عمومیمقالات

ویشن لاخیانی از شما می خواهد که با احساس کردن بهتر زندگی کنید بهتر

ویشن لاخیانی از شما می خواهد که با احساس کردن بهتر زندگی کنید
بهتر

ویشن لاخیانی مردی است که در ماموریت است. کارآفرین و نویسنده پرفروش ۴۷ ساله مالزیایی مطمئن است که راهی برای هر یک از ما پیدا کرده است تا بهترین زندگی خود را داشته باشیم. او چندین کتاب های خودیاری نوشته است، که آخرین کتاب او روش مدیتیشن ۶ مرحله، اما او اصرار دارد که درک چگونه مدیتیشن تنها یک عنصر کوچک از یک سیستم آموزشی بزرگتر است که او (همراه با سایر متخصصان سلامتی) برای “تصویر مجدد انسان” طراحی کرده است. تجربه کنید.”

به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل Mindvalley.com، وب‌سایتی به عنوان هدف لاخیانی، یک «سکوی تحول زندگی» قدرتمند و مؤثر، کمک به دیگران است که راه خود را به مکانی ذهنی و فیزیکی برسانند که به آنها اجازه می‌دهد شادتر، سالم‌تر و سازنده‌تر باشند. این سایت دارای جامعه‌ای از افراد با دیدگاه یکسان است – افراد همفکر و موفقی که همگی به جهان اعتقاد دارند، لاخیانی از دهه ۲۰ خود شروع به تجسم کرد و از آن زمان به رشد و موفقیت شخصی و حرفه‌ای ظاهر شده است.

او به SUCCESS ملحق شد تا یک مکالمه گسترده که همزمان با ماه آگاهی از سلامت روان برگزار شد، برنامه‌ای چهار مرحله‌ای را ارائه داد که او از آن به عنوان کلیدی برای زندگی بهتر با احساس بهتر در کل حمایت می‌کند. یکی که به گفته او سلامت روان را افزایش می دهد و به ویژه برای کارآفرینان مفید است.

شما تمام حرفه خود را با توصیه به دیگران ایجاد کرده اید که چگونه با استفاده از مدیتیشن به عنوان پایه سلامت روان، با وجود فارغ التحصیلی از دانشگاه میشیگان، طرز فکر خود را تغییر دهند. با مدرک مهندسی برق و علوم کامپیوتر، نه پزشکی. چگونه برای شما تکامل یافت؟

ویشن لاخیانی: من ۲۰ سال پیش سیلیکون ولی را ترک کردم، زیرا متوجه شدم آنچه در مدرسه یاد گرفتم تأثیر بسیار کمی بر حرفه من داشت. اکنون، در آن زمان، در کلاسی به نام روش سیلوا شرکت کردم، که یکی از برنامه های اصلی رشد شخصی آمریکایی بود. من گاهی اوقات آن را مدیتیشن می نامم، اما بسیار فراتر از آن است. این هنر استفاده از ذهن، رفتن به حالات ذهنی تغییر یافته و سپس بهره برداری از توانایی هایی است که در ذهن شما باز می شود، برای تقویت شهود، تسلط بر حالات عاطفی، شخصیت، وجود، عادات و سپس اساسا قادر به تسلط بر زندگی، از طریق مفاهیمی مانند شفابخشی ذهن و بدن، یا حتی آنچه برخی ممکن است به آن قانون جذب بگویند. مدیتیشن نامیدن آن خیلی ساده شده است.

پس از این روش برای تغییر طرز تفکر خود در مورد چیزها استفاده کردید؟

VL:< /strong> آن کلاس روش سیلوا زندگی من را تغییر داد. من در زمینه فروش فناوری بودم. کار خسته کننده ای بود و من هیچ تجربه ای در فروش نداشتم. اما پس از شرکت در آن کلاس، یاد گرفتم که چگونه به حالت های تغییر یافته آگاهی دسترسی داشته باشم تا از شهود خود بهره ببرم. و یک شبه، فروش من دو برابر شد. سپس شروع کردم به آوردن مفاهیم جدید و تجسم خودم در حال بستن فروش. گاهی اوقات به این تجسم خلاق می گویند. دوباره، فروش من دوبرابر شد، سپس مفاهیم ذهنی دیگر، تمرین‌های شفقت را اضافه کردم، جایی که می‌دیدم که دارم عشق و رفاه را برای مخاطبی که می‌خواستم تماس بگیرم، می‌فرستم. دوباره، فروش من دو برابر شد.

اکنون، در ۱۸ ماه، من به عنوان فروشنده برتر شرکت و سپس معاون فروش و معاون توسعه تجارت بودم. اما اکنون شهودم دوباره با من صحبت کرد و گفت: “تو باید ترک کنی، و باید کار خودت را انجام دهی.” من متوجه شدم که هر چیزی که در مدرسه یاد گرفته بودم انجام شد. همان مزیتی را که از این روش خاص که هرگز خود را مدیتیشن نمی‌نامد، به من ندهد. این بیشتر شبیه یک تمرین معنوی است.

بنابراین این تمرین معنوی باعث شد که Mindvalley.com را ایجاد کنید و کتاب های خود را بنویسید، همه برای ایجاد چیزی طراحی شده اند که شما آن را “” می نامید. تسلط بر خود؟

VL: بله، تسلط بر خود به اندازه تسلط بر تجارت مهم است. این دو با هم کارآفرینانی خلق می‌کنند که می‌توانند دنیا را تسخیر کنند و در عین حال بر زندگی، شادی، سلامتی و روابط مسلط شوند. بنابراین، چه اقداماتی برای کارآفرینان ضروری است؟ از طریق Mindvalley، شما به هزاران نفر از بهترین معلمان جهان دسترسی دارید، اما ما می‌توانیم آن را تجزیه کنیم و امروز بر سلامت روان تمرکز کنیم. چهار موردی که من توصیه می‌کنم روی آنها تمرکز کنیم، با در نظر گرفتن این چهار چیز و درک اینکه چقدر زندگی شما تحت کنترل شماست، می‌توانید گام‌های بزرگی به سمت سلامت روانی بیشتر بردارید.

و این چهار چیز دقیقاً چیست؟

VL: این چهار چیز چیزهایی هستند که به معنای واقعی کلمه می‌توانند زندگی شما را در عرض ۲۴ ساعت تغییر دهند. رویکرد: خواب، مکمل، مدیتیشن فعال و داشتن شبکه پشتیبانی مناسب. اولین و مهمترین تمرین برای سلامت روان – و این ساده ترین، اما چیزی است که ما آن را دست کم می گیریم – استراحت و خواب است. وقتی کسی را می بینم که با تجارت یا زندگی دست و پنجه نرم می کند، اولین سوال من از او این است که “چطور می خوابی؟” 

دلیل اهمیت این موضوع این است که وقتی خوب نمی خوابیم، ما در نهایت وارد حالت عدم تعادل عاطفی می‌شویم، که منجر به تصمیم‌گیری بدتر می‌شود، که منجر به کشمکش‌های بیشتر، بیشتر و بیشتر در تجارت ما می‌شود، که منجر به مارپیچ، یک مارپیچ رو به پایین از احساسات منفی می‌شود، که منجر به عدم موفقیت می‌شود. بخوابید.

بهترین راه برای بهبود خواب استفاده از است. هک خواب که می تواند به شما کمک کند خواب بهتری داشته باشید. ابتدا منیزیم را هر شب مصرف کنید. منیزیم یک مکمل ضروری است که بدن شما برای خواب عمیق به آن نیاز دارد. دوم، ملاتونین را از دو تا سه بار در هفته مصرف کنید. سوم، تمرین استراحت در طول روز. برخلاف تصور رایج، چرت بعدازظهر یا مدیتیشن بعد از ناهار، خواب را برای شما سخت‌تر نمی‌کند، بلکه خوابیدن را برای شما آسان‌تر می‌کند. اکنون علم نشان می‌دهد که تقریباً انگار بدن خود را برای استراحت آموزش می‌دهید.

پس اکنون خواب بهتری داریم، قدم بعدی چیست؟

VL: مکمل‌ها. این دو مکمل را هر روز مصرف کنید، گابا و ۵-HTP [هیدروکسی تریپتوفان] که سروتونین است مصرف کنید. شیمی مغز واقعا مهم است. ماده شیمیایی عصبی که باعث شادی می شود، سروتونین، در روده ما تولید می شود. اگر هر نوع اختلالی در روده خود داشته باشیم، ذخایر سروتونین ما کاهش می یابد و در نتیجه سطح شادی ما کاهش می یابد. کاری که این کار انجام می دهد این است که باعث می شود ما بیشتر احساس تحریک پذیری کنیم، بیشتر مستعد استرس باشیم و احساس کنیم که زندگی ما بد است، حتی اگر واقعاً اینطور نیست. اگر مکمل مصرف نکنید، اتفاقی که قرار است بیفتد این است که بدن شما ممکن است مواد معدنی و مواد مغذی مناسبی را که برای عملکرد سالم مغز نیاز دارد، دریافت نکند. غم و اندوه، اختلال در تنظیم عاطفی، اغلب شرایط بیوشیمی مغز شما هستند، بنابراین این مکمل‌ها ضروری هستند.

وقتی GABA مصرف می‌کنید، و هنگامی که آن را با ۵-HTP ترکیب می‌کنید، آنچه اتفاق می‌افتد توانایی شما برای تحمل شدید استرس است. تغییر می کند و در نتیجه سلامت روان شما بالا می رود. با نوروشیمی مناسب، می توانید استرس را تحمل کنید. اگر شیمی اعصاب شما خاموش باشد، احساس می کنید که خسته شده اید و سلامت روان شما کاهش می یابد. بنابراین دومین قانون مهم مکمل است.

و مرحله سوم؟

VL: سومین چیز مهم مدیتیشن فعال است و اجازه دهید تکرار کنم، مدیتیشن فعال، نه مراقبه منفعل. مدیتیشن منفعل ذهن آگاهی است. این نفس می کشد، سعی می کند افکار شما را پاک کند. این جای خود دارد و استرس را کاهش می دهد. اما من طرفدار بزرگ مدیتیشن فعال هستم، جایی که شما از ذهن خود برای حل مشکلاتی که در راه شما هستند، برای التیام بدن، تجسم آینده خود، تمرین قدردانی، بخشش، و شفقت استفاده می کنید.

<در اینجا نحوه کار مدیتیشن فعال آمده است: شما در حالت ذهنی آرام می نشینید و با استفاده از یک فرمان هیپنوتیزمی، ذهن خود را برای رفتن به حالت های تغییر یافته آگاهی آموزش می دهید. آنچه ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم فرکانس مغز آلفا یا تتا است. در فرکانس آلفا، از ابزارهای مدیتیشن فعال خاصی استفاده می‌کنید تا مشکلات یا چالش‌های تاکتیکی را که در کسب‌وکارتان با آن‌ها روبرو هستید، به ذهن بیاورید. و سپس به آینده طرح ریزی کنیم. حل شدن این مشکلات را ببینید، و سپس به شهود خود ضربه بزنید تا در مورد چگونگی حل این مشکلات بینش کسب کنید. می‌توانید آن را با استفاده از «مدیتیشن ۶ مرحله‌ای» [که در کتاب جدید او توضیح داده شده است] بیاموزید.

و چهارمین کلید برای بهبود سلامت روان شما؟

<VL: شماره چهار جامعه است. حالا این در واقع سخت ترین است. این به معنای داشتن حلقه ای از دوستان، خانواده، متحدان است که می توانید به آنها اعتماد کنید و بتوانید با آنها وقت بگذرانید. تنهایی یکی از بدترین چیزهایی است که می تواند بر سلامت و رفاه شما تأثیر بگذارد. و بنابراین با در نظر گرفتن این چهار چیز، و درک اینکه چقدر از زندگی شما تحت کنترل شماست، می توانید گام های بزرگی به سمت سلامت روانی بیشتر بردارید.

**نظرات و ادعاهای مطرح شده توسط یک مهمان کاملاً متعلق به مهمان است و نظرات یا ادعاهای SUCCESS Enterprises را نمایندگی نمی کند. هیچ اظهارات مهمان جایگزین توصیه، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست. همیشه در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا درمان و قبل از اتخاذ یک رژیم مراقبت بهداشتی جدید داشته باشید، از پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط مشاوره بگیرید.

عکس از همه شگفت انگیز است

jenny peters 150x150 - ویشن لاخیانی از شما می خواهد که با احساس کردن بهتر زندگی کنید
بهتر

جنی پیترز یک روزنامه‌نگار آزاد باتجربه و کودک موزه است – پدرش متصدی موزه اسمیتسونیان بود.

<. /div>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی