عمومی

17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

۱۷ راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

برای کسب و کارهای اینترنتی با موبایل (کسب درآمد با گوشی) در ایران این نکته را هم در نظر داشته باشید که در شروع کار قرار نیست خودتان را درگیر موضوعات اداری و مجوز کنید. معمولاً دریافت مجوز از کسب و کارهای‌ اینترنتی پس از بزرگ شدن آن‌ها صورت می‌گیرد و در شرایط عادی نیازی به اخذ مجوزهای رنگانگ کسب و کاری نیست.

به‌علاوه این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر برای کار اینترنتی با گوشی خود، نمادهای مختلف را اخذ کنید و درگیر ثبت شرکت و این موارد بشوید ممکن است پس از مدتی کسب و کار شما سوددهی نداشته باشد و برای منحل کردن شرکت مجبور به صرف هزینه‌ های سنگین شوید.

همچنین اگر نماد اعتماد الکترونیکی و دیگر مجوز‌های مربوطه را اخذ کنید مجبور می‌شوید تا از همان روزهای اول مالیات و ارزش افزوده و دیگر موارد مالی را پرداخت کنید که اصلاً اتفاق خوشایندی برای یک کسب و کار نوپا نیست.

البته ممکن است بعد از مدت زمانی بخواهید تا با شرکت پست قرارداد ببندید و یا برای مثال بتوانید تسویه‌ی هزینه مرسوله را بعد از تحویل به مشتری انجام دهید که در این موارد نیاز به اخذ مجوزهای مشخص دارید اما در شروع کار نیازی به این مجوزها نیست. 

برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از مشاوره کسب و کار استفاده کنید و از آن‌ها مشورت بگیرید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

چرا کار اینترنتی با گوشی؟

وقتی دسترسی به تلفن همراه راحت‌تر از دسترسی به هر چیز دیگری در دنیا است، بهتر است موضوع کسب درآمد از آن را جدی بگیریم. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، روزانه چند ساعت از وقت خود را با تلفن همراه خود می‌گذرانیم، آن را همیشه و همه جا با خودمان داریم.

در واقع این وسیله کوچک بسیاری از کارهای ما را راحت کرده است. ما پرداخت‌های خود را به کمک گوشی‌مان انجام می‌دهیم؛ همچنین تماس، ارسال پیامک، ارسال و دریافت ویدئوهای خانوادگی و کاری و مدیریت شبکه‌های اجتماعی از دیگر کارهایی است که روزانه با تلفن همراه انجام می‌شوند. مطمئناً راه‌هایی برای پول درآوردن با گوشی هوشمند وجود دارد که با آگاهی به آن‌ها، ما نیز می‌توانیم به کمک این وسیله درآمد ایجاد کنیم.

اگر موفق شویم، استفاده روزانه ما از گوشی‌مان، چند برابر ارزش پیدا می‌کند. البته هم‌اینک افراد زیادی هستند که کسب‌وکار اصلی آن‌ها بر پایه تلفن همراه و گوشی‌های اسمارت قرار دارد.

ممکن است شما بخواهید در ابتدا یک کار پاره‌وقت با این وسیله راه‌اندازی کنید، اما اگر بتوانید به شاهراه‌های کسب درآمد گوشی وصل شوید، کسب‌وکار پاره‌وقت شما تبدیل به یک شغل تمام عیار خواهد شد. اگر هنوز هم پاسخ سوال چگونه با گوشی درامد داشته باشیم را نگرفته‌اید بهتر است با ما همراه باشید.

همچنین به عنوان یک نکته در نظر داشته باشید که برخی روش‌های پول درآوردن با گوشی مانند (کسب درآمد با نصب نرم افزار، نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان، کسب درامد از طریق نصب اپلیکیشن، بهترین اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات) روش‌های مطمئنی نیستند و حتی بسیاری از آن‌ها ابزارهای کلاه‌برداری هستند. 

اهمیت درآمدزایی با موبایل

یکی از سؤالاتی که در موضوع کسب درامد موبایل و کار مجازی با گوشی مطرح می‌شود این است چرا کسب درآمد با گوشی اهمیت دارد و یا ما در حال حاضر یک درآمد کافی داریم اما این درآمد از طریق کسب و کارهای سنتی است و هیچ گونه ارتباطی با روش‌های اینترنتی ندارد. حال قصد داریم کار اینترنتی با گوشی را شروع کنیم و کسب و کار اینترنتی با موبایل را تجربه کنیم.

خب این موضوع بسیار خوب است که شما توانسته‌اید در این شرایط اقتصادی، به‌ خوبی از پس هزینه‌های خود بربیایید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر شما یک هفته به مسافرت بروید و جایگزینی برای سودآوری کسب و کارتان نداشته باشید احتمالاً درآمد شما متوقف می ‌شود؛ اینجاست که موضوع کسب درآمد با گوشی یا کار اینترنتی با گوشی برای ما پررنگ می شود.

اما در کسب‌ و کارهای جدید اینترنتی (کسب و کار اینترنتی با موبایل) این‌گونه نیست و شما حتی در خواب هم می‌توانید به یک درآمد پایدار برسید . رسیدن به این‌گونه درآمدها واقعاً کار سختی نیست کافی است به این فکر کنید که شما یک محصول آموزشی تولید کرده‌اید و آن را در وب‌‌سایت‌تان عرضه کرده‌اید حالا ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید محصولات‌ تان را بفروشید و راه های پول درآوردن با گوشی را تجربه کنید. به گفته بیل‌ گیتس کسب و کارهای سنتی اگر راهی برای ورود به بستر اینترنت نکنند به ‌زودی شکست تلخی را تجربه می ‌کنند.

این گفته نشان می‌دهد که بیل گیتس سال‌ ها پیش شکست کسب و کارهای سنتی را در آمریکا پیش بینی کرده بوده است. برای جلوگیری از این شکست باید از امروز به فکر احیای کسب و کارتان در فضای مجازی باشید و سعی کنید کسب درآمد از تلفن همراه (کار با گوشی) را جز یکی از مهم‌ترین کارهای امسال خود قرار دهید.

شروع کسب درآمد از گوشی این نکته را هم می ‌طلبد که شما از قبل بستری مناسب را ایجاد کرده‌ باشید تا محصولات و خدمات ‌تان در آن‌ها به فروش برسد.

متأسفانه افراد این ‌گونه فکر می‌کنند که برای ورود به بازار اینترنتی حتماً باید سراغ بازار و مهارت جدیدی بروند اما در اصل این‌گونه نیست و شما می‌توانید همین مهارت و شغل کنونی‌تان را به بستر اینترنت بیاورید و فروش خود را چند برابر کنید و کسب درامد با گوشی به تومان اینجا برای شما اتفاق می افتد.

تحقیقات این مرحله به ‌شدت دقیق و حساس است و شما باید سعی کنید اعتبارسنجی درستی از وضعیت شغلی ‌تان در اینترنت داشته باشید.

این کار به شما کمک می‌کند تا با خیالی مطمئن به هدف‌تان فکر کنید. اگر بتوانید کسب و کارتان شخصی‌تان را به بستر اینترنت انتقال دهید می‌توانید از تجربه‌های ‌تان استفاده کنید و سریع ‌تر به پیشرفت برسید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

چرخش در ایده و مدل کسب و کار از طریق گوشی

تحقیقات نشان داده است که کسب و کارهای تغییرپذیر از احتمال موفقیت بیش‌تری برخوردارند. برای مثال اگر شما یک ایده فروشگاه اینترنتی کفش داشتید و بعد از مدت زمانی به این نتیجه رسیدید که محصول شما در روند کاری شما اختلال ایجاد می‌کند بهتر است تعصب را کنار بگذارید و محصول‌تان را تغییر دهید.

برای این‌که بهتر متوجه شوید؛ فرض کنید یک پیج اینستاگرامی در ابتدا همین کفش را برای فروش انتخاب می‌کند اما در میانه مسیر به این نتیجه می‌رسد که سایزبندی خاص کفش نسبت به دیگر محصولات مشکلات زیادی را برای مشتریان ایجاد می‌کند و بسیاری از افرادی که این محصول را خریداری کرده‌اند مجبور به بازگشت دادن محصول می‌شوند.

خب این شخص در این مرحله اگر روحیه تغییر‌پذیری داشته باشد مجدداً تحقیقات خود را شروع می‌کند و مثلاً به محصول جدیدی مانند کیف می‌رسد که دردسر سایزبندی ندارد. حال در ادامه مسیر و با گسترش کسب و کار می‌تواند کفش را هم اضافه کند. اما اگر همان ابتدا این محصول را تغییر نمی‌داد، این‌قدر دردسر تحمل می‌کرد تا از انجام این کار منصرف شود.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

گام‌های کسب درآمد با موبایل

زمانی‌ که می‌‌خواهید کسب درآمد با موبایل را شروع کنید بهتر است یک آشنایی حداقلی با مبانی بازاریابی و کارهای اینترنتی پیدا کنید. البته این موضوع حتماً نباید قبل از شروع کسب و کارتان باشد اما در صورتی ‌که بخواهید موفقیت کار شما بیش ‌تر شود بهتر است اموزش کسب درامد با گوشی رایگان دیده شوند.

معمولا کتاب جامعی برای اموزش پول درآوردن با گوشی رایگان و کارهای اینترنتی وجود ندارد اما سری‌ کتاب ‌های کسب و کاری آریانا قلم و بعضی از کتاب ‌های انتشارات سیته می‌تواند برای شروع دید مناسبی به شما دهد. توصیه ما این است که در کلاس ‌های حضوری یا غیرحضوری موسسات معتبر مارکتینگ شرکت کنید تا بتوانید دید مناسبی از کسب درامد اسان با گوشی پیدا کنید.

کسب درامد اسان با گوشی مانند کسب درامد با بازی هر چند ساده به نظر می‌آید اما در نهایت نیازمند دانش مناسبی در این حوزه دارد. طبق نظر کارشناسان کسب و کارهای اینترنتی کسانی ‌که در زمینه کسب درآمد با موبایل دانش بیش ‌تری دارند احتمال موفقیت‌شان بیش‌تر است. همچنین در نظر داشته باشید که برای موفقیت روز افزون در این حوزه بهتر است دائماً به فکر افزایش دانش خود باشید.

کسب درآمد از گوشی (کار مجازی با گوشی) می‌تواند زندگی شما را متحول کند البته همان‌طور که در مطالب قبل گفته شد باید طبق اصول پیش بروید تا این موضوع حاصل شود. همچنین برای کسب بهترین درآمد از موبایل باید یک تیم داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید. داشتن یک تیم همراه و منظم به شما کمک می‌کند تا بسیاری از کارهای دم‌ دستی را به دیگران بسپارید و خودتان مشغول کارهای مهم‌تری شوید.

البته این موضوع به‌ صورت تدریجی اتفاق می‌افتد و نباید انتظار داشته باشید که بعد از ۳ ماه یک تیم ۱۰ نفره داشته باشید. افرادی که به تیم‌تان اضافه می‌شوند باید مسئولیت کاملاً مشخصی داشته باشند و اگر می‌خواهید هزینه‌های آن‌ها کمتر شود می‌توانید بعضی از مسئولیت‌ها را برون سپاری کنید.

داشتن تیم خوب نکات بسیار زیادی نیاز دارد که تمامی آن‌ها را در یک مقاله جدا توضیح داده ‌ایم.

برون سپاری بعضی از کارها علاوه بر سریع‌تر انجام شدن کارها می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما هم منجر شود. در واقع در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند کارهای خود را برون سپاری کنند تا بتوانند از هزینه‌های ثابت کسب و کارشان کم کنند.

گام‌ اول درآمد زایی با گوشی

یکی از گام‌های اول در شروع کسب درآمد از گوشی (کار مجازی با گوشی) ساختن نسخه اولیه محصول و خدمت مورد نظر شماست. برای مثال اگر شما می‌خواهید یک کسب و کار آموزشی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کنید بهتر است ایده خود را در ابعاد بسیار کوچک اجرا کنید و مشکلات آن را برطرف کنید.

جالب این است که بسیاری از ایده‌هایی که بسیار مناسب می‌رسند در این مرحله شکست می‌خورند. اما اگر قرار است اید‌ه‌ای شکست بخورد بهتر است در همین ابتدای کار شکست بخورد.

بعضی از کسب و کارها بعد از صرف هزینه‌های بسیار زیاد متوجه می‌شوند که ایرادی جدی در کسب و کار وجود دارد و آن را کنار می ‌گذراند اما این کار کمک می‌ کند که شما در همان ابتدای کار یک نتیجه کلی از کسب و کار به‌ دست آورید. بهتر است بدانید که در مبانی استارت آپ‌ها به نسخه کوچک و اولیه محصول MVP می‌ گویند که مخفف یک عبارت انگلیسی به معنای حداقل محصول پذیرفتنی است.

گام‌ دوم درآمد با گوشی

گام بعدی کسب درآمد با گوشی موبایل این است که شما مشتریان اولیه خود را پیدا کنید. به این مشتریان پذیرندگان آغازین می‌گویند. برای پیدا کردن این مشتریان اولیه می‌توانید از دوستان یا اقوام‌تان کمک بگیرید. این مشتریان اولیه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در شروع کسب و کار مشکلات ایده خود را متوجه شوید و در صورت امکان آن‌ها را بر طرف کنید.

بهتر است برای پول در آوردن با گوشی به این نکته توجه کنید که بعد از این‌که مشتری‌های اولیه شما به‌ وجود آمدند بهتر است خدمات ‌رسانی به آن‌ها شروع کنید و فقط منتظر بازخورد آن‌ها باشید. مطمئن باشید که بازخورد‌های به شما خواهند داد که هیچ وقت به فکر شما یا هم تیمی‌هایتان نرسیده است. پس مشتریان اولیه‌تان را دست کم نگیرید و شدیداً از آن‌ها و بازخورد‌هایشان استفاده  کنید چرا که در ادامه کار بسیار برای شما مفید است.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

روش های کسب درآمد از گوشی

راستش را بخواهید روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما به کمک آن می‌توانید از تلفن همراه‌تان کسب درآمد کنید اما مهم‌ترین آن‌ها داشتن یک کسب و کار خدماتی یا فروشگاهی است. در سال‌های اخیر مردم همه دنیا از جمله مردم ایران ترجیح می‌دهند کارها و خدمات‌شان را به‌صورت اینترنتی داشته باشند.

استفاده از خدمات اینترنتی باعث می‌شود تا در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. به همین خاطر امروزه بیش‌تر افراد رغبت دارند تا خدمات و کالاهای مورد نظرشان را به‌صورت اینترنتی دریافت کنند.

با این وجود شما می‌توانید در یکی از این بسترها فعالیت کنید و کسب درآمد با موبایل را با یکی از این روش‌ها آغاز کنید. دقت کنید که بهتر است در حوزه مورد فعالیت‌تان کمی هم اطلاعات سنتی داشته باشید تا بتوانید خدمات بهتری را به مشتریان‌تان ارائه دهید. برای مثال اگر قرار است در حوزه لوازم خانگی شروع به فعالیت کنید بهتر است اطلاعات حداقلی در این حوزه داشته باشید تا بتوانید رضایت مشتریان‌تان را جلب کنید.

بهترین روش‌های کسب درآمد با موبایل فعالیت در بستر تلگرام و اینستاگرام است که به راحتی می‌توانید خدمات و کالاهای خود را عرضه کنید اما به هر حال برای جلب اعتماد مشتریان‌تان باید راه‌های زیادی را استفاده کنید. در حقیقت بزرگ‌ترین مشکلی که پیج‌ها و کانال‌ها دارند این است که بسیاری از افراد به آن‌ها اعتماد نمی‌کنند.

البته این موضوع را می‌توان با داشتن یک وب سایت مناسب حل کرد اما باید فکری هم برای افرادی بکنید که حتی حاضر به چک کردن سایت شما نیستند و فقط می‌خواهند با مشاهده پیج یا کانال‌ شما به اطمینان مورد نظرشان برسند.

توصیه می‌کنیم که اگر آموزش‌های اصولی را دنبال کنید به راحتی می‌توانید به یک درآمد مناسب و پایدار در این حوزه برسید. پس شروع به دیدن آموزش‌های اصولی کنید و مطمئن باشید که می‌توانید کسب کار با گوشی را راه‌اندازی کنید. اگر هم برای کسب درامد بالا عجله دارید، می‌‌توانید سایت اختصاصی‌تان را سفارش بدهید و از آن کسب درآمد کنید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

۱۷ ایده برای راه‌اندازی کسب درآمد با گوشی

چگونه با گوشی درآمد زایی کنیم؟ آیا پول درآوردن با گوشی برای نوجوانان امکان پذیر است؟

روش‌­های متعددی برای ایجاد منبع درآمد اینترنتی با گوشی (کسب درآمد با گوشی) وجود دارد؛ حتی برخی افراد بدون استفاده از گوشی توانسته­‌اند با راه‌اندازی یک فعالیت خانگی با سرمایه کم دست به ایجاد یک منبع درآمد با سود بالا بزنند. بدون شک در شبکه ­های اجتماعی و فضای مجازی افرادی را دیده ­اید که از همین راه کار اینترنتی با گوشی یا از طریق برخی روش­های خلاقانه و آسان توانسته ­اند در مدت کوتاهی وضعیت مالی خود را بهبود ببخشند.

حرکت به سوی هدفی خاص در تاریکی نمی‌­تواند یک استراتژی موفق به شمار برود، چرا که در بین راه ممکن است دیدگاه خود را عوض کرده و به سمت یک ایده جدید حرکت کنید و احتمال شکست را با درصد بالا در گوش‌ه­ای از ذهن در نظر بگیرید. اما اگر شما در یک ایده ­ناب را با توجه به توانایی و شرایط خودتان انتخاب کنید و با آگاهی مناسب در راستای آن حرکت کنید، قطعاً امکان موفقیت در این مسیر بسیار بالا خواهد بود.

برخی از روش‌­های محبوب و قابل اجرا شامل کسب و کار با گوشی، کار آنلاین با گوشی، ایجاد محتوا و … می­‌شود که در ادامه به بررسی برخی از بهترین موارد مرتبط با ایجاد منبع درآمد اینترنتی با گوشی، راه‌های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان یا کسب درآمد اینترنتی با گوشی خواهیم پرداخت.

کسب‌وکارهایی که در اینجا معرفی می‌کنیم، بیشترشان از طریق شبکه‌های اجتماعی محبوب در بین کاربران ایرانی انجام می‌شود. بنابراین شبکه‌های اجتماعی جزئی مهم از تلفن‌های اسمارت هستند که بستر موردنظر برای راه‌اندازی بسیاری از کسب‌وکارها به حساب می‌آیند. بنابراین شما می‌توانید با نصب این برنامه‌ها بر روی گوشی خود از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید. در ادامه به برخی از راه درامد با گوشی اشاره میکنیم.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

با ما همراه باشید تا ۱۷ مورد از کاربردهای گوشی و شبکه‌های اجتماعی که بر روی آن نصب می‌شود برای کسب درآمد را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که با انتخاب یکی از این روش‌ها، شما نیز یکی دیگر از افرادی باشید که توانسته است از طریق گوشی خود به درآمد برسد.

  1. درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن
  2. درآمد ار طریق همکاری با سازندگان اپلیکیشن
  3. درآمد از تبلیغات
  4. درآمد از تولید محتوا
  5. درآمد از طریق مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  6. درآمد از ایجاد بازار اجناس دست‌دوم
  7. درآمد از فروش فالوور و لایک اینستاگرام
  8. درآمد از فروش عضو و بازدید پست تلگرام
  9. درآمد از سمساری آنلاین
  10. درآمد از آموزش و مشاوره
  11. درآمد از نصب اپلیکیشن
  12. درآمد از طریق دیوار و شیپور (۲ مورد از بهترین‌های اپلیکیشن پول درآوردن با گوشی)
  13. کسب درآمد از بازی به تومان با گوشی
  14. درآمدزایی با بلاگر شدن از طریق گوشی
  15. درآمدزایی با گوشی از طریق آپارات
  16. فروش اکانت یا راهنمای بازی
  17. کسب درآمد با ارز­های دیجیتالی از طریق موبایل

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

با توجه به ذوق و علاقه‌ای که افراد مختلف دارند، هرکسی می‌تواند کار موردعلاقه خود را با تلفن همراهش شروع کند. در واقع شما در هر کسب‌وکاری که باشید، می‌توانید کار خود را وارد گوشی‌تان کنید و یک درآمد مازاد بر درآمد کسب‌وکار اصلی‌تان در آن به‌دست آورید. اینک به بررسی هریک از روش‌های کسب درآمد با گوشی می‌پردازیم:

۱- کسب درآمد با موبایل از طریق ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی در سال‌های اخیر توانسته است درآمدهای بسیار بالایی برای افراد ایجاد کند. بر همین اساس جوان‌های زیادی به فراگیری دانش ساخت اپلیکیشن مشغول شده‌اند تا پس از طی کردن آموزش‌های لازم، خود بتوانند اپ‌های کاربردی تولید کرده و به درآمدهای انبوه برسند. ساخت اپلیکیشن‌ یکی از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان است.

اگر فکر می‌کنید که شما هم به تولید اپلیکیشن علاقه دارید، می‌توانید دانش تولید این برنامه‌ها را فراگرفته و با ایده‌پردازی‌ برنامه‌های خوبی تولید کنید. بهترین فضا برای فروش اپ‌های کاربردی  شما، اپلیکیشن باسابقه «کافه‌باراز» است. البته فروش شما محدود به این برنامه نیست. راه‌های بیشتری نیز برای فروش اپ شما وجود دارد که در صورت تولید می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

شکن، بپرسیم، دیتاشهر، موبایلت، حسابدار نیوُ، قبولی، لرنیت، سینماتیک، دیجی‌کالا، دکتر ساینا، کرفس، اسنپ‌کیو، فیدیبو، کتابراه و گویا از جمله اپلیکیشن‌های برتر در زمینه‌های متن، ابزار کاربردی، ارتباطات و روابط اجتماعی، امور مالی، آموزشی، خدمات آنلاین، سینما، دارویی و درمانی، سرگرمی و مسابقه، تناسب اندام و منابع مطالعه کتاب در سال گذشته بوده‌اند.

۲- درآمد زایی با موبایل از طریق همکاری با سازندگان اپلیکیشن

ممکن است شما ایده‌های خوبی برای ساخت اپلیکیشن داشته باشید اما دانش ساخت آن را نداشته باشید. در این‌صورت می‌توانید ایده خود را با یک توسعه دهنده اپلیکیشن در میان بگذارید. در این صورت اگر ایده شما توسعه دهنده اپلیکیشن را قانع کند، او بر روی ایده شما کار می‌کند. با به ثمر رسیدن ایده، می‌توانید به صورت پورسانتی از آن برنامه کسب درآمد کنید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

اپلیکیشن‌های خارجی برای کسب درآمد با گوشی

همانطور که گفتیم، برخی از اپ‌ها هستند که علی‌رغم استفاده کاربردی که دارند، می‌توانند امکان کسب درآمد با گوشی را نیز برای ما فراهم کنند. از جمله نمونه‌های خارجی این اپلیکیشن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

اپلیکیشن «Viggle»

ویگل برنامه‌ای است که در آن شما می‌توانید در برابر گوش دادن به موسیقی و تماشای برنامه‌های تلویزیونی بر رو گوشی خود، امتیاز دریافت کنید. آن‌گاه امتیاز شما در شرکت‌هایی چون Best Buy یا Starbucks قابل بازخرید است. با دانلود این برنامه از گوگل‌پلی و شروع فعالیت می‌توانید، درآمد دلاری خود را استارت بزنید.

اپلیکیشن «Poshmark»

پوش‌مارک برنامه‌ای شبیه به شیپور خودمان است که در آن می‌توانید لباس‌های کهنه و دست دوم خود را برای فروش بگذارید. آن‌گاه هرکدام از لباس‌های شما که به فروش برسد، ۸۰ درصد از مبلغ آن به حساب (پی‌پال) شما واریز می‌شود. برای کار با چنین برنامه‌ای، لازم است تا از قبل به نحوه پُست کردن لباس‌های خود به آدرس‌های متنوع جهانی فکر کرده باشید.

اپلیکیشن «Gym Pact»

جیم‌پکت برنامه‌ای است که ضمن ایجاد انگیزه برای ورزش کردن، می‌تواند برای افراد درآمد هم در پی داشته باشد. شیوه فعالیت در این برنامه به صورتی است که هرکس برای هفته آینده خود برنامه ورزشی و رفتن به باشگاه می‌گذارد.

حالا اگر فرد بتواند به برنامه خود عمل کرده و به تعداد دفعاتی که در اپ تعیین کرده، به باشگاه برود، از برنامه پاداش خواهد گرفت. اگر احیاناً فرد نتواند به برنامه ورزشی خود عمل کند، باید جریمه‌ی اندکی را به اپلیکیشن پرداخت کند. وقتی پاداش شما به ۵ دلار برسد، می‌توانید آن را به حساب پی‌پال خود انتقال دهید.  

اپلیکیشن «Easy Shift»

ایزی‌شیفت، یک اپلیکیشن کاربردی و نوآورانه است که در آن هر کاربر باید محصولات متنوع را چک کرده و در برابر هر چک کردن، امتیاز دریافت کند. کاربران باید بررسی کنند که آیا کالای خاصی در بازار موجود است یا نه، بارکد کالا و قیمت یک محصول نیز ممکن است توسط کاربران چک شود. به‌هرحال با کار کردن در محیط این اپلیکیشن، می‌توانید هم با بروزترین محصولات موجود در بازار آشنا شوید و هم امتیاز دریافت کرده و آن امتیاز را از طریق پی‌پال برداشت نمایید.

موضوع باز کردن حساب پی‌پال با توجه به تحریم بودن کشورمان، باعث شده تا بیشتر افراد نتوانند به شیوه کارآمدی از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. اما شما با الگو گرفتن از شیوه کار چنین اپلیکیشن‌هایی می‌توانید برنامه شخصی و درآمدزای خودتان را راه‌اندازی کنید. نمونه‌های ایرانی که محدودیتی برای باز کردن حساب، واریز یا دریافت وجه ندارند، بسترهای بهتری برای کسب درآمد ایرانیان محسوب می‌شوند.

۳- درآمد از نصب اپلیکیشن

امروزه شرکت‌هایی هستند که برای نصب اپلیکیشن به شما پول می‌دهند. در واقع کار این شرکت‌ها بررسی کارکرد انواع اپلیکیشن‌های موبایلی است. بنابراین اگر علاقه به نصب و کار با اپلیکیشن‌های جدید دارید، می‌توانید با این شرکت‌ها همکاری کرده و بابت نصب و کار با هر اپلیکیشن، مبلغی را از آن‌ها دریافت کنید.

۴- کسب درآمد با موبایل از تبلیغات

صاحبان کسب‌وکارها مایلند تا تبلیغات خود را در بسترهای آنلاین به نمایش بگذارند تا بیشتر دیده شوند. شما می‌توانید با راه‌اندازی یک صفحه در اینستاگرام یا تلگرام که جزو پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی در کشورمان هستند، شروع به تبلیغات کنید. نحوه انجام این کار به این صورت است که شما یک کانال یا صفحه ایجاد می‌کنید و تعداد اعضا و فالووهای آن را بالا می‌برید.

سپس تبلیغات تمام کسب‌وکارهایی که به شما پیشنهاد می‌شود را در آن قرار می‌هید. با گذاشتن هر تبلیغ می‌توانید مبلغ خوبی از صاحب تبلیغ دریافت کنید. این کار ممکن است تا پیدا کردن تعداد زیادی عضو یا فالوور زمان‌بر باشد؛ بنابراین می‌توانید از راه دیگری از تبلیغات کسب درآمد کنید. می‌توانید واسط بین تبلیغ کننده و تبلیغ دهنده شوید.

برای انجام این کار باید تبلیغات مورد نظر را دریافت کرده و آن را به انواع پیج‌ها و کانال‌های تبلیغاتی بدهید. تبلیغ دهنده هزینه کل تبلیغات را برای شما واریز می‌کند. هرکدام از پیج‌ها و کانال‌ها نیز مبلغ مشخصی از شما می‌گیرند، شما می‌توانید با دریافت تخفیف ویژه از کدام از آن‌ها مبلغ خوبی را برای خود نگه‌دارید.

در واقع صاحبان کسب‌وکار فرصت این را ندارند تا دنبال انواع صفحات تبلیغی برای گذاشتن تبلیغات خود بگردند. آن‌ها مایلند تا این کار را به شخص دیگری واگذار کنند. شما می‌توانید شخص موردنظر آن‌ها باشید. پیشنهاد می کنیم مقاله تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

۵- درآمدزایی با موبایل از طریق تولید محتوا

 یکی دیگر از راه های پول درآوردن با گوشی تولید محتوا است. جز راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان تولید محتوا گزینه بسیار عالی می باشد. صفحات و کانال‌های معتبر زیادی هستند که باوجود داشتن اعضا و فالوورهای زیاد، فرصت تولید محتوای باکیفیت ندارند. این افراد تولید محتوای صفحات خود را به اشخاص دیگر واگذار می‌کنند. شما می‌توانید شحخص مورد نظر آن‌ها باشید.

شما می‌توانید بابت هر محتوا مبلغ مشخصی از صاحبان صفحات دریافت کنید. محتوایی که شما تولید می‌کنید، ممکن است شامل صوت، تصویر یا فیلم باشد. بنابراین برای انجام این کار به مهارت‌های تدوین و ویرایش عکس، صورت و فیلم نیاز دارید.

البته امروزه تمام این فعالیت‌ها به وسیله اپلیکیشن‌های موبایل نیز قابل انجام است. اگر قصد دارید تا با تولید محتوا از موبایل خود درآمد کسب کنید، بهتر است یاد بگیرید با اپلیکیشن‌ها ویرایش تصویر، صوت و ویدئو کار کنید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

درآمدزایی اینترنتی با گوشی از طریق تولید محتوای آموزشی

یکی دیگر از بهترین روش‌­های ایجاد درامد اینترنتی با گوشی تولید محتوای آموزشی است، که در چند سال اخیر افراد زیادی در سراسر دنیا از همین طریق توانسته­‌اند به ایجاد یک کسب­‌و­کار موفق بپردازند.

حتی برخی از افراد هدف و موضع فعالیتی خود را درست کردن محتوا درباره موضوع آموزش پول درآوردن با گوشی و یا آموزش زبان انگلیسی به دلیل محبوبیت بالای آن انتخاب کرده­اند. البته بدیهی است که برای فعالیت در این زمینه خاص داشتن مهارت به اندازه کافی امری ضروری بوده و در­واقع اساس کار همین مهارت شما است که  با آموزش دادن در اختیار دیگر را قرار می­‌دهید.

برای انجام و پیاده‌­سازی این کار تنها کافیست که ابتدا حوزه مناسب را برگزینید و سپس اطلاعات لازم را با اتکا بر مهارت خود و کمی تحقیق در بهترین و آراسته­‌ترین حالت ممکن گرد­آوری کنید. در نهایت با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی از آموزش خود فیلم­برداری کرده و بعد از ادیت آن را در شبکه­‌های اجتماعی و پلتفرم‌­های گوناگون قرار دهید.

البته در رابطه با ادیت آن هیچ جای نگرانی نیست، چرا که لازم نیست به صورت حرفه­‌ای انجام شود و هدف فقط برش دادن قسمت­‌های نامناسب است، که با استفاده از برخی برنامه­‌ها خاص در همان گوشی همراه نیز انجام می­‌شود. در این حالت بعد از مدتی با توجه به بالا رفتن میزان view و همچنین تعداد دنبال­‌کننده خواهید توانست در از طریق تبلیغ گرفتن در­واقع به یک درآمد اینترنتی با گوشی برسید.

البته اگر در کار خود حرف‌ه­ای ظاهر شوید و با ارائه محتوای با­ارزش و با­کیفیت نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کنید، می‌توانید برخی از آموزش­های خاصی را که افراد زیادی می­خواهند آن را یاد بگیرند، تهیه نمایید و به عنوان پکیج آموزش در وب­سایت خودتان یا یک وب­‌سایتی که در زمینه فروش پکیج آموزش فعالیت دارد، قرار دهید و با فروش آن به درامد برسید.

۶- درآمدزایی آنلاین با مدیریت شبکه‌های اجتماعی

صاحبان پیج‌ها و کانال‌های مشهور و پرطرفدار گاهی به غیر از واگذاری تولید محتوای‌شان به اشخاص دیگر، کل پیج و کانال خود را به شخص دیگری می‌سپارند. در این صورت شخص مورد نظر باید بتواند به‌صورت حرفه‌ای از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام استفاده کند. اگر شما تصمیم دارید که مدیریت چنین پیج‌هایی را بر عهده بگیرید، بهتر است بیشتر با این برنامه‌ها آشنایی پیدا کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم مقاله سوشیال مدیا مارکتینگ چیست را دنبال کنید.

صاحبان صفحات از شما می‌خواهند تا به‌صورت روزانه هم تولید محتوا کرده و هم کارهای مدیریتی را انجام دهید. بنابراین این کار نیز در جای خود نیاز به تلاش و زحمت دارد.

برای کسب درآمد با گوشی از شبکه‌های اجتماعی به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

ابزارهای لازم برای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام، توییتر و …. با زمینه کاری شما ارتباط مستقیمی دارد. اگر شما در زمینه‌ی سرگرمی یا آموزشی فعالیت کنید، باید ویدئوهای کوتاه سرگرمی یا آموزشی خود را به‌صورتی خلاقانه در بستر وب و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

شاید از خودتان پرسیده باشید که چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟ چه ابزارهایی نیاز است؟ آیا می‌توان صرفاً با کار با گوشی همه‌ی کارها را انجام داد یا نیاز به لپ تاپ و موارد نرم افزاری هم هست؟

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم و بخواهیم رقبای کسب و کار را هم به چالش بکشید بهتر است سعی کنید غیر از موبایل، یک لپ تاپ و یک وب سایت هم داشته باشید تا بتوانید به شکل کامل مدیریت کارهای ‌تان انجام دهید. البته قرار نیست همه‌ی کارها را خودتان انجام دهید؛ شما می‌توانید مدیریت کارها را با موبایل انجام دهید، اما باید در تیم کاری ‌تان همه‌ی تخصص‌های لازم را داشته باشید.

اولین موردی که در کسب درآمد با گوشی بسیار مهم است داشتن یک وب‌سایت است تا مخاطبان بتوانند با شما و کسب و کارتان آشنایی پیدا کنند. داشتن یک وب سایت هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت.

سعی کنید برای شروع از یک سیستم ساده‌ی وردپرسی استفاده کنید تا متحمل هزینه‌های زیاد و سنگین نشوید. طراحی و ساخت سایت برای شروع کسب درآمد از گوشی، برای شما هزینه‌ای ندارد اما مطمئن باشید به‌زودی این هزینه به شما باز خواهد گشت.

در آینده‌ی خیلی نزدیک، شما به یک فرد هم نیاز دارید تا بتوانید وب‌سایت‌تان را به خوبی پشتیبانی کنید و به شکل منظم آن را به ‌روزرسانی کنید. می‌توانید این فرد را با خود شریک کنید و از آن در این مورد استفاده کنید و یا حتی می‌توانید به شکل ماهیانه به او حقوق بدهید.

این مورد کاملاً بستگی به شما و کارتان دارد اما اگر احساس می‌کنید هزینه ‌ی حقوق به او برای شما سنگین است می ‌توانید با او وارد شراکت شوید. البته شراکت در کسب و کار نکات بسیار زیادی دارد که باید به شکل جدی بررسی شود و بهتر است قبل از شراکت از شرایط شراکت در کسب و کار مطلع باشید.

در یکی از مقالات قبلی دکتر ویز به شکل کامل شراکت در کسب و کار توضیح داده شده است و شما با مراجعه به آن می‌توانید شراکت در کار پرسود را به‌عنوان یکی از نقاط قوت تیم‌تان داشته باشید. کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان به چه صورتی است؟ در ادامه به مبحث کسب درامد با گوشی بدون سرمایه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

معمولاً رایج‌ترین و بهترین نوع پول درآوردن با گوشی هم، همین گذاشتن فیلم‌های خلاقانه با موضوعات متنوع است. اما برای تولید چنین ویدئوها یا تصاویر خلاقانه، به ابزارهای زیر نیاز خواهید داشت:

  • دوربین و تجهیزات حرفه‌ای فیلمبرداری

اگر بخواهید فیلم‌های باکیفیتی از خود بگیرید، باید از تجهیزات حرفه‌ای و دوربین‌های اچ‌دی استفاده کنید. اما اگر در ابتدای کار به این امکانات دسترسی نداشتید، می‌توانید از دوربین‌های ساده، حتی دوربین گوشی تلفن همراه خود نیز کمک بگیرید. اگر محتوای شما کاربردی باشد، در هر صورت افراد زیادی آن را به اشتراک خواهند گذاشت. به‌جای تجهیزات نور پیشرفته هم می‌توانید از نور طبیعی محیط کمک بگیرید.

معمولاً افراد تماشای تصاویر و فیلم‌های باکیفیت و زیبا را به تماشای تصاویر و فیلم‌های بی‌کیفیت و زشت ترجیح می‌دهند. پس بهتر است تا جایی‌که امکان دارد، فضای مرتب و آراسته‌ای را برای فیلمبرداری یا عکسبرداری‌های خود در نظر بگیرید. می‌توانید از کاغذ دیواری یا یک ست میز و صندلی متناسب استفاده کنید.

  • اپلیکیشن ویرایش عکس

شما اگر صرفاً از تصاویر برای فعالیت خود بهره بگیرید، باید ویرایشگرهای تصویر خوبی را روی گوشی‌تان داشته باشید. همچنین برای ویرایش تصویر کاور فیلم‌ها نیز به این اپلیکیشن‌های ویرایشگر تصویر نیاز خواهید داشت. از جمله اپلیکیشن‌های محبوب ویرایش تصویر می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • Photo Editor Pro
  • PicsArt
  • PhotoDirector

این سه اپلیکیشن، امکانات فراوانی را در دستتان قرار می‌دهند تا به کمک آن‌ها تصاویر خود را به هر نحوی که مایل بودید ویرایش کنید.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

  • اپلیکیشن ویرایش ویدئو

اگرچه معمولاً ویرایش ویدئو به کمک سیستم‌های کامپیوتری انجام می‌شود و ویرایش آن با گوشی کار سختی است، اما برخی از اپلیکیشن‌ها هستند که می‌توانند کار ما را راحت کرده و ویدئوهای ما را در حد قابل قبولی ویرایش کنند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد:

  • InShot
  • VivaVideo
  • KineMaster
  • PowerDirector
  • VideoShow

در بین گزینه‌های عنوان شده برای ویرایش ویدئو، اپلیکیشن «PowerDirector» حرفه‌ای‌ترین و «InShot» راحت‌ترین آن‌ها است.

به کمک ابزارهای فوق به راحتی می‌توانید در محیط رسانه‌های اجتماعی محبوب و قدرتمندی چون ایسنتاگرام به فعالیت پرداخته و به درآمدهای قابل توجهی برسید. البته لازمه‌ی رسیدن به چنین موقعیتی، داشتن استمرار در تولید محتوای باکیفیت است.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

۷- کسب درآمد با موبایل از ایجاد بازار اجناس دست‌دوم

برای ایجاد یک بازار آنلاین می‌توانید از اینستاگرام یا تلگرام استفاده کنید. با در دست داشتن یک سرمایه اندک می‌توانید اجناس دست‌دوم دیگران را با قیمت پایینی بخرید و سپس با گذاشتن تصویر آن اجناس در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را با قیمت مناسبی بفروشید.

۸- درآمد از فروش فالوور و لایک اینستاگرام

بخش‌های حرفه‌ای اینستاگرام برای پیج‌هایی فعال می‌شود که حداقل ۱۰ هزار فالوور داشته باشند. همین قانون باعث شده است تا صفحات زیادی برای استفاده از امکانات بیشتر اینستاگرام اقدام به خرید فالوور کنند تا تعداد دنبال‌کننده‌های خود را سریع به بالای ۱۰ هزار نفر برسانند.

بعضی دیگر از افراد هستند که می‌خواهند تعداد لایک پست‌های خود را بیشتر کنند، بنابراین لایک خریداری می‌کنند. سیستم‌هایی وجود دارد که شما به کمک آن‌ها می‌توانید فالوور و لایک صفحات را بالا ببرید و هزینه موردنظر را از صاحبان این پیج‌ها دریافت کنید.

۹- درآمد از فروش عضو و بازدید پست تلگرام

برخی از کاربران تلگرام به هر دلیلی، مایلند تا برای کانال‌های خود اعضای واقعی یا فیک و بازید پست‌ خریداری کنند.هم چنین خرید و فروش بازدید در تلگرام می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان باشد.

شما می‌توانید با فراگیری روش‌های استفاده از سیستم‌های فروش عضو تلگرام، مقدار عضو پیشنهادی را به کانال‌های موردنظر اضافه کنید و هزینه آن را نیز دریافت کنید. برای انجام این کار نیز آموزش‌هایی وجود دارد که باید بر آن‌ها تسلط داشته باشید. مقاله کسب درآمد از تلگرام در این راه به شما کمک می کند.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

۱۰- کسب درآمد با موبایل از سمساری آنلاین

شما می‌توانید خودتان یک سمساری داشته باشید و با گذاشتن تصویر اجناس خود در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را به فروش برسانید. اما اگر سرمایه لازم برای خرید و ایجاد سمساری ندارید، می‌توانید با سمساری‌های موجود در داخل شهرتان این کار را انجام دهید. می‌توانید با صاحبان سمساری‌ها صحبت کنید تا اجازه دهند از اجناس آن‌ها عکس بگیرید.

آن‌گاه می‌توانید تصاویر را منتشر کنید. هر مشتری که از طریق تصاویر شما به سمساری مراجعه و خرید کند، پورسانت فروش خود را از صاحب سمساری دریافت کنید.

۱۱- درآمدزایی با تلفن همراه از طریق آموزش و مشاوره

آموزش به کمک تلفن همراه یکی از بهترین گزینه‌های کسب درآمد با گوشی است. شما در هر زمینه‌ای که تحصیلات دانشگاهی یا مهارت داشته باشید، می‌توانید آن را به کمک گوشی اسمارت خود به دیگران آموزش دهید و کسب و کار اینترنتی با موبایل خود را آغاز نمایید. آموزش شما می‌تواند در انواع زمینه‌های درسی، خیاطی، عروسک‌سازی، رشد شخصی، نقاشی، موسیقی، سلامتی، ورزشی، آشپزی، آرایشی و زیبایی، تعمیرات و هر موضوع دیگری باشد. بنابراین تنها کافیست اطلاعات خود را دسته‌بندی کنید و شاگردهای آنلاین بگیرید.

برای گرفتن شاگرد یا هنرجوی آنلاین، باز هم می‌توانید از تلگرام و اینستاگرام کمک بگیرید. به این صورت که ابتدا آموزش‌های کاربردی و کوتاه منتشر کنید و برای ارائه آموزش‌های سطح بالاتر از مخاطبان خود هزینه دریافت کنید. هرچقدر آموزش‌های شما کاربردی‌تر باشد، مخاطبان شما را به افراد دیگری پیشنهاد می‌کنند. بنابراین می‌توانید از هر توانایی که دارید برای کسب درآمد از اینترنت با گوشی خود اقدام کنید.

در بعضی از مواردی که آموزش می‌دهید ممکن است لازم باشد تا بخش‌هایی را به‌صورت حضوری یا تلفنی به افراد یاد دهید. در این صورت می‌توانید مشاوره‌های تلفنی یا حضوری نیم ساعته یا یک ساعته ارائه دهید و هزینه هر جلسه مشاوره را دریافت کنید. کسانی‌که در زمینه روانشناسی آموزش دیده‌اند، به راحتی می‌توانند از طریق مشاوره‌های حضوری و تلفنی درآمد کسب کنند.

برای این کار تنها به تلفن همراه خود نیاز دارید تا خود را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید. همچنین کسانی‌که در کار طراحی دکوراسیون داخلی هستند، می‌توانند بابت هر مراجعه حضوری به خانه‌ها و کار کردن روی دکوراسیون آن‌ها، هزینه مشخصی را دریافت کنند.

۱۲- درآمد از طریق دیوار و شیپور

در گزینه‌های قبلی در مورد فروش لوازم سمساری و سایر محصولات قابل فروش از طریق تلگرام و اینستاگرام صحبت کردیم. یکی از روش‌های کسب درآمد در با گوشی استفاه از اپلیکیشن های دیوار و شیپور است . شما می‌توانید برای فروش تمام آن محصولات از طریق اپلیکیشن‌های مشهور دیوار و شیپور نیز اقدام کنید. در واقع شیپور و دیوار دو سایت مشهور خرید و فروش هستند که از طریق اپلیکیشن‌های تحت موبایل نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

شما هر چیزی که قصد فروش آن را داشته باشید، می‌توانید تصویر و اطلاعات آن را در این دو برنامه محبوب منتشر کنید و منتظر تماس مشتریان باشید.  حتی می‌توانید آگهی‌های آموزش و مشاوره خود را نیز در شیپور و دیوار بگذارید. افرادی که مایل به استفاده از آموزش و مشاوره شما باشند، از این طریق شما را پیدا کرده و تماس می‌گیرند.

۱۳- درآمدزایی از طریق برخی بازی­‌های مخصوص گوشی

در پاسخ به سوال راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان چیست؟ و آیا قابل اطمینان هست؟ باید بگوییم برخی از جوانان و نوجوانان با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین بالا رفتن سطح آگاهی از همان سنین پایین تمایل دارند که با توجه به شرایط خود­شان یک ایده ناب از میان ایده های مختلف پیدا کنند.

جالب است که همیشه ذهنیت از درآمدزایی انجام دادن برخی کار­های سخت و چالش برانگیز است ولی حتی می­‌توان از طریق برخی روش­های ساده و جذاب مانند بازی کردن در گوشی نیز به یک درامد دست پیدا کرد.

در­واقع برخی از نوجوانان و جوانان حجم قابل توجهی از اوقات فراغت و زمان مفید خود را صرف برخی از بازی­‌های و گیم­‌های متنوع می­‌کنند؛ ولی حتی بیشتر این افراد به همین بازی­‌ها اعتیاد پیدا می­‌کنند، به‌­طوری که روزانه بالای چندین ساعت از وقت خود را به این امر اختصاص می­دهند. حال اگر این اعتیاد و صرف زمان به صورت بی‌هدف، بلکه با هدف درآمدزایی و به­‌دست آوردن پول انجام شود، می­‌تواند یک راه‌­حل برای کسانی که به دنبال ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی است، به شمار برود.

البته این روش تنها یکی از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان است، که برخی افراد به سادگی از این طریق علاوه بر تفریح، درآمدزایی نیز می­‌کنند.

به طور کلی کسب درآمد از طریق انجام بازی‌­ها در دو حالت انجام می­شود که اولین روش، انجام بازی­های استراتژیک و دومین روش ایجاد یک منبع درآمد از طریق قرعه‌­کشی است. در­واقع فرد در طول روز بازی مورد­نظر را انجام می­دهد و به تدریج امتیاز بدست می‌آورد تا در نهایت با بهره‌­گیری از همین امتیاز­ها در قرعه­‌کشی شرکت نمایید. این افراد ممکن است در همین قرعه­‌کشی­های روزانه برنده جایزه هزار دلاری شوند.

البته یک روش متفاوت نیز برای ایجاد کسب ­و کار با گوشی وجود دارد که برای افرادی که در یک بازی خاص و محبوب مهارت دارند، مناسب است. این افراد می­‌توانند حین بازی با گوشی خود فلیم­برداری کرده و در نهایت ویدئو را در فضای مجاز یا یک سایت خاص قرار دهند. در این حالت این افراد به تدریج تعداد دنبال­ کننده و میزان بازدید بالایی را به خود جذب خواهند نمود و از طریق تبلیغات به درآمد­های بالایی دست پیدا خواهند کرد.

۱۴- فروش اکانت یا راهنمای بازی

از جمله روش­‌های درآمد اینترنتی با گوشی که در چند سال اخیر با منتشر شدن برخی بازی‌­های پرطرفدار مانند Clash of clans راه را برای ایجاد یک منبع درامد مناسب و شغل اینترنتی با گوشی و کسب درامد با بازی برای افراد بسیاری هموار نمود، فروش اکانت و یا راهنمای یک بازی خاص است.

در­واقع  برخی افراد به دلیل علاقه زیادی که به برخی بازی‌­های خاص دارند ترجیح می‌­دهند که با صرف برخی هزینه­‌ها بتوانند به یک هدف خاص مانند رد کردن یک مرحله برسند و در همین راستا اقدام به خرید راهنمای بازی می­‌کنند. برخی دیگر از بازیکنان برای جلوگیری از اتلاف وقت و یا برای آسان­تر کردن کار خود حاضر­اند با صرف هزینه‌­های نسبتاً سنگین اکانت بازی مورد نظر را در درجه یا همان level بالایی است از یک فرد یا بازیکن خریداری کند.

برای این کار تنها کافیست که یک راهنمای کامل برای یک بازی پر­طرفدار که در آن مهارت دارید، تهیه نمایید و شغل اینترنتی با گوشی خود را آغاز کنید. همچنین می­‌توانید همین بازی را با صرف وقت تا چند مرحله جلو ببرید و سپس اکانت آن را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

۱۵- درآمدزایی با بلاگر شدن از طریق گوشی

بدیهی است که کار آنلاین با گوشی جهت ایجاد منبع درآمد اینترنتی با گوشی به یک یا دو مورد ختم نمی­شود و از تنوع بالایی برخوردار است، و افراد می­تواند با توجه به شرایط خود از میان انواع گزینه‌­­ها و ایده‌­ها، بهترین مورد را انتخاب کنند.

برخی افراد توانسته‌­اند از طریق بلاگر شدن و فعالیت به صورت جدی در این زمینه به درآمد­های بزرگی دست یابند. برای انجام این کار باید در وهله بدانید که بلاگر کیست و چه کاری انجام می­دهد. در­واقع بلاگر کسی است که در یک زمینه جالب، تولید محتوا کرده و آن را در معرض دید قرار می­دهد. البته این محتوا می‌­تواند به شکل عکس، ویدئو، متن و هر نوع محتوای که می‌­تواند ذهن کاربران و مخاطبان را سرگرم و با خود درگیر کند، تولید گردد. برای پیاده­‌سازی این کار تنها کافی است که اینترنت پرسرعت و یک گوشی مناسب تهیه کنید.

البته بدون­‌شک هر­کاری سختی­‌ها و چالش­‌های خاص خود را دارد و این مورد نیز این این قاعده مستثنی نیست. برخی از افراد با تفکر­هایی مانند نداشتن زندگی لاکچری، ماشین خاص، سرمایه زیاد، خجالی بودن و … از انجام این کار دلسرد می­شوند، اما باید بدانید که این ذهن شما است که شما را محدود می­کند.

توصیه می­‌شود که بلاگر­های موفق را دنبال نمایید و نحوه عملکرد این افراد را مورد بررسی قرار دهید تا یک استراتژی مناسب طراحی کنید؛ و ایده برای بلاگر شدن را بیابید. علاوه ­بر­این در نظر گرفتن یک هدف مقصود برای فعالیت خود نیز اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت ایجاد کسب و کار با گوشی از طریق بلاگر بودن برای نمونه می­توانید به کافه­‌های سطح شهر مراجعه نمایید و یک گزینه محبوب مانند شیک نوتلا یا معجون سفارش دهید؛ سپس می­‌توانید با گوشی خود محتوای تصویری در­باره ساختار، طعم، کیفیت و قیمت گزینه مورد نظر در هر کافه درست کنید.

در این حالت مخاطبین برای انتخاب کافه مناسب و آگاهی از شرایط آن­ها به محتوای شما مراجعه خواهند نمود. این نوع فعالیت به خصوص در برخی از شبکه­‌های اجتماعی به یکی از موفق‌‌­‎ترین روش‌­های ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی در چند سال اخیر شده است.

۱۶- درآمدزایی با گوشی از طریق آپارات

شاید کار آنلاین با گوشی و کسب درآمد از یوتیوب را شنیده­‌اید، ولی ممکن است بیشتر افراد با ایده‌ه­ای درباره فعالیت در آپارات و اقدام به ایجاد کسب­‌و­کار از این طریق برخورد نکنند. جالب است که ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی تنها به اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و … محدود نمی‌­شود و برخی افراد از طریق آپارات و مواد مشابه آن نیز برای خود کسب­‌و­کار ایجاد می­‌کنند.

در و­اقع فعالیت در شبکه‌­­های اجتماعی و پلتفرم­‌های مختلف به دلیل محبوبیت و سود بالا سبب شده تا حتی برخی افراد برای موضوعاتی مانند آموزش کسب درآمد با گوشی و اموزش درآمد زایی با گوشی و همچنین راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان دست به تهیه انواع پکیج­‌های آموزشی بزنند.

جالب است بدانید که سرویس ویدئو آپارات با توجه به زمان و همچنین کیفیت ویدئو به ازای هر ۵۰ دقیقه ۱۰۰ هزار تومان، در شروع هر ماه به حساب شما واریز می‌نماید. شاید الان این سؤال پیش بیاید، که مگر می­‌توان تنها با دیدن فیلم از آپارات درآمد به دست آورد؟

شایان ذکر است که این پاسخ به این سری از سؤالات را در انواع ویدئو­های آموزش درامد زایی با گوشی و اموزش پول درآوردن با گوشی می­‌توان مشاهده کرد. کسب درآمد از آپارات تنها به دیدن ویدئو محدود نمی‌­شود، بلکه فرد می‌­تواند با قرار دادن ویدئو­های جذاب و بر­اساس میزان بازدید آن­ها، وجه دریافت کند. به هر میزان که ویدئو مورد­نظر جذاب و پربازدیدتر شود، به همان نسبت نیز وجه دریافت خواهد نمود.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

البته جهت پیاده‌­سازی این کار و دست یافتن به درآمد اینترنتی با گوشی داشتن یک حساب یا همان اکانت آپارات امری ضروری است. بعد از ایجاد اکانت باید وارد آن شده و به وسیله لینک https://www.aparat.com/income به بخش درآمد آپارات وارد شوید. توصیه می‌­شود که برای جلوگیری از هرگونه مشکل حتماً قسمت قوانین را به دقت مطالعه نمایید.

۱۷- کسب درآمد با ارز­های دیجیتالی از طریق موبایل

یکی دیگر از روش‌­های ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی خرید ارز­های دیجیتالی است. مدتی می­‌شود که بازار خرید انواع ارز­های دیجیتالی به شدت داغ شده است و برخی افراد به راحتی از این طریق به درآمد­های بالایی دست پیدا می‌­کنند.

برای کسب درامد دلاری تنها ابزار مورد نیز برای شما گوشی هوشمند و همچنین مهارت پیدا کردن در نوسان‌گیری و بررسی بازار برای خرید ارز دیجیتال است. برای پیاده‌­سازی این ایده­ می‌­توانید به صرافی‌­های معتبر ایرانی و  حتی خارجی مراجعه نمایید و در نهایت ارز مورد­نظر­تان را که به خوبی بررسی و ارزیابی نموده‌­اید را خریداری کنید.

البته اکنون برخی افراد از شیوه دیگری نیز برای ایجاد درآمد در همین زمینه استفاده می‌کنند. این افراد با سرمایه‌گذاری به صورت بلند مدت و با بررسی دقیق در ارز­هایی مانند بیت کوین بعد از مدتی سود­های کلانی به دست می­آورند؛ البته چاشنی اصلی برای انجام این کار صبر و تسلط بر احساسات است.

رایج‌ ترین کسب‌ و کار موبایلی کدام است؟

اگر برای شما هم این سؤال مطرح شده است که رایج‌ترین کسب و کار موبایلی چیست و نحوه کسب درآمد با گوشی به چه صورت است باید در جواب بگوییم خرید و فروش اجناس از طریق شبکه‌های اجتماعی، جزو رایج‌ترین انواع روش های درآمدزایی است که به کمک موبایل‌ها انجام می‌شود. برای انجام این کار تمام زیرساخت‌های لازم وجود دارد. کاری که لازم است شما انجام دهید، وارد کردن تصاویر اجناس خود به این زیرساخت‌ها است.

مثلاً شبکه‌های اجتماعی پر طرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام در کشورمان این امکان را به ما می‌دهند تا با گذاشتن تصاویر اجناس خود در صفحات و کانال‌ها، محصولات خود را به بازدید عموم گذاشته و آن‌ها را بفروشیم. همچنین وجود سایت‌های بزرگی مانند دیوار و شیپور نیز بسترهای مناسبی برای فروش هستند. هر روزه از یک هندزفری گرفته تا ماشین و ویلا از طریق این دو سایت به فروش می‌رسند. با این کارها می‌شود پول درآوردن با گوشی برای نوجوانان و جوانان کاری اتفاق بیفتد.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

کسب درآمد از موبایل بدون سرمایه اولیه

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری، تا اینجای کار دانستیم که می توان با انجام یک سری موارد از موبایل کسب درآمد کرد اما بهتر است در شروع این مسیر بدانید که شما با هزینه‌‌ی صفر می‌توانید از موبایل یا گوشی تلفن همراه‌تان کسب درآمد کنید و درآمد زایی با گوشی بدون سرمایه را تجربه نمایید. حتی اگر استعداد خاصی دارید که می ‌توانید به یک کمدین تبدیل شوید می ‌توانید برای شروع یک پیج در اینستاگرام بزنید و تعدادی کلیپ از خودتان منتشر کنید و از مخاطبان‌تان بازخورد بگیرید.

شاید کپی کردن از ایده‌‌های دیگران کار چندان مناسبی نباشد اما حداقل به شما کمک می ‌کند تا بتوانید بازخوردهای مثبت و منفی زیادی را از مخاطبان‌تان بگیرید. ممکن است شما و اطرافیان‌تان این نظر را داشته باشند که شما بسیار خوب کار می‌کنید اما خودتان فکر می‌کنید که به اندازه‌ی کافی دیده نمی‌شوید. در این قسمت باید تبلیغات را شروع کنید و سعی کنید با هزینه‌های بسیار اندک تبلیغات آنلاین را به شکل درست و اصولی انجام دهید.

بسیاری افراد در مناطقی زندگی می ‌کنند که در اصطلاح شهری نیست و همیشه فکر می ‌کنند که برای داشتن یک شغل پر درآمد و اجرایی کردن ایده های خلاقانه کسب و کار باید به شهرهای بزرگ و صنعتی بروند. اما اینترنت و کسب درآمد از تلفن همراه ثابت کرده است که مکان جغرافیایی در دنیای امروز معنی چندانی ندارد و شما می‌توانید از هر کجای ایران و جهان محصولات و خدمات‌تان را به کمک شغل اینترنتی با گوشی به فروش برسانید.

فرض کنید شخصی در یکی از روستاهای دورافتاده به شغل معلمی مشغول است و حقوقی که می‌گیرد برای تأمین مخارج زندگی او کافی نیست.

به نظر شما چه‌کاری می ‌تواند وضعیت او و زندگی ‌اش را متحول کند؟ در قسمت‌های بالا به این نکته اشاره کردیم که کسب درآمد از موبایل کار ساده‌ای است و از همه جا می‌توان به این درآمد رسید حالا فرض کنید این شخص در شغل معلمی خود تبحر زیادی دارد اما به دلیل وضعیت بد مالی بچه‌ های روستا نمی‌تواند درآمد زیادی از آن‌ ها داشته باشد.

به نظر شما اگر این شخص واقعاً توانایی تدریس به شکل حرفه ‌ای را داشته باشد بهتر نیست به سراغ ضبط ویدئوهای آموزشی برود و آن‌ها را در فضای اینترنت منتشر کند؟ این کار باعث می‌شود که او در مدت زمان کمی بتواند مخاطبان و دانش آموزان زیادی را از شهرهای مختلف جذب کند و فیلم‌های آموزشی را به آن‌ها بفروشد. انواع کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان به چه صورتی است؟ آیا کار اینترنتی با گوشی قابل اطمینان است؟ کسب و کار اینترنتی با موبایل چگونه است؟

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

به‌ عنوان مثالی دیگر فرض کنید که شخصی در یک محلی زندگی می‌کند که دست‌سازه‌های زیادی در آن‌جا تولید می‌شود اما به‌ خاطر هزینه‌های سنگین حمل و نقل و همچنین نداشتن یک بستر فروش مناسب در شهرهای بزرگ این‌طور فکر می‌کند که از این کار درآمد مناسبی پیدا نمی‌ شود. اما همین شخص می تواندربه راحتی بستر کسب درامد با گوشی به تومان را برای خود فراهم کنید.

امروزه بسیاری از همین افراد در روستاهای بزرگ و کوچک کشور، اشیاء و خوراکی‌های باکیفیت خود را از طریق پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی به فروش رسانده‌اند. کسب و کار اینترنتی با موبایل نباید در ذهن شما بزرگ یا غیر قابل اجرا باشد، زیرا کار بسیار راحتی است.

یکی از مزیت‌های درآمد زایی با گوشی برای این افراد آن است که در وهله‌ی اول فقط باید یک مشتری پیدا کنند و قرار نیست بقیه کارها را خودشان انجام دهند. خوشبختانه امروزه شرکت پست ملی بسیاری از کارها را آسان کرده است و شما پس از خرید مشتری، فقط کافی است بسته را تحویل اداره پست دهید تا مرسوله ‌ی شما را به مقصد برساند.

البته اگر مرسوله شما از نوع خوراکی است باید قوانینی را در مورد بسته‌بندی آن در نظر بگیرید تا مرسوله‌ی شما سالم به مقصد برسد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید کسب درآمد از گوشی را در شهر یا محله‌ی خود آغاز کنید می‌توانید از یک تیم استفاده کنید تا بتوانید سریع ‌تر کار خود را شروع کنید و مجبور نشوید هزینه ‌های سنگینی را بابت حقوق بپردازید؛

پس در این قسمت هم مشاهده کردید که حتی بدون داشتن یک وب‌سایت هم می‌توان کسب درآمد از گوشی تلفن همراه را آغاز کرد و نیازی به هزینه‌های سنگین در شروع کار نیست و یک کسب کار اینترنتی با گوشی را راه اندازی کرد.

کسب درآمد از موبایل چقدر وقت می‌ خواهد؟

حال که به خوبی با مبحث کسب درامد موبایل و آموزش درآمد زایی با گوشی رایگان آشنا شدید باید به این نکته اشاره کنیم که اگر می‌خواهید در کسب درآمد از موبایل موفق شوید بهتر است از همان ابتدا آن را جدی بگیرید و به شکل یک کار پاره وقت به آن نگاه نکنید. در کسب درآمد از تلفن همراه این نکته بسیار مهم است که شما بتوانید روی کسب و کارتان به‌ صورت مناسب زمان بگذارید و مشکلات آن را رفع کنید.

اگر در حال حاضر کارمند هستید و یا به‌طور کلی شاغل هستید و می‌خواهید از تلفن همراه‌تان کسب درآمد کنید بهتر است یک زمان ‌بندی منظم برای کارتان انجام دهید و سپس سعی کنید هزینه‌های زندگی خود را به حداقل برسانید.

این موضوع به این‌خاطر است که باید مقداری از درآمد فعلی‌تان را برای آموزش و ساخت کسب و کار هزینه کنید. البته نگران نباشید چراکه این هزینه خیلی زود به شما باز می‌گردد. در نظر داشته باشید که بهترین کار این است که شما برای شروع کارتان تمام وقت زمان صرف کنید اما اگر به هر دلیلی قادر به صرف چنین وقتی نیستید بهتر است حداقل نیم روز را به کار جدید و کسب درآمد با گوشی اختصاص دهید.

کسانی‌که در شروع کار می‌خواهند با روزی یک یا دو ساعت کار به درآمدهای چند میلیونی برسند معمولاً موفق نمی‌شوند. پس شما سعی کنید زمان خوب و معقولی را برای کسب و کارتان داشته باشید تا بتوانید به درآمد مناسبی برسید.

اگر با گوشی خود درآمد کسب نکنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟

هر روزه بر تعداد کاربران گوشی‌های اسمارت افزوده می‌شود. همچنین هر روز برنامه‌ها و بسترهای جدیدی برای استفاده بهتر از این وسیله ایجاد می‌شود. با وجود تعداد کاربران زیاد این وسیله در سطح جهان و همچنین وجود زیرساخت‌های تکنولوژي در این وسیله، کسب درآمد از آن هر روز راحت‌تر از قبل می‌شود.

امروزه افراد زیادی هستند که شغل سنتی خود‌ را به کمک موبایل، وارد شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند. تحقیقات نشان داده است که درآمد این افراد از طریق صفحات مجازی‌شان به مراتب از فروش فیزیکی آن‌ها بیشتر است. حدود چندین میلیون ایرانی در شبکه‌های اجتماعی جهانی عضو هستند و جزو کاربران فعال این شبکه‌ها شناخته می‌شوند.

بنابراین اگر ما نتوانیم خود را با پیشرفت روز افزون امکانات این وسیله کاربردی و کوچک همراه کنیم، در آینده انجام آن برایمان سخت‌تر می‌شود. البته جای نگرانی نیست؛ چون هر وقت که بخواهیم می‌توانیم خود را با این موج همراه کنیم. اما چه بهتر که زودتر این کار را بکنیم و بازار آنلاین خود را زودتر ایجاد کنیم. هرچقدر زودتر دست به کار شویم، نتایج بهتری هم می‌گیریم.

آیا هرکسی می‌تواند به درآمد موبایلی برسد؟

هرکسی که بتواند از موبایل برای انجام کارهای روزانه خود استفاده کند، می‌تواند از آن درآمد نیز کسب کند. در واقع به درست  درآمد آوردن از طریق گوشی همانند کارهای روزمره‌ای است که با آن انجام می‌دهید. تصور کنید که شما یک پیج شخصی دارید که روزانه تصاویر موردعلاقه‌تان را در آن به اشتراک می‌گذارید. شما هر روز این کار را انجام می‌دهید.

زمانی‌که تصمیم به درآمد زایی با گوشی می‌گیرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در کنار تصاویر شخصی خود، تصاویر تبلیغاتی نیز در پیج‌تان بگذارید. این مورد صرفاً یک مثال برای درک این موضوع است که به‌راحتی می‌توان از طریق موبایل به درآمدهای خوب رسید. ممکن است شما حتی ایده‌های بهتری نیز داشته باشید. بنابراین هر کسی می‌تواند از موبایل خود درآمد کسب کند.

سخن پایانی

وقتی کسب درآمد با گوشی رایگان و بدون هیچ سرمایه‌ای صورت می‌گیرد، قطعاً یک منبع ایده‌آل مالی برای افراد خواهد بود. برای کسب درآمد در خانه با گوشی فرد لازم نیست هر روز از خانه خارج شده و به محل خاصی مراجعه کند و به راحتی می تواند کسب درآمد در خانه با گوشی داشته باشد.

در درآمدزایی با گوشی یا کار اینترنتی با گوشی حتی افراد می‌توانند هنگام لم دادن در رختخواب خود، به درامدزایی با موبایل بپردازند. مطمئناً در آینده‌ای نزدیک، بسترهای بسیار بیشتری برای کسب درآمد از طریق تلفن‌های هوشمند ایجاد خواهد شد. بنابراین برای همراه شدن با جریان تکنولوژی، بهتر است از همین حالا به فکر کسب درآمد از این طریق باشید.

کسب و کارهای سنتی کم کم ارزش خود را از دست می‌دهند و به اندازه قبل قابل اعتماد نیستند. البته حرف ما این نیست که شغل سنتی‌تان را رها کنید و صرفاً به درآمدزایی با موبایل اکتفا کنید بلکه می‌گوییم بهتر است قسمتی از وقت روزانه‌تان را به این شغل اینترنتی با گوشی اختصاص دهید.

با شروع و راه‌اندازی کسب درآمد از گوشی می‌توانید آرام آرام به دنیای کسب و کارهای اینترنتی ورود کنید و با کار با گوشی تجربه کسب کنید و از این طریق درآمدزایی با گوشی داشته باشید. برای شروع درآمد زایی با گوشی بهتر است هزینه زیادی نکنید و بیش‌تر هزینه را روی آموزش خودتان و کار با گوشی سرمایه‌گذاری کنید.

اگر شما در کسب و کار اینترنتی با موبایل شخص بامهارتی شوید می‌توان مطمئن بود که به یک شغل پایدار با درآمد بسیار بالا رسیده‌اید. ممکن است کسب و کار اول‌تان به هر دلیلی شکست بخورد و این موضوع اصلا نمی‌تواند اهمیت داشته باشد.

اگر بتوانید طبق اصول استارت آپ کسب و کار خود را آغاز کنید می‌توانید در ادامه راه برای هزینه‌های‌تان یک سرمایه‌گذار جذب کنید. جذب سرمایه‌گذار در بازار کسب و کارهای اینترنتی این روزهای کشور ایران کار راحتی نیست و شما باید از هر نظر به سرمایه‌گذار اطمینان بدهید که اصل سرمایه + سود توافق شده به او در زمان مشخصی باز می‌گردد.

در قسمت‌های بالا نکات مهمی در رابطه با مدل‌های درآمدزایی با گوشی یا کار اینترنتی با گوشی مطرح شد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کسانی که به دنبال ساخت یک کسب و کار اینترنتی با موبایل هستند معمولاً سراغ ایده‌هایی می‌روند که در اصطلاح اسکیلبل(گسترش‌پذیر) هستند. برای مثال کسب و کارهایی مانند تاکسی‌های اینترنتی به شدت قابل گسترش هستند و این موضوع در جامعه نیز به خوبی مشاهده می‌شود.

svg%3E - 17 راه کسب درامد با گوشی بدون سرمایه برای نوجوانان

دقت داشته باشید که در شروع مسیر کسب درآمد با گوشی قطره چکانی خرج کنید تا در صورت شکست کسب و کار مشکلی برای شما و سرمایه‌تان پیش نیاید. این موضوع متاسفانه توسط بسیاری از افراد رعایت نمی‌شود و باعث تحمیل هزینه‌های سنگین بر کسب و کار آن‌ها می‌شود. استفاده از اعضای خانواده و دوستان نزدیک یکی از بهترین کارهایی است که می‌تواند در شروع مسیر شما را جلو بیاندازد.

اگر از همان روزهای اول به فکر استخدام و سایر قضایا باشید مطمئناً بعد از زمانی کوتاه به این نتیجه می‌رسید که این کار صرفه اقتصادی ندارد و برای شما مناسب نیست. بعضی وقت‌ها همین اشتباهات کوچک باعث می‌شود تا شخص برای همیشه قید کسب درآمد با گوشی را بزند و به همان شغل‌های سنتی مشغول باشد.

البته در نظر داشته باشید که اشتباه کردن در شروع مسیر کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری امری عادی و مشخص است اما بهتر است با استفاده از مشاورین کسب و کار و متخصصین این حوزه، اشتباهات خود را به حداقل برسانید.

خرید و فروش و آموزش از طریق تلفن همراه از جمله کارهایی هستند که هر فردی با هر سطح از تحصیلات و دانشی می‌تواند آن را به راحتی انجام دهد. در اموزش درآمد زایی با گوشی در واقع گوشی‌هایی که زمانی تنها برای مکالمه از آن‌ها استفاده می‌شد، امروزه تبدیل به اصلی‌ترین وسیله کسب‌وکار تعداد زیادی از انسان‌ها شده‌اند.

کسانی وجود دارند که تنها منبع درآمد آن‌ها از بازار بورس است. این افراد فقط و فقط به کمک تلفن همراهشان پنل بورسی خود را چک می‌کنند و خرید و فروش‌های خود را انجام می‌دهند.

در واقع شما در هر کاری فعالیت کنید، می‌توانید با استفاده از موبایل‌تان، آن را راحت‌تر انجام دهید. از نظر بسیاری از افراد، تلفن‌های اسمارت باعث ضربه خوردن به روابط اجتماعی نزدیک شده‌اند اما این موضوع نمی‌تواند صد درصد درست باشد. زیرا امروزه ارتباط برقرار کردن با دوستانمان به کمک این گوشی‌ها بسیار راحت‌تر شده است.

ممکن است مخاطب این افراد، کسانی باشند که به‌صورت بی‌رویه و نامناسبی از موبایل خود استفاده می‌کنند. در این‌صورت می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست در استفاده از موبایل، این مشکل را نیز برطرف کرد.

روزی تصور برقراری ارتباط با تمام دنیا از دریچه یک تلفن، غیرممکن به نظر می‌رسید اما امروزه این کار به‌راحتی امکان‌پذیر است. اگر کمی اطلاعات خود را بالاتر ببریم و در استفاده از تلفن‌های اسمارت مهارت بیشتری کسب کنیم، می‌توانیم به درآمد دلاری با گوشی و ارزی نیز از طریق این وسیله کوچک فکر کنیم.

در آخر امیدوارم شما اهمیت کار اینترنتی با گوشی را درک کرده و به فکر رفتن بسمت کار مجازی با گوشی و کسب و کار اینترنتی با موبایل در کنار کسب و کار سنتی خود باشید. ما سعی کردیم در این مقاله آموزش کسب درآمد با گوشی رایگان را به طور کامل توضیح دهیم.

در مبحث کار انلاین با گوشی و درآمد زایی با گوشی باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از گذشت مدت زمانی که شناخته شدید، شما باید به‌شکل بسیار دقیق و حساب شده‌ای تولید محتوا کنید و این کار قطعاً به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

البته بعضی افراد هم سعی می‌کنند تا از یک نفر یا یک تیم در پشت صحنه برای کسب درآمد اینترنتی با گوشی استفاده کنند تا بتوانند زمان کافی بر روی کارشان بگذارند؛ البته فعلاً این موارد مورد بحث ما نیست و در مکان مشخص این موارد نیز بررسی می‌شوند.


در رابطه با این مقاله بهتر است نگاهی هم به مطالب زیر بیاندازید:

۱- کسب درآمد از بلاک چین

۲- چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

۳- چگونه از استریم پول در بیاریم؟


برخی از سوالات رایج

آیا همه افراد جامعه می توانند با موبایل درآمد زایی کنند؟

بله. دقت داشته باشید که کسب درآمد با موبایل یا همان تلفن همراه کار سختی نیست و فقط باید شما با روش‌های این موضوع آشنایی داشته باشید و بتوانید از مسیر درست و اصولی به این درآمد برسید.

گام‌های اول کسب درآمد با موبایل چیست؟

زمانی‌که می‌خواهید کسب درآمد با موبایل را شروع کنید بهتر است یک آشنایی حداقلی با مبانی بازاریابی و کارهای اینترنتی پیدا کنید.

رایج ترین راه های کسب درآمد با تلفن همراه کدامند؟

یکی از روش‌ها رایج درآمد زایی با گوشی، استفاده از تلگرام و اینستاگرام است

راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان چیست ؟

تمامی راه های کسب درآمد گوشی که ارائه شده است برای نوجوانان نیز کاربری می باشد و می توانند به کمک آنها درآمد خوبی کسب نمایید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی