عمومی

HughesNet طرح های جدیدی را که برای کوچک طراحی شده اند معرفی می کند کسب و کار

HughesNet طرح های جدیدی را که برای کوچک طراحی شده اند معرفی می کند
کسب و کار

Hughes Network Systems طرح‌های جدید HughesNet را راه‌اندازی کرده است که به حمایت از کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده اختصاص دارد. این طرح‌های سرویس اینترنت ماهواره‌ای جدید مجهز به ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی درجه تجاری، تعمیر سریع و نصب رایگان هستند. ، همگی برای برآورده کردن نیازهای کسب و کارهای کوچک برای در دسترس بودن شبکه ثابت و عملکرد بهینه طراحی شده اند.

این طرح ها همچنین HughesNet Fusion را، طرحی با تأخیر کم که به طرز ماهرانه ای ماهواره های Geostationary (GEO) و فناوری های بی سیم را ادغام می کند، گنجانده شده است. تجربه اینترنت ماهواره ای سریع و پاسخگو. این برای اجرای برنامه‌های تجاری مانند Microsoft Teams، Zoom و Outlook ایده‌آل است.

داگ مدینا، معاون رئیس هیوز، انگیزه پشت این حرکت را توضیح داد: «در اواخر سال گذشته، HughesNet Fusion را معرفی کردیم. بازار مصرف، به ساکنان روستایی آمریکا یک سرویس اینترنتی قابل اعتماد با سرعت بالا و با تاخیر کم ارائه می دهد. اکنون، ما همان فناوری چند مسیره را به بازار کسب‌وکارهای کوچک می‌آوریم، بنابراین شرکت‌هایی که خارج از دسترس اینترنت فیبر و کابلی هستند، می‌توانند طرح HughesNet را انتخاب کنند که به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می‌کند.”

ویژگی طرح‌های تجاری HughesNet. Wi-Fi داخلی، سرعت دانلود ۲۵ مگابیت در ثانیه، نصب حرفه ای رایگان، و خدمات تعمیر ممتاز.

“برای افرادی که در خانه کار می کنند یا یک کسب و کار کوچک را اداره می کنند، دسترسی به اینترنت چیزی جز ضروری نیست.” مدینه افزود. “به همین دلیل است که ما برنامه‌های تجاری HughesNet خود را با ویژگی‌ها و برنامه‌های جدیدی ارتقا دادیم که کسب‌وکارها را به برنامه‌های کاربردی حیاتی که به آنها وابسته هستند متصل نگه می‌دارد.”

معرفی این طرح‌ها توسط Hughes Networks نشان‌دهنده گامی مهم در جهت حمایت از کوچک‌ترین‌ها است. مشاغل، به ویژه آنهایی که در مناطقی که اینترنت فیبر و کابلی غیرقابل دسترسی است. انتظار می رود اتصال اینترنتی سریع و قابل اعتماد ارائه شده توسط این طرح ها بهره وری و ارتباطات را برای مشاغل کوچک افزایش دهد.

کسب و کارها مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف کاملی از طرح های تجاری HughesNet، از جمله HughesNet Fusion و HughesNet Internet Continuity برای پشتیبان گیری اتصال مقرون به صرفه، می توانید از وب سایت HughesNet دیدن کنید. به توزیع کنندگان خدمات فناوری علاقه مند به ارائه HughesNet برای کسب و کار توصیه می شود از صفحه وب شرکای Hughes بازدید کنند.

برای آخرین اطلاعات، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی