پلتفرم شغلی بعدی شما؟ به TikTok چرخشی بدهید
پلتفرم شغلی بعدی شما؟ به TikTok چرخشی بدهید
TikTok بیشتر از اینکه در ویدیوهای زیبای توله سگ ها و روندهای همگام سازی لب ها دست و پا کند، انجام می دهد. این پلتفرم به وسیلهای برای استخدام قانونی نیز تبدیل شده است.
پلتفرم متعلق به ByteDance اخیراً شاهد افزایش محتوای مرتبط با شغل بوده است. ، با ۱٫۷ میلیارد بازدید از هشتگ #joblife و ۷۲ میلیارد بازدید از هشتگ #smallbusiness تا به امروز.
از سال گذشته، این پلتفرم ابزار کاربردی خود را به عنوان یک ابزار مشاغل تبلیغ کرده است. در ژوئیه ۲۰۲۱، “TikTok Resumes،” برنامهای که به جویندگان کار اجازه میدهد با رزومه ویدیویی TikTok برای مشاغل درخواست دهند. در ژوئیه امسال، TikTok مجموعه آموزشی جدیدی را با نام “من را دنبال کنید” تا به کسب و کارهای کوچک کمک کنید تا پلتفرم را بهتر درک کنند.
برای استفاده از برنامههای مرتبط با شغل TikTok خیلی دیر نیست. اگر میخواهید کارمند بعدی خود را در TikTok استخدام کنید، این کاری است که باید انجام دهید:
بزرگترین طرفداران خود را استخدام کنید.
میراندا هریس هملین، موسس برند جواهرات ضدآب And Arlen در سیاتل، میگوید: به دنبال بزرگترین طرفداران خود باشید. او اخیراً کارمند جدیدی را مستقیماً از طریق TikTok استخدام کرد که به وضوح از این برند لذت می برد. او از همان روزهای اولیه ورود این برند به TikTok، با ویدیوهای And Arlen تعامل داشت و نکاتی را برای فراگیرتر کردن محصولات ارسال میکرد. وقتی هملین تماس گرفت، میگوید که حتی به رزومهاش نگاه نکرده است. او میافزاید که همه چیز تا اینجا به خوبی پیش رفته است.
“من معتقدم که داشتن کارمندانی که ما را درک میکنند و به آنها اهمیت میدهند مهمتر است. هملین میگوید: «نام تجاری نسبت به کارمندانی که با تجربه لازم برای انجام کار خود وارد میشوند و این دقیقاً همان چیزی است که TikTok برای ما به ارمغان آورده است، افرادی که به آنها اهمیت میدهند.” ویدیوهای ویروسی.
کیسی اورتسن، بنیانگذار برند پاک کننده سطل زباله مستقر در یوتا، Bin Blasters، می گوید ویدیوی ویروسی TikTok “همه چیز را تغییر داد.” او میگوید که نه تنها باعث ایجاد بازدید و فروش میشود، بلکه به او کمک میکند با کارآفرینان دیگری که به کسب و کار او علاقهمند هستند ارتباط برقرار کند. در نتیجه، او توانست Bin Blasters را از یک عملیات یک نفره به یک امتیاز با شش مکان در سه ایالت ببرد.
از طریق رزومههای ویدیویی به دنبال استعدادهای غیرمنتظره باشید.
یک ارائه ویدیویی می تواند به شما کمک کند تا کارکنان خود را به عنوان یک شخص درک کنید و مهارت های خلاقانه آنها مانند فیلمبرداری، تدوین و داستان سرایی را نشان دهید. الساندرو بوگلیاری، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آژانس بازاریابی مستقر در نیویورک The Influencer Marketing Factory می گوید. بوگلیاری اضافه میکند که ارائه ویدیویی میتواند استعدادهای ژنرال Z را جذب کند.
یک ارائه ویدیویی می تواند به شما کمک کند تا کارکنان خود را به عنوان یک شخص درک کنید و مهارت های خلاقانه آنها مانند فیلمبرداری، تدوین و داستان سرایی را نشان دهید. الساندرو بوگلیاری، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آژانس بازاریابی مستقر در نیویورک The Influencer Marketing Factory می گوید. بوگلیاری اضافه میکند که ارائه ویدیویی میتواند استعدادهای ژنرال Z را جذب کند.