصور می‌کنند که ایران نیز قصد دارد مانند ونزوئلا مسیر مقابله با آمریکا را طی کند. با این حال، بخشی از معامله گران نیز باور دارند، ایران در واکنش به قطعنامه شورای حکام مقاومت سنگینی را بروز داده است تا خیلی زود در برابر طرف غربی خود را نبازد. این دسته باور دارند که به زودی توافق جدید هسته‌ای امضا خواهد شد و سکه نیز از کانال ۱۶ میلیون تومانی فراتر نخواهد رفت. این گروه بیشتر به صحبت‌های نماینده روسیه در مذاکرات وین اشاره می‌کنند که احتمال رسیدن به توافق هسته‌ای را دور از ذهن ندانسته است.


 بیشتر بخوانید: قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ + جدول


در حالی که برخی معامله گران انتظار اصلاح قیمت سکه امامی را دارند، در بازار بورس کالا، قیمت فلز گران بهای داخلی به به محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جهش کرده است. افزایش خرید‌ها در این بازار موجب شده است که توقعات افزایشی در بازار نقدی نیز بیشتر از قبل شود.

منبع: اکو ایران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی