عمومی

چگونه کسب و کار خود را رشد دهید در حالی که به آن وفادار هستید ماموریت

چگونه کسب و کار خود را رشد دهید در حالی که به آن وفادار هستید
ماموریت

داشتن یک ماموریت در هسته کسب و کار شما بدون مانع نیست. برای مثال، اولویت دادن به خدمات در حالی که باعث رشد شرکت می شود، می تواند چالش برانگیز باشد. آماندا بالدوین، مدیر عامل شرکت ضدآفتاب Supergoop، در اجلاس Purpose Power Summit Inc. در روز سه شنبه.

ماموریت Supergoop تشویق استفاده روزانه از ضد آفتاب است. بنیانگذار هالی تاگارد بعد از اینکه یکی از دوستانش در سن ۲۹ سالگی به سرطان پوست مبتلا شد، متوجه شد که مردم ارزش ضدآفتاب را کمتر می دانند. تحقیقات بیشتر او را به این کشف سوق داد که ۸۴ درصد از مردم هر روز از ضد آفتاب استفاده نمی کنند، بنابراین او Supergoop را در سال ۲۰۰۷ با هدف راه اندازی کرد. خنک کردن تمرین

به گفته بالدوین، این ماموریت در خط مقدم همه کارهایی است که Supergoop انجام می دهد و وضوح و جهت گیری را در تصمیم گیری ارائه می کند. -ساخت. او گفت: «آموزش در مورد اینکه چرا SPF [مهم است] همیشه در ابتدا خواهد بود. “ممکن است به نقطه ای برسیم که به اندازه مسواک زدن دندان ها یا بستن کمربند ایمنی واضح باشد، اما راه زیادی در پیش داریم.”

در همان زمان، Supergoop یک محصول ممتاز را به فروش می‌رساند، جنبه‌ای از نام تجاری که ممکن است به نظر برسد هدف استفاده از کرم‌های ضد آفتاب جهانی را تضعیف می‌کند. بالدوین گفت، کلید آشتی دادن با آن، توسعه ابتکارات بشردوستانه است که این مأموریت را پیش می برد. برای مثال، در سال ۲۰۰۸، Supergoop برنامه‌ای به نام Ounce by Ounce راه‌اندازی کرد که از ضد آفتاب حمایت می‌کند. در مدارس استفاده کنید و به دانش آموزان سراسر کشور ضد آفتاب رایگان ارائه می کند.

“ما کار زیادی داریم. و یک ماموریت واقعا بزرگ، و هیچ چیز یک شبه اتفاق نمی افتد،” بالدوین گفت. “ما به نوعی از چیزها دور می شویم و ماموریت خود را کنار می گذاریم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی