عمومی

کمک هزینه های کسب و کار کوچک برای کمک به شرکت ها در پر کردن ویترین مغازه های خالی

کمک هزینه های کسب و کار کوچک برای کمک به شرکت ها در پر کردن
ویترین مغازه های خالی

بسیاری از جوامع در حال کار برای پر کردن ویترین فروشگاه های خالی در سراسر مناطق تجاری خود هستند. تعطیلی مشاغل، که بسیاری از آنها تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته اند، این مناطق را با ویترین فروشگاه های کمتر و کاهش فعالیت اقتصادی رها کرده است. برنامه‌های کمک مالی کسب‌وکارهای کوچک ابزاری است که برخی از ایالت‌ها و جوامع برای تشویق کسب‌وکارها استفاده می‌کنند. این فضاها را پر کنید درباره چند مورد از این برنامه‌ها که در حال حاضر درخواست‌ها را می‌پذیرند، در زیر بخوانید.

مریلند Project Restore 2.0 و Business Boost Grant Programs

Maryland فقط رونمایی کرد از برنامه کمک مالی ۱۰ میلیون دلاری جدید برای حمایت از مشاغل کوچک در سراسر ایالت برنامه‌های کمک مالی پروژه Restore 2.0 و Business Boost وزارت مسکن و توسعه جامعه مریلند با هدف کمک به کسب‌وکارها برای راه‌اندازی یا گسترش و پر کردن ویترین‌های خالی فروشگاه‌ها برای تحریک فعالیت‌های اقتصادی در سراسر مناطق تجاری است. به طور خاص، Project Restore 2.0 8 میلیون دلار در مجموع بودجه ارائه می‌کند که به گروه‌های خیابان اصلی یا سازمان‌های توسعه اقتصادی اختصاص می‌یابد. هر متقاضی می تواند تا سقف ۳۰۰۰۰۰ دلار دریافت کند که سپس می تواند آن را به مشاغل محلی که علاقه مند به پر کردن ویترین های خالی اولویت دار هستند، اعطا کند. برنامه کمک مالی «تقویت کسب و کار» در مجموع ۲ میلیون دلار در دور اول خود ارائه خواهد کرد. وجوه به طور مستقیم به صاحبان مشاغل کوچک با کمک های مالی بین ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار می رسد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید در جوامع پایدار تعیین‌شده مستقر شوند یا در حال گسترش باشند. برنامه‌های کاربردی برای هر دو برنامه در تاریخ ۱۳ مارس در دسترس قرار خواهند گرفت.

کمک هزینه حمایت از خرید خیابان اصلی نیوجرسی

جدید مرجع توسعه اقتصادی جرسی ایجاد یک برنامه آزمایشی جدید که به مالکان مشاغل کوچک در خرید املاک تجاری کمک می کند. کمک‌های مالی حمایتی Main Street Acquisition کمک‌های بازپرداختی را ارائه می‌کند که بخشی از هزینه‌های بسته شدن را پس از بسته شدن کسب‌وکارهای واجد شرایط در یک ملک تجاری موجود در نیوجرسی که از آن برای اداره تجارت خود استفاده می‌کنند، پوشش می‌دهد. برای واجد شرایط بودن، بسته شدن باید پس از باز شدن دوره درخواست انجام شود و درخواست باید ظرف یک سال پس از بسته شدن ارسال شود. این برنامه در حال حاضر مجموعاً ۵ میلیون دلار بودجه دارد که به صورت کمک های بلاعوض تا ۵۰۰۰۰ دلار توزیع می شود. ایالت از اسناد پایانی مانند بیانیه‌های HUD-1 برای تعیین میزان کمک مالی استفاده می‌کند.

GM Moving Flint Forward

GM راه اندازی دور جدید بودجه برنامه Moving Flint Forward خود برای حمایت از شرکت ها در فلینت، میشیگان. در طول این دور، ۱۷ کسب و کار محلی که تازه وارد این برنامه شده اند کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، هفت فارغ التحصیل برنامه می توانند برای هر کدام تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. جنرال موتورز در ابتدا Moving Flint Forward را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد و تاکنون به ۶۸ کسب و کار کمک کرده است تا امکانات خود را توسعه یا بهبود بخشند. این برنامه همچنین یارانه‌گیرندگان را با منابعی که می‌توانند برای بهبود فراتر از دوره کمک هزینه استفاده کنند، از جمله رویدادهای شبکه‌سازی، کارگاه‌ها و جلسات گروهی مرتبط می‌کند. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید در فلینت واقع شده باشند، ۲۰ کارمند یا کمتر داشته باشند و به یک برنامه حق رای دادن وابسته نباشند. درخواست‌های این دور تا ۱۵ مارس مهلت دارد.

هزینه‌های مشاغل کوچک SpringBoard

SpringBoard، یک فضای کار مشترک در شهرستان سنتر، پنسیلوانیا، به تازگی فرصت کمک مالی ۲۰۲۴ خود را برای پشتیبانی از مشاغل محلی. برنامه کمک مالی سالانه توسط اتحادیه اعتباری فدرال Arize و دولت مرکز شهرستان تأمین می شود. این برنامه دو کمک بلاعوض اعطا می کند – یکی به یک کسب و کار جدید و دیگری به کسب و کاری که حداقل یک سال از عمر آن می گذرد. هر گیرنده مبلغ ۲۵۰۰ دلار و یک عضویت یک ساله در SpringBoard دریافت می کند که شامل دسترسی به فضای کار مشترک، اجاره اتاق کنفرانس و برنامه نویسی SpringBoard می شود. درخواست‌ها تا ۱۲ آوریل موعد ارسال می‌شوند و برندگان در ۳۰ آوریل اعلام می‌شوند.

Grant Work Teamwork Community Lowell

Community Teamwork Inc. . اخیراً دریافت کمک مالی ۱۲۵۰۰۰ دلاری MassDevelopment برای حمایت از مرکز کارآفرینی خود و ارائه منابع برای کارآفرینان در سراسر منطقه Lowell، ماساچوست. برنامه کار تیمی جامعه برای کارآفرینان، به ویژه آنهایی که درآمد پایینی دارند، کمک های فنی ارائه می دهد. وجوه حاصل از این کمک مالی صرف برنامه هایی می شود که از صاحبان مشاغل در محله Lowell’s Acre حمایت می کنند. وجوه مستقیماً به مشاغل ارائه نمی شود، اما برنامه های مختلفی وجود دارد که در نهایت از طریق این کمک به کارآفرینان محلی سود می رساند.

برنامه مرکز پشتیبانی مشاغل کوچک میشیگان

میشیگان اخیرا اعطا کمک های بلاعوض به ۲۷ سازمان تجاری محلی از طریق برنامه Small Business Support Hubs. این برنامه در مجموع ۲۷۵ دلار بودجه به سازمان هایی مانند مرکز کسب و کار کوچک خلیج بزرگ دریاچه در Mt. Pleasant اهدا کرد. هر سازمان حدود ۲٫۷ میلیون دلار دریافت می کند که از آن برای ارائه منابع به مشاغل محلی استفاده خواهد کرد. این برنامه ها ممکن است شامل مربیگری یک به یک، برنامه های آموزشی، رویدادهای شبکه، راهنمایی و دسترسی به سرمایه باشد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی