عمومی

40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه محل کار

۴۰ ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

ایده‌های لباس اداری برای هالووین فقط یک روند زودگذر نیستند – آنها جلوه‌ای پر جنب و جوش از اشتیاق گسترده هالووین را نشان می‌دهند. با توجه به ارقام نظرسنجی سالانه فدراسیون ملی خرده‌فروشی، پیش‌بینی شد که رقم خیره‌کننده ۹ میلیارد دلار هزینه توسط آمریکایی ها در سال ۲۰۱۸، با بخش قابل توجهی، تقریباً ۳٫۲ میلیارد دلار، صرفاً به لباس اختصاص داده شده است.

بنابراین، چه کسی دقیقاً به این امر دامن می زند. ۳٫۲ میلیارد دلار هزینه برای لباس؟ قابل توجه است، در میان کسانی که در این امر مشارکت می کنند، می توانند کارمندان خود شما باشند. اگر با اجازه دادن به کارکنان خود برای پوشیدن لباس در جشن جهش کرده اید کار، حتی ممکن است خودتان به شور و شوق هالووین بپیوندید.

به طور طبیعی، حفظ حس حرفه‌ای بودن از طریق لباس‌های مناسب مهم است. اما این سوال پیش می‌آید: شما و کارمندانتان کجا می‌توانید ایده‌های مناسب لباس هالووین را پیدا کنید که به طور یکپارچه لباس جشن و رسمی را با هم ترکیب می‌کنند؟

دیگر جستجو نکنید! ما مجموعه ای از ۴۰ ایده لباس اداری برای هالووین را به شما ارائه می دهیم. این مجموعه نه تنها یک فضای لذت بخش و با روحیه را برای شما و تیم شما تضمین می کند، بلکه تصویری زیبا و مناسب را برای کسب و کار کوچک شما تضمین می کند.

فهرست ایده های لباس هالووین اداری

لباس های هالووین از The Office

به نظر می رسد مناسب است این لیست را با ایده هایی از برنامه تلویزیونی موفق NBC The Office شروع کنیم. و تلاشی که دوایت شروت برای لباس‌هایش در نمایش انجام می‌دهد، باید به بالا رفتن توپ کمک کند. در اینجا دوایت در نقش جوکر از «شوالیه تاریکی» است.

این از قسمت انتقال کارکنان است که در ابتدا در ۳۰ اکتبر ۲۰۰۸ پخش شد.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: NBC

اجازه دهید کارمندان شما مانند شما لباس بپوشند

کارمندان شما ممکن است نگران باشند برای انجام این کار مقداری آب گرم خواهند گرفت. اما به آنها اطمینان دهید که همه چیز سرگرم کننده است (تا زمانی که شما راحت شوخی کنید.) اگر همه با آن کنار بیایند، این می تواند برای روحیه عالی باشد!

دوایت شروت

محبوبیت The Office به این معنی است که در تمام جمعیت‌شناسی طرفداران دارد. و با شیطنت‌های دوایت در برنامه، عادلانه است که هر کسی بتواند مانند او لباس بپوشد. در اینجا یک لباس ساده است که نشان دهنده قدردانی شما از دوایت است.

اسکلت

شما می توانید به راحتی با بریدن اسکلت، اسکلت بسازید. یک تی شرت سفید و یک تاپ مشکی زیر آن. آرایش را به صورت خود اضافه کنید و یک اسکلت DIY خواهید داشت. البته، این اسکلت های رقصنده همیشه موفق هستند:

Emoji

Emoji به شما امکان می‌دهد احساس خود را هنگام پیام‌رسانی بیان کنید. این یکی دیگر از لباس های DIY آسان را می سازد. می توانید روی یک تکه مقوا شکلک هایی با احساسات مختلف بسازید و در طول روز از شکلک های مختلف استفاده کنید. یا از یکی بخواهید که همه آنها را همزمان نمایش دهد.

لباس آب نبات پنبه

موضوع دیگری که مترادف با هالووین است، آب نبات است. پس چرا به عنوان آب نبات پنبه ای نروید. در اینجا یک لباس بازیگوش DIY وجود دارد که می توانید فقط با چند مورد بسازید.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: AWW SAM

خون آشام ها و لا کاترینا

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: Zuu819 در اینستاگرام

کلاسیک های هالووین مانند خون آشام ها و لباس های روز مردگان در حال دریافت هستند چرخش تازه امسال با لنزهای تماسی ویژه. برای خون‌آشام‌ها، رنگ‌های قرمز خونی یا رنگ‌های ماورایی می‌توانند حس واقعی و ترسناکی را ایجاد کنند. و برای La Catrina یا آرایش جمجمه روز مردگان، همین لنزها می‌توانند زیبایی منحصر به فردی به این لباس‌ها بیافزایند و به این لباس‌های جاودانه احساس برند کنند. جدید. آیا این چیزی نیست؟

کن و باربی

شما آن فیلم جدید باربی را می شناسید که رکورد می شکند؟ خب، این امر مسلماً با یک لباس جعبه‌دار کن و باربی DIY مانند شکل زیر، یک روند سرگرم‌کننده در دفتر ایجاد می‌کند. مردم در حال خلاقیت هستند، و این لباس‌ها در حال شکل گیری هستند که امسال بهترین انتخاب برای مهمانی‌های محل کار هستند.

 

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: لباس های هالووین در اینستاگرام

آب نبات ذرت

در حالی که هنوز تم آب نبات است، بدون آب نبات هالووین نمی شود ذرت. این لباس سرگرم‌کننده و روشن همه را در دفتر تشویق می‌کند.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: Liveaboard حومه شهر را می برد

یک فالگیر در دفتر شما

یک راه برای وادار کردن همه افراد در دفتر برای شرکت در جشن هالووین این است که با لباس فالگیر بروند. این لباس مخصوصاً زمانی خلاقانه است که فرد شامل برخی از ابزارهای حرفه ای نیز باشد.

لباس های غذایی

می خواهید سبزیجات، میوه، میان وعده، دسر یا هر نوع غذایی دیگری باشد. ? پوشیدن پانسمان به عنوان خوراکی بسیار محبوب است. با این ایده ها می توانید هر چقدر که می خواهید خلاق باشید. فقط مطمئن شوید که همچنان می‌توانید با لباس خود کار کنید.

کلارک کنت/سوپرمن

این لباس در واقع می‌تواند دو به یک باشد. می توانید کت و شلوار عینکی بپوشید و کلارک کنت باشید. اما اگر چیزی در دفتر پیش می‌آید، می‌توانید دکمه‌های پیراهن خود را باز کنید و نشان دهید که در واقع سوپرمن هستید.

پروانه اجتماعی

این لباس در چند سال گذشته محبوب شده است. با این حال، می‌توانید کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود را اضافه کنید و آن را متعلق به خودتان کنید.

Mime

اگر شلوار جین تنگ مشکی دارید، یک پیراهن راه راه، آویز و یک کلاه، شما یک لباس میم دارید. آرایش سفید را اضافه کنید و آماده هستید که در تمام طول روز همکاران خود را سرگرم کنید.

پرنده توییتر

یک رئیس جمهور خاص توییتر را بیش از همیشه محبوب کرده است. پس چرا به عنوان پرنده توییتر نروید و همه را مجبور به توییت کردن نکنید. این لباس DIY از Elizabethany، یک شخصیت رادیویی و رسانه های اجتماعی می آید.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: الیزابتانی

بازیگران Seinfeld

اگر گروه کوچک یا بزرگی دارید، این ایده لباس می‌تواند شامل چهار شخصیت اصلی یا بسیاری از بازیگران شناخته‌شده دیگر باشد. شما می توانید آن را یک قدم فراتر بردارید و کل دفتر را در بر بگیرید. وقتی صحبت از دفاتر شد، می توانید این کار را برای The Office یا هر یک از برنامه های مورد علاقه خود انجام دهید. تنها چیزی که لازم است لباس هایی است که احتمالاً در کمد خود دارید

راک، کاغذ، قیچی

با لباس های سنگ، کاغذ، قیچی در اندازه بزرگسالان، به این بازی دوران کودکی جان ببخشید.< /p>

در مورد Spice Girls چطور؟

چرا در هالووین به عنوان Spice Girls نروید!

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: #spicegirlshalloween در اینستاگرام< /small>

خانواده آدامز

در قسمت کمی ترسناکتر و بزرگسالان، می توانید خانواده آدامز را انجام دهید. اگر یک خانواده وجود دارد که مظهر هالووین است، این یکی با حس شوخ طبعی عالی است.

آیا فتوشاپ شده است؟

فتوشاپ آنقدر محبوب است که به یک فعل تبدیل شده است. و اگر لباس خود را اینقدر پیچیده کنید، همکارانتان از شما خواهند پرسید که آیا فتوشاپ شده اید یا نه.

خالکوبی موقت

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

خالکوبی موقت راهی عالی برای ایجاد یک شخصیت متفاوت است. آنها ارزان هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. با این ایده می توانید تمام تلاش خود را بکنید و واقعاً یک لباس عالی بسازید.

لباس پنکه سقفی آسان

این لباس از یک بازی ساده با کلمات برای انتقال پیام خود استفاده می کند. شما همکاران را برای دقایقی به فکر فرو می‌برید تا اینکه در جناس بخندند. انجام این کار آسان، خنده دار و نه خیلی ظالمانه است.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: خانه داری خوب

عمو سام

آیا شما در یک شرکت حسابداری کار می کنید؟ چه راهی بهتر از لباس پوشیدن به لباس عمو سام برای نگه داشتن همه در سرپا نگه داشتن آنها. تنها چیزی که نیاز دارید یک کلاه بالا، یک کلاه گیس سفید، یک پاپیون، یک بزی است و شما آماده هستید. اگر می‌خواهید همه چیز را انتخاب کنید، می‌توانید کت و شلوار راه راه را اضافه کنید.

برنده نان

این لباس دیگری است که معنای یک کلمه را به معنای واقعی کلمه می‌گیرد و آن را خنده‌دار می‌کند. تنها چیزی که نیاز دارید چند مدال دور گردنتان و مقداری نان است.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: خانه داری خوب

سوپر قهرمانان کتاب کمیک برای مردان و زنان

ما قبلاً به سوپرمن اشاره کردیم. وقتی صحبت از ایده‌های لباس می‌شود، کتاب‌های مصور گنجینه‌ای را فراهم می‌کنند. Spiderman، Wonder Woman، The Hulk، Super Girl و این لیست ادامه دارد. ابرقهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به دنبال آن بروید.

Flo از Progressive

Flo از Progressive یکی از موفق ترین شخصیت های بازاریابی با بیش از ۱۰۰ آگهی تبلیغاتی بود. اگر صنعت شما بیمه را اداره می کند، خیلی بهتر است.

مینیون ها

شما می توانید به صورت انفرادی به عنوان یک مینیون استفاده کنید یا همه را شامل شود در دفتر به عنوان بخشی از یک موضوع. این نیز یک لباس آسان و سرگرم‌کننده است که تمام خدمه می‌توانند در آن شرکت کنند.

باب راس

مدت‌ها پس از درگذشت او در سال ۱۹۹۵، باب راس محبوب‌تر از همیشه است. با این لباس، می توانید یک همکار را در کنار هم قرار دهید و همه چیز را با هم جمع کنید.

تابلو اعلانات

فقط چند یادداشت پس از آن، پیام های مختلف بنویسید و آنها را روی یک پیراهن آستین بلند سنجاق کنید. و شما تبدیل به یک تابلوی اعلانات خواهید شد. می‌توانید این را با ساختن یک یادداشت بزرگ برای خودتان بزرگ‌تر کنید.

مرد ماشین بادی

این لباس به مقداری فضا نیاز دارد، اما اگر بتوانید آن را بیرون بیاورید، به آن می‌دهید. همه در دفتر یک تجربه سرگرم کننده دارند.

شخصیت های دیزنی

از Belle گرفته تا Cruella، Wicked Witch of the East، Maleficent، Goofy، Mini Mouse و بسیاری دیگر، نمی توانید با یکی از این لباس ها اشتباه کنید. با گزینه های بسیار، می توانید آن را به همان اندازه که می خواهید ساده یا پیچیده بسازید.

Rizzo From Grease

Grease یکی از محبوب ترین موزیکال های تمام دوران است و می توانید لباس بپوشید. مانند هر یک از شخصیت های فیلم. اینم ریزو، یکی از خانم های صورتی.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: teenvogue

لباس‌های مارک زاکربرگ یا استیو جابز

یک چیزی که زاکربرگ به آن معروف است پوشیدن لباس‌های یکسان است که برای استیو جابز نیز صدق می‌کند. بنابراین، اگر یک تی شرت، هودی و شلوار جین برای زاکربرگ و یک یقه یقه اسکی مشکی، شلوار جین آبی، کفش New Balance و یک عینک برای جابز دارید، دو گزینه دارید.

Sock Hop

Sock Hop

هنوز، در آن دوران گریس، لباس جوراب هاپ را می توان در هر محیط اداری پوشید.

Facebook (نوعی از…)

آیا شما از نوع مینیمالیستی هستید؟ خوب، هیچ چیز نمی تواند ساده تر از این ایده باشد که توسط The Office ارائه شده است. تمام کاری که جیم هالپر انجام داد این بود که روی صورتش «کتاب» نوشت، بنابراین فیس بوک. این از قسمت Koi Pond است که در ۲۹ اکتبر ۲۰۰۹ پخش شد.

svg%3E - 40 ایده برای لباس های هالووین اداری برای یک شبهه
محل کار

تصویر: NBC

Homer Simpson

سی سال حضور در تلویزیون و The Simpsons همچنان ادامه دارد. و حضور در نقش هومر سیمپسون، یا هر عضوی از این خانواده انیمیشنی، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید در دفتر کار خود را سرگرم کنید.

یک تراشه روی شما شانه

آیا تراشه روی شانه دارید؟ فقط مارک مورد علاقه تراشه های خود را بردارید، آن را با چسب روی شانه خود بچسبانید، و به آنجا بروید – لباسی که می توانید در طول روز بپوشید و در بیاورید. همچنین می‌توانید این کار را با قرار دادن آب نبات اسمارتیز روی شلوار خود انجام دهید و به‌عنوان «شلوار هوشمند»، کوکی‌هایی با کلاه و لباس مجلسی برای یک کوکی هوشمند و لیست ادامه دارد.

یک لباس برای شما و سگتان

اگر دفتر شما برای حیوانات خانگی مناسب است، همیشه می توانید سگ خود را بخشی از مهمانی کنید. در این صورت سگ شما می تواند بتمن باشد و می توانید به عنوان رابین بروید. در مهمانی لباس هالووین دفتر شما دو نفر قدرتمندتر وجود نخواهد داشت.

لباس حیوانات

لباس پوشیدن به عنوان حیوان مورد علاقه شما یکی دیگر از ایده های لباس برای محل کار است. این نوع لباس می تواند ساده و آسان باشد یا می توانید پیچیده باشید. همه چیز به میزان زمان و پولی که می خواهید خرج کنید و همچنین میزان تعهد شما بستگی دارد.

تصاویر پیکسلی برای بزرگسالان

به عنوان یک لباس DIY، این یک ایده عالی دیگر است. که همچنین بسیار سرگرم کننده است. فقط دو مقوا با مربع های رنگی متناوب برای بالا و پایین خود درست کنید و یک لباس دارید. لباس های رنگی برهنه زیر آن بپوشید و ظاهر را کامل می کند.

شورت های ویدیویی عالی در یوتیوب برای آرایش هالووین

مهمترین چیز در مورد هالووین این است که به شما امکان می دهد خود را ابراز کنید. اگر تصمیم گرفته اید کارکنان خود را تشویق کنید تا لباس بپوشند، بهترین استفاده را ببرید. از آن لذت ببرید و از روند و جشن های همراه با آن لذت ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه لباس ها برای کسب و کار کوچک شما در محل کار مناسب هستند.

و اگر ایده‌ای برای لباس اداری برای هالووین دارید که می‌خواهید با ما به اشتراک بگذارید، در زیر نظر دهید.

تصویر: Depositphotos.com


اطلاعات بیشتر در: بازاریابی رویداد، تعطیلات
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی