عمومی

هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید تجارت در سال 2023

هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال ۲۰۲۳

آیا آماده‌اید همه چیزهایی را که در مورد نحوه راه‌اندازی کسب‌وکار با آمازون DSP در سال ۲۰۲۳ باید بدانید؟ این راهنمای جامع به کارآفرینان کمک می‌کند تا خدمات DSP آمازون، صنعت لجستیک و نحوه استفاده از آن برای مالکیت کسب‌وکار تحویل خود را درک کنند.

ما در مورد موضوعاتی مانند چیستی DSP آمازون، چرایی بحث خواهیم کرد. می تواند ابزاری قدرتمند برای راه اندازی یک شرکت جدید، نحوه شروع استفاده از آمازون باشد. خدمات DSP و هزینه های سرمایه گذاری اولیه مرتبط با آن. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد Amazon DSP هستید، ادامه مطلب را بخوانید!



برنامه DSP آمازون چیست؟

برنامه شریک خدمات تحویل آمازون (DSP) به راحتی یکی از بهترین تجارت کامیون های جعبه ای است. ایده هایی که تا به حال به آن فکر کرده اید. این فرصتی برای یک کارآفرین است تا کسب و کار خود را اداره کند و تحویل آمازون را انجام دهد. کارآفرینان از سطح بالایی از پشتیبانی و دسترسی به منابعی بهره می‌برند که آنها را قادر می‌سازد تا به عنوان شرکای خدمات تحویل موفق شوند.

به‌عنوان یک همکار تحویل، می‌توانید در حالی که هر روز لبخند به مشتریان ارائه می‌دهید، غرامت رقابتی دریافت کنید. شما تأثیر مثبتی در جامعه خواهید داشت و به آمازون کمک خواهید کرد تا یک تجربه استثنایی برای مشتری ارائه دهد.

آمازون DSP همچنین یک پلتفرم سمت تقاضا است که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد به صورت برنامه‌ریزی تبلیغات نمایشی، ویدیویی و صوتی را خریداری کنند. در آمازون و خارج از آن با آمازون DSP، می‌توانید با پلتفرم سمت تقاضای ما کمپین ایجاد کنید و از بازار رو به رشد تبلیغات آنلاین بهره مند شوید.

برنامه خدمات تحویل آمازون چگونه کار می کند؟

برنامه خدمات تحویل آمازون ، که با برنامه شریک تحویل Amazon Flex متفاوت است، واقعاً بسیار ساده است. آمازون میلیون ها بسته را برای مشتریان آینده ارسال می کند و تحویل آنها مهم است. اینجاست که یک DSP وارد می شود. DSP هر روز بسته های منطقه تحویل خود را از آمازون دریافت می کند. سپس DSP از تیم خود و ون های تحویل برای رساندن بسته ها به مشتریان به موقع استفاده می کند. سپس آمازون بابت خدمات ارائه شده به مالک DSP غرامت می دهد.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

چه کسی می تواند یک کسب و کار برنامه شریک خدمات تحویل آمازون راه اندازی کند؟

فقط یک نفر می تواند در یک برنامه خاص درخواست کند تا مالک شریک خدمات تحویل (DSP) شود. آمازون درخواست‌های شرکت‌ها یا گروه‌ها را نمی‌پذیرد و ممکن است متقاضیانی را که نشان می‌دهند با افراد یا نهادهایی که تضاد منافع دارند، رد صلاحیت کند.

در طول فرآیند مصاحبه، فقط متقاضی مصاحبه خواهد شد. بنابراین، تجربه و استراتژی‌های متقاضی باید بتواند به تمام سوالات مصاحبه پاسخ دهد.

در صورت پذیرش در برنامه، مالک قرارداد DSP را امضا می‌کند و ملزم به شرکت در تمام کلاس‌های آموزشی است. مالک ممکن است انتخاب کند که شرکای دیگری را در صورت نیاز برای تحویل بسته های آمازون استخدام و آموزش دهد، اما مالک نقطه تماس اصلی رهبران ایستگاه های تحویل آمازون و مربیان تجاری خواهد بود.

متقاضیانی که نشان می دهند با آنها رابطه دارند. اشخاص یا نهادهایی که تضاد منافع ایجاد می کنند، واجد شرایط DSP نیستند. به عنوان مثال، هر شخصی که در یک تجارت DSP علاقه دارد (صاحب سهام، مالی، بدهی، قرارداد یا موارد دیگر) ممکن است در هیچ تجارت تحویل دیگری علاقه نداشته باشد. DSP ها ممکن است همسر یا شریکی با یک تجارت DSP موجود نداشته باشند.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

< span class="ez-toc-section" id="Amazon_DSP_Owner_Requirements"/>نیازهای مالک DSP آمازون

Amazon فرصت های زیادی را فراهم می کند تا صاحبان کسب و کار از مزایای آن برای رشد و شکوفایی استفاده کنند. با اطمینان از اینکه مالکان موفق می شوند، شرکت خود آمازون قوی تر است و روان تر کار می کند. آمازون چند الزام دارد که باید قبل از تایید آنها رعایت شود. بیایید آنها را بررسی کنیم.

مدیریت و تیم سازی

به عنوان یک صاحب کسب و کار تحویل آمازون، باید تیم تحویل خود را بسازید و همچنین رهبری باشید که مسئولیت تشویق تیم خود را بر عهده دارد. برای رعایت استانداردهای عملکرد بالا برای اطمینان از موفقیت خود، باید با ارائه فرهنگ کاری سالم، رانندگان قابل اعتمادی را بیابید، استخدام کنید و حفظ کنید. به این ترتیب، آمازون به تجربه در استخدام و توسعه تیم نیاز دارد.

تعهد

دارایی ها

ناگفته نماند، اما راه اندازی یک کسب و کار به پول و آمازون نیاز دارد. مستلزم آن است که به ۳۰۰۰۰ دلار دارایی نقدی همراه با اسناد پشتیبانی دسترسی داشته باشید. با این کار، آمازون اطلاعات مالی شما را به عنوان بخشی از فرآیند تایید خود بررسی می‌کند تا مطمئن شود که شما بودجه لازم را برای پرداخت هزینه‌های راه‌اندازی مورد انتظار برای کسب‌وکار خود، که در مجموع تا ۱۰۰۰۰ دلار است، در اختیار خواهید داشت. هنگام آموزش و راه اندازی آن، هزینه های شخصی خود را پوشش دهید.

Solid Credit History

یک سابقه اعتباری قوی بسیار مهم است، زیرا شما مسئول مدیریت و حفظ بودجه خواهید بود. . برای آمازون یا هر شرکتی مهم است که بدانند با یک فرد قابل اعتماد و مسئول مالی شریک هستند.

بررسی پاک کردن پس‌زمینه

شما باید یک بررسی پس‌زمینه ارسال کنید، زیرا به اطمینان از آن کمک می‌کند هر گونه اطلاعات ارائه شده در برنامه شما دقیق و به روز باشد. همچنین بینشی در زمینه هایی مانند سابقه جنایی، تجربه کاری گذشته، و شرایط لازم برای ارزیابی شایستگی شما به عنوان شریک تحویل ارائه می دهد.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

مزایای راه اندازی آمازون DSP Business

شروع کسب و کارهای تحویل کالا با DSP آمازون به کارآفرینان بسیاری ارائه می کند. مزایای. ما برجسته ترین مزایای استفاده از Amazon DSP برای کسب و کار شما را بررسی خواهیم کرد.

  • هزینه های کم راه اندازی. Amazon پیشنهادهای زیادی دارد تا اطمینان حاصل کند که همه چیزهایی را که برای کسب و کار تحویل آمازون خود نیاز دارید و هزینه‌های راه‌اندازی شما کم می‌ماند، دارید.
  • آموزش در دسترس است. نیازی به داشتن تجربه تدارکات قبلی ندارید. آمازون یک آموزش سه هفته ای ارائه می دهد که باید قبل از شروع کسب و کار شما و همچنین پشتیبانی مداوم از شرکای موجود در برنامه DSP تکمیل شود.
  • پشتیبانی مداوم. با آماده بودن تخصص آمازون، هرگز تنها نخواهید بود. راهنمایی مناسب و کمک شبانه روزی از آنها دریافت کنید، تا کسب و کار شما همیشه در راس امور قرار گیرد.
  • تامین کنید. با ارسال میلیون‌ها بسته آمازون، می‌توانید با اطمینان خاطر، تیمی عالی از رانندگان تحویل بسازید و بر مشتریان خود تمرکز کنید، با دانستن اینکه کسب‌وکارتان همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد – شما را از نگرانی در مورد افزایش فروش رها می‌کند.

هزینه راه اندازی کسب و کار DSP آمازون چقدر است؟

هزینه راه اندازی کسب و کار با آمازون DSP دقیقا چقدر است؟ اگر بخواهید از معاملات زیادی که آمازون از طریق ارائه دهندگان شخص ثالث با آنها مذاکره کرده است، استفاده کنید، می توانید کسب و کار خود را با حدود ۱۰۰۰۰ دلار راه اندازی کنید. به دلیل برنامه اجاره خودروی تحویل که توسط آمازون ترتیب داده شده است، هیچ هزینه اولیه برای وسایل نقلیه تحویل در برآورد ما لحاظ نشده است. به یاد داشته باشید که در حین آموزش باید هزینه های شخصی خود را نیز حساب کنید.

صاحبان DSP آمازون چقدر درآمد دارند؟< span class="ez-toc-section-end"/>

با ناوگان کامل کامیون، مالک DSP می تواند حدود ۳۰۰۰۰۰ دلار در سال درآمد داشته باشد. عوامل خاصی وجود دارد که تعیین می کند چقدر DSP پرداخت می شود. نرخ‌های پرداخت می‌تواند برای مکان‌های جغرافیایی مختلف، بزرگی مسیرها، و تعداد بسته‌هایی که باید تحویل داده شوند، متفاوت است، بنابراین تعیین یک نرخ تعیین‌شده واقعی نیست.

< /span>

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

چگونه یک کسب و کار DSP آمازون راه اندازی کنید

اینکه آیا شما تازه شروع کرده اید یا شما یک صاحب کسب و کار باتجربه هستید، راه اندازی یک کسب و کار DSP آمازون می تواند یک تجربه ارزشمند باشد. برای خیلی ها این سوال پیش می آید که چگونه؟ ما قصد داریم شما را گام به گام با نحوه راه اندازی کسب و کار DSP خود با آمازون آشنا کنیم.

مرحله ۱: درخواست استخدام خود را تکمیل کنید.

شما باید یک درخواست استخدام استاندارد را تکمیل کنید. این اطلاعات اولیه و پیشینه شما را در اختیار آمازون قرار می دهد. مطمئن شوید که تمام مدارک لازم مانند گواهینامه رانندگی معتبر دولتی و دیپلم دبیرستان خود را وارد کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. این برنامه همچنین لیستی از مدارک تحصیلی را در اختیار شما قرار می دهد که برای ادامه مرحله بعدی باید داشته باشید.

مرحله ۲: برنامه DSP آمازون را پر کنید.

اگر وارد مرحله بعدی شوید، باید برنامه دقیق تری را پر کنید. به پس زمینه، قابلیت ها و این که چرا برای آمازون DSP مناسب هستید. ضروری است که آنها بدانند که در حال استخدام افراد با کیفیت و واجد شرایط برای نمایندگی نام آمازون هستند. آمازون این فرم را بررسی می کند و ظرف ۴ تا ۸ هفته به شما پاسخ می دهد.

مرحله ۳: در مصاحبه شرکت کنید.< span class="ez-toc-section-end"/>

در صورتی که درخواست شما پذیرفته شود، شما به یک مصاحبه مقدماتی دعوت می شوید و فرصتی برای بازدید از ایستگاه تحویل در نزدیکی خود به شما داده می شود. . این شانس شماست تا از نزدیک ببینید شریک خدمات تحویل آمازون بودن چگونه است، برخی از روش‌های آن‌ها را برای اجرای تجارت DSP خود ببینید و تصمیم بگیرید که آیا این نقش برای شما مناسب است یا خیر.

مرحله ۴: آموزش رسمی آمازون را کامل کنید.

شما باید هم در زمینه تحویل و هم در ارائه خدمات به مشتریان مهارت کافی داشته باشید. پس از تایید آمازون، باید در آموزش شرکت کنید. شما باید کل فرآیند تحویل را از ابتدا تا انتها درک کنید و همچنین در رسیدگی به سوالات و شکایات مشتری تجربه داشته باشید.

در طول آموزش ۳ هفته ای شما، هفته اول مقدمه ای با آمازون ارائه می دهد. با خط‌مشی‌ها و رویه‌های آن‌ها آشنا می‌شوید و همچنین با استانداردهای خدمات مشتری مورد نیاز آنها آشنا می‌شوید.

در دو هفته باقی‌مانده، در این زمینه با DSPها و رانندگان همکاری خواهید داشت. شما با فرآیندهای تحویل خاص آمازون آشنا می شوید و با برنامه ریزی مسیر، پروتکل های ایمنی و دستورالعمل های خدمات مشتری آشنا می شوید.

در پایان آموزش خود، درک کاملی از تمام استانداردهای آمازون، از جمله، خواهید داشت. تعهد آنها به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان و محصولات با کیفیت. استراتژی ها و نکات آنها را برای موفقیت کسب و کار خود بیاموزید!

مرحله ۵: کسب و کار خود را شروع کنید.

در نهایت، شما اکنون آماده راه اندازی کسب و کار خود هستید. به عنوان یک مالک، باید زمان خود را عاقلانه مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که همه تحویل‌ها به موقع و با خدمات با کیفیت به مشتریان انجام می‌شوند.

در ابتدا باید تیم خود را جذب و استخدام کنید. افراد مناسبی که برای شما کار می کنند می توانند تفاوت بین موفقیت و شکست را ایجاد کنند. شما باید نرم افزار حسابداری را برای استخدام، تنظیم حقوق و دستمزد و بخش منابع انسانی و همچنین برنامه ریزی شیفت برای رانندگان جدید خود در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که به تیم خود آموزش دهید قبل از اینکه در مسیرهای تحویل خود به جاده ها بروند.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

نکاتی برای راه اندازی یک کلاس خدمات تحویل موفق آمازون=” شریک خدمات تحویل آمازون

شروع با یک کسب و کار موفق تحویل بسته می تواند ترسناک باشد، اما با راهنمایی صحیح، لازم نیست. با شریک خدمات تحویل آمازون، کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک به طور یکسان می‌توانند از منابع فراوان آمازون برای ایجاد خدمات تحویلی استفاده کنند که می‌توانید به آن افتخار کنید. در اینجا چند نکته برای راه اندازی کسب و کار موفق خدمات تحویل بسته خود با آمازون آورده شده است.

  • مطمئن شوید که یک تیم خوب استخدام می کنید. اگر آماده نباشید می توانید یک فرصت تجاری خوب را هدر دهید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید تا مطمئن شوید کسب و کار DSP شما موفق است، استخدام یک تیم اختصاصی است. بخش های زیادی برای اداره یک کسب و کار وجود دارد و وجود افراد خوب در تیم شما می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. شما افرادی را می خواهید که به اندازه شما علاقه مند به خدمات خوب مشتریان باشند.
  • از آموزش مناسب برای خود و تیم خود اطمینان حاصل کنید. اطمینان از اینکه همه افراد، از جمله خودتان، که در شروع حق امتیاز تحویل آمازون دخیل هستند، به درستی آموزش دیده اند، برای موفقیت بسیار مهم است. برنامه آموزشی DSP از آمادگی شما اطمینان حاصل می کند. از رسیدگی به بسته‌ها تا درک عملیات تحویل، داشتن یک تیم آموزش‌دیده و آگاه کمک می‌کند کارها از همان روز اول به خوبی انجام شود.
  • بسته‌ها را به‌موقع تحویل دهید. وقتی مشتری خرید آنلاین خود را انجام می دهد و پولی را که به سختی به دست آورده است خرج می کند، انتظار دارد بسته هایش به موقع تحویل داده شود. اطمینان از اینکه مشتریان آمازون در مسیر شما خوشحال و راضی هستند در موفقیت تجاری بسیار مهم است.
  • یک محیط کاری خوب را حفظ کنید. یک رابطه خوب و حرفه ای در تیم شما ضروری است. اعضای تیم باید خوشحال و با انگیزه باشند تا بهترین کار ممکن را برای حفظ روابط خوب با مشتری انجام دهند.
  • از معاملات راه اندازی آمازون استفاده کنید. آمازون با قراردادهای شخص ثالث زیادی مذاکره کرده است تا به شما در هزینه های راه اندازی کمک کند. این خدمات شامل اما نه محدود به خدمات لیزینگ برای وسایل نقلیه تحویل شما می شود. از این فرصت برای صرفه جویی در هزینه استفاده کنید.
  • حتما از پشتیبانی آمازون استفاده کنید. به عنوان یک مالک DSP، مطمئناً هر از چند گاهی با شرایط سختی روبرو می شوید یا ممکن است نیاز به پاسخ سؤال داشته باشید. آمازون تیم شگفت انگیزی دارد که برای پشتیبانی درخواستی آماده است.

آیا آمازون شدن سخت است. DSP؟

روند تبدیل شدن به یک شریک برنامه DSP نسبتاً ساده است. با این حال، به دلیل محبوبیت و تعداد محدود اسلات های موجود در برنامه آینده DSP، تعداد زیادی از صاحبان مشاغل تحویل برای این فرصت ها رقابت می کنند.

برای ایجاد یک کسب و کار تحویل موفق، کار سخت و فداکاری زیادی لازم است، اما وقتی با آمازون کار می کنید، از مزایای استفاده از منابع آن بهره مند می شوید. با راهنمایی و تعهد صحیح، هر کسی می‌تواند شریک خدمات تحویل آمازون شود و از مزایای آن بهره‌مند شود.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

آیا Amazon DSP سودآور است؟

اکنون که می دانید راه اندازی یک کسب و کار DSP بسیار ساده است، سوال بعدی آیا سودآور خواهد بود؟ پاسخ بله است. برای صاحبان DSP سود نقدی از حضور گسترده آمازون در تجارت الکترونیک است.

مشتریان برای سفارشات خود به شدت به آمازون متکی هستند که تجارت پایدار را فراهم می کند. فرصت‌هایی برای دارندگان DSP برای استفاده و تحویل بسته‌ها.

آیا برای کسب و کار آمازون DSP به وسایل نقلیه تحویل خود نیاز دارید؟

نیازی ندارید وسیله نقلیه تحویل خود را داشته باشید، اما برای شراکت با آمازون باید از یک ون ثبت شده تجاری استفاده کنید. همه بازرسی ها و گواهینامه ها باید تمام الزامات قانون محلی را برآورده کنند.

علاوه بر این، وسیله نقلیه شما باید حداقل ۱۲۰ فوت مکعب فضای بار در دسترس برای بسته ها داشته باشد. آمازون حتی برای کمک به تجارت لجستیک.

کدام کشورها برنامه DSP آمازون را دارند؟

برنامه DSP اکنون در ایالات متحده اجرا می شود و به شرکای تحویل آمریکایی فرصت های مختلفی می دهد. این برنامه همچنین در برزیل، ایرلند، ایتالیا، بریتانیا، کانادا، هند، آلمان و اسپانیا در دسترس است. آمازون قصد دارد در آینده نزدیک این برنامه را به کشورهای بیشتری گسترش دهد.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد راه اندازی آمازون DSP بدانید
تجارت در سال 2023

How much are Amazon delivery service partners paid per route?

A DSP is capable of making up to $7,500 per route. While the exact amount of money made per route will depend on the number of packages and mileage, there is a guaranteed base pay per route. This guarantee is important since it gives owners a sense of security when starting their business. The income potential for DSPs is undeniable — with the right dedication and commitment, success can be found.

Is DSP worth it?

Amazon DSPs can provide an opportunity for a business owner to make a lot of money with a great support system backing them. With the right marketing strategy and dedication, an Amazon DSP can prove to be a great investment.

The tremendous presence of Amazon in e-commerce presents a great opportunity for businesses to take advantage of its platform and use it to their benefit. By keeping customers happy and making sure that their delivery is on time, DSPs can make a good living.

However, the answer to whether or not it is worth it lies solely with the individual business owner and their desire and willingness to succeed. What about you?

Image: Depositphotos


More in: Amazon, Ecommerce, How to Start
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی