عمومی

AT&T با ورزشکاران برای حمایت از زنان همکاری می کند کارآفرینان با مسابقه “او متصل است”.

AT&T با ورزشکاران برای حمایت از زنان همکاری می کند
کارآفرینان با مسابقه “او متصل است”.

سومین تکرار AT&T از «او وصل است» با هدف توانمندسازی زنان کارآفرین در سال جاری آغاز می‌شود. ورزشکاران برجسته A’ja Wilson، Kelley O’Hara و دیگرانی که اتفاقاً صاحب مشاغل کوچک نیز هستند، قرار است الهام بخش زنان در سراسر جهان باشند. این ابتکار نامزدهای مسابقه She’s Connected را دعوت می کند، جایی که یک کسب و کار کوچک متعلق به زنان می تواند جایزه ۲۰۰۰۰ دلاری، یک سال خدمات AT&T و موارد دیگر را برنده شود.

«AT&T او را به هم متصل می کند» در سال ۲۰۲۰ آغاز شد و برجسته شد. داستان های الهام بخش از ورزشکاران در سطح جهانی. این زنان به‌خاطر موفقیت‌هایشان در ورزش‌های مربوطه‌شان شناخته می‌شوند، اما AT&T همچنین به سرمایه‌گذاری‌های آنها به‌عنوان کارآفرین روشن می‌کند.

امسال، AT&T با سرمایه‌گذاری در جامعه گسترده‌تر زنان کارآفرین، ابتکار عمل را بیشتر انجام می‌دهد. این شرکت در حال معرفی یک مسابقه جدید است که می تواند یک کسب و کار کوچک متعلق به یک زن را برنده ۲۰۰۰۰ دلار، یک سال خدمات AT&T و شانس حضور در قسمت “او متصل” خود را ببیند.

این مجموعه خواهد بود. ویژگی A’ja Wilson، بنیانگذار Burnt Wax و WNBA Champion. Kelley O’Hara، یکی از بنیانگذاران Beat Everybody و سرمایه گذار در Just Women’s Sports؛ Arike Ogunbowale، سرمایه‌گذار در Just Women’s Sports و WNBA Player؛ و مالوری سوانسون، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده. همه این ورزشکاران همچنین صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرین هستند و بهره برداری های خارج از زمین آنها در این مجموعه برجسته خواهد شد.

‘ هدف AT&T به نمایش گذاشتن ماهیت چند بعدی زنان ورزشکار، به‌ویژه آن‌هایی که شغل‌های خارج از ورزش خود را دنبال می‌کنند، فعالیت‌های جانبی را مدیریت می‌کنند، یا درگیر فعالیت‌های بشردوستانه هستند که به جوامع خود کمک می‌کند. این پلتفرم داستان های آنها را برجسته می کند و تاکید می کند که چگونه اتصال رویاها و موفقیت آنها را تقویت می کند.

AT&T همچنان تعهد خود را به برابری و توانمندسازی زنان در تجارت نشان می دهد. این یک بسته تحرک برای هر ورزشکار فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که آنها در داخل و خارج از زمین در ارتباط هستند.

A’ja Wilson، که در قسمت اول نمایش داده شد، نشان می‌دهد که چگونه اتصال به او اجازه می‌دهد تا یک تجارت خانوادگی موفق را در کنار خود اداره کند. مادر با وجود زندگی در دو شهر. آنها به تکنولوژی متکی هستند و دوست دارند کارایی و کیفیت برند خود را حفظ کنند. قسمت‌های آتی «او توسط AT&T متصل است» بر روی جامعه، ارتباط، و مربیگری تمرکز خواهد کرد.

اکنون نامزدها برای حمایت از یک کسب‌وکار کوچک متعلق به زنان باز است. کسب‌وکارهای برنده ۲۰۰۰۰ دلار، خدمات و دستگاه‌های AT&T در سال و پشتیبانی کامل از پلتفرم «او توسط AT&T متصل است» دریافت خواهند کرد. برندگان جایزه بزرگ همچنین در قسمت پایانی «او متصل است» معرفی خواهند شد و پلتفرمی منحصربفرد برای اشتراک‌گذاری داستان‌های خود، تبلیغ کسب‌وکارشان و الهام بخشیدن به جوامع ارائه می‌دهند.

این حرکت AT&T گامی مهم در تسطیح زمینه بازی برای مشاغل تحت مالکیت زنان، ارائه فرصتی برای موفقیت و در عین حال الهام بخشیدن به نسل جدیدی از کارآفرینان زن. همانطور که کلی اوهارا می‌گوید، «کسب‌وکارهای تحت مالکیت زنان به اندازه کسب‌وکارهای متعلق به مردان در گذشته بودجه دریافت نکرده‌اند – ما باید هر کاری که می‌توانیم حتی برای زمین بازی انجام دهیم.»

برای جدیدترین موارد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی