عمومی

پس از 57 سال طولانی، Subway فقط یک تغییر بزرگ ایجاد کرد. (آن همه امروز صبح شروع می شود)

پس از ۵۷ سال طولانی، Subway فقط یک تغییر بزرگ ایجاد کرد. (آن همه
امروز صبح شروع می شود)

فقط عاشق مترو؟ منظورم ساندویچ ها نیست من در مورد غذا متخصص نیستم. فکر نمی‌کنم در واقع در یک دهه در مترو خورده شد.

چیزی که من واقعاً دوست دارم داستان این شرکت است — به خصوص بازگشت به روزهای اولیه در Subway، بسیار قبل از اینکه همه چیز به یک تبدیل شود. کمی غم انگیزتر اگر صاحب کسب و کار یا کارآفرین هستید، ارزش دانستن آن را دارد.

دلیلی که اکنون در مورد Subway صحبت می کنیم این است که داستان آن در شرف آغاز فصل جدیدی است. در واقع، در تاریخ بیش از ۵۷ ساله Subway، این احتمالاً یکی از بزرگترین تغییرات عملیاتی آن است.

در اینجا تاریخچه، تغییرات بزرگ، و آنچه ممکن است برای کسب و کار خود از بین ببرید.

زیردریایی های پیت

در وب سایت خود، Subway ادعا می کند که “یک برند واقعا جهانی … [با] تعداد رستوران های Subway در جهان از هر رستوران زنجیره ای دیگر!”

بر اساس تعداد من، آنها فهرست  ۳۶۸۴۸ مکان در ۱۰۶ کشور در وب سایت آنها. این یک شرکت خصوصی است، بنابراین ارزش گذاری ها همیشه یک بازی حدس زدن هستند. اما قبل از همه‌گیری، ارزش Subway تا ۱۲٫۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شد. /a>.

برای شرکتی بد نیست که بنیانگذارش، فرد دلوکا، یک رستوران واحد را در بریجپورت، کانکتیکات افتتاح کرد. ۱۹۶۵٫ زمانی که آن مکان نتوانست پول دربیاورد، داستان این است که DeLuca یک رستوران دوم را برای ایجاد ظاهری موفق باز کرد.

کل این موضوع در ابتدا زیردریایی های پیت نامیده می شد، سپس متروی پیت و در نهایت فقط مترو. و این طرح جواب داد در طی یک دهه، دلوکا با امید به دسترسی به ۳۲ فروشگاه، شروع به امتیاز دهی به رستوران‌های Subway کرد.

اما در اوایل دهه ۱۹۸۰، وجود داشت. ۲۰۰ فروشگاه تا سال ۱۹۸۷، تعداد آنها به ۱۰۰۰ رسید.

“زمانی که در سال ۲۰۰۲ بالاخره از مک دونالد در ایالات متحده عبور کردیم، آن را اعلام نکردیم، ” دلوکا در مصاحبه ای در Inc.com گفت ۲۰۱۳٫ “اما کسی … قطعه کوچکی را در اخبار قرار داد، و این به یک چیز غول پیکر تبدیل شد. همین اتفاق زمانی افتاد که ما در سال ۲۰۱۰ از تعداد فروشگاه های جهانی مک دونالد عبور کردیم.”

همانطور که DeLuca در آن زمان به Inc. گفت، مقر Subway فقط روی سه چیز متمرکز بود:

  • ما فروش را در سطح فروشگاه ایجاد می کنیم.
  • ما در سطح فروشگاه سود ایجاد می کنیم.
  • ما فروشگاه های بیشتری می سازیم.

برای مدت طولانی، این ترکیب عالی بود. اما هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد.

بحران پس از بحران

در اواخر سال ۲۰۱۳، اندکی پس از مصاحبه خود با شرکت، دلوکا اعلام کرد که به دلیل نبرد با سرطان خون از سمت خود به عنوان مدیرعامل کنار خواهد رفت. دو سال بعد، او بر اثر این بیماری درگذشت.

در این بین، Subway تحت تأثیر اخبار بد و چالش‌های سخت قرار گرفت. . ابتدا، سخنگوی تبلیغاتی قدیمی آن، جرد فوگل، به دلیل جرایم پورنوگرافی کودکان دستگیر و به زندان محکوم شد.

سپس، اقدامات حق رای آن را انجام داد. تحت نظارت بیشتر و بیشتر قرار گرفت. و در پی مرگ دلوکا، شرکت با بحران شدید رهبری مواجه شد.

به طور خلاصه، دلوکا و سرمایه گذار اصلی اش. / شریک، پیتر باک، هر کدام نیمی از سهام شرکت را در اختیار داشتند، حتی با رشد آن به میلیاردها دلار. همسر دلوکا پس از مرگ او سهام او را به ارث برد، اما طبق گزارش ها، او و باک دیدگاه های بسیار متفاوتی برای آینده شرکت داشتند.

سپس ، Subway فروشگاه ها را با سرعتی بی سابقه تعطیل کرد. وقتی سه سال پیش در مورد این شرکت نوشتم، Subway ادعای ۴۲۴۳۱ فروشگاه داشت، بنابراین افت بسیار زیادی داشته است.

در نهایت، Subway جان چیدزی، رئیس سابق برگر کینگ را به عنوان مدیرعامل وارد کرد. سپس، شایعات فروش شروع به پخش کردند، سپس Subway این شایعات را خنثی کرد، و سپس سال گذشته، باک در ۹۰ سالگی درگذشت.

۱ میلیون ساندویچ رایگان

که کم و بیش ما را به روز می کند. و، من گمان می‌کنم اکثر ما با تجربه مشتری Subway آشنا هستیم، حتی اگر به ندرت در آنجا غذا می‌خورید.

به طور خلاصه، حقه این بوده است که شما تماشا می کنید که یک کارمند ساندویچ شما را در امتداد نوعی خط مونتاژ درست می کند و با نوع ساندویچ، تاپینگ ها و سایر افزودنی های مورد نظر شما وزن می کند.

اما، برخلاف همه اینها، Subway اخیراً اعلام کرد که در حال تلاش برای چیزی رادیکال است: به قول این شرکت، “مهم ترین به روز رسانی منو در تاریخ تقریبا ۶۰ ساله آن.”

به نظر می رسد بزرگترین تغییر تغییر از قالب خط مونتاژ به ساندویچ های از پیش ساخته شده است، حداقل در ۱۲ مورد: چهار مورد ساندویچ‌هایی که هرکدام در دسته‌هایی مانند استیک پنیر، «ایتالیانوس»، ساندویچ مرغ، و کلوپ هستند.

به‌عنوان راهی برای ایجاد سر و صدا، Subway قصد دارد ۱ میلیون ساندویچ رایگان امروز بین ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر اهدا کند. بنابراین اگر به معنای واقعی کلمه به دنبال یک ناهار رایگان هستید، در اینجا شانس شماست.

آیا مهم است؟ آیا مشتریان به مترو بازخواهند گشت؟ آیا امتیازدهندگان آن خوشحال تر خواهند شد و ارزش آن یک بار دیگر افزایش خواهد یافت؟

هک، نویسنده فروتن Inc.com شما پس از یک دهه یا بیشتر دوری دوباره آن را بررسی کنید؟

من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. اما به‌عنوان کارآفرینی که دوست دارد شرکت‌های بزرگ را ببیند که تغییرات بزرگی انجام می‌دهند و از آنها یاد می‌گیرند، علاقه‌مندم ببینم داستان چگونه رقم می‌خورد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی