خبر

پیش‌بینی بورس ۶ تیرماه

پیش‌بینی بورس ۶ تیرماه

362900 297 - پیش‌بینی بورس ۶ تیرماه

اقتصاد۲۴- بورس روز گذشته افت ۱٫۲ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادلی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

فاطمی امین، وزیر صمت در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که مخالفتی با عرضه خودرو در بورس کالا ندارد. این در حالی است که دیگر اظهارات وی، در تضاد با این موضوع بود.  این تناقض می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورس کالا و بازار خودرو بگذارد.

در متن نامه رئیس سازمان حمایت به مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران آمده است: در خصوص تصمیم‌های جلسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ مبنی بر تعیین قیمت سبوس به استحضار می‌رساند که با توجه به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و تغییر نرخ ارز ترجیحی نهاده‌های دامی، در برآورد‌های قیمت شیرخام توسط این سازمان نرخ هر کیلوگرم سبوس معادل شش تومان منظور شده است.


بیشتر بخوانید: بورس در لبه پرتگاه


این افزایش قیمت می‌تواند صنایع مرتبط در بورس را صعودی کند.

حمیدرضا صالحی، رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: قطعی برق برای صنایع به ویژه صنایع بورسی و سهامداران آنها، خسارت‌های زیادی به همراه دارد. اما اگر برق در بورس انرژی عرضه و قیمت واقعی آن کشف شود، می‌توان شاهد توسعه صنایع، نیروگاه‌ها و چه بسا در آینده با رقابتی شدن عرضه برق؛ شاهد کاهش قیمت آن باشیم.

عرضه برق در بورس انرژی می‌تواند قیمت و نحوه مصرف آن را متعادل سازد.

ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ورود به پرونده تخلفاتی بورس گفت: هنوز کسی بازداشت نشده است. اقدامات خوبی با کمک دستگاه‌های متولی صورت گرفت.

کارشناسان عقیده دارند در صورت بازداشت متخلفین، اعتماد سهامداران نسبت به بورس افزایش می‌یابد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی