عمومی

TikTok از کسب و کارهای کوچک و سازندگان با جدید حمایت می کند اعطا کردن

TikTok از کسب و کارهای کوچک و سازندگان با جدید حمایت می کند
اعطا کردن

مشارکت با سازندگان می‌تواند راهی مؤثر برای رشد کسب‌وکار باشد. و کمک‌های مالی برای کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند به این طرح‌ها کمک کند تا از این هم فراتر بروند. اکنون TikTok از کسب و کارهای کوچک و سازندگان از طریق یک مشارکت جدید حمایت می کند. در مورد این و دیگر فرصت‌های کمک هزینه کسب‌وکار کوچک در زیر بخوانید.

TikTok و Black Girl Ventures Innovate Together Grant Program

TikTok همکاری با Black Girl Ventures در برنامه جدید گرنت Innovate Together. سال گذشته، این شرکت رسانه های اجتماعی اعلام کرد که قصد دارد یک میلیون دلار در کار Black Girl Ventures سرمایه گذاری کند و این برنامه کمک مالی بخشی از این طرح است. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید یک حساب TikTok داشته باشند، در بخش‌های زیبایی، سبک زندگی یا مصرف‌کننده باشند و بتوانند پروژه‌ای را ظرف سه ماه پس از دریافت کمک هزینه ارائه دهند. به طور کلی، این برنامه به ۱۲ کسب و کار و خالق کمک های مالی اعطا می کند، از جمله جایزه سازمانی ۱۰۰۰۰ دلار، جایزه نوآوری به مبلغ ۵۰۰۰ دلار و جایزه جامعه به مبلغ ۲۵۰۰ دلار. همچنین متقاضیان باید برای شرکت در جلسه آموزشی حضوری در ماه مارس در دسترس باشند. ۲۹ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

svg%3E - TikTok از کسب و کارهای کوچک و سازندگان با جدید حمایت می کند
اعطا کردن

هزینه های ARPA پنسیلوانیا

پنسیلوانیا در حال حاضر < a href="https://www.wfmz.com/news/area/berks/readings-small-businesses-encouraged-to-apply-for-arpa-grants/article_5951da7e-c63b-11ee-b80a-c755f3d2a021.html" target="_blank" rel="noopener">ارائه ۱۰٫۵ میلیون دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکا به مشاغل کوچکی که در پی همه گیری کووید-۱۹ آسیب دیده اند. مشاغل واجد شرایط در سراسر ایالت می توانند برای کمک هزینه بین ۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید سالانه کمتر از ۱ میلیون دلار درآمد داشته باشند، کمتر از ۲۵ کارمند تمام وقت داشته باشند و حداقل از ۱۷ مارس ۲۰۲۰ فعال باشند. دریافت‌کنندگان می‌توانند از وجوه کمک هزینه برای اهداف مختلف، از جمله سرمایه در گردش، خرید تجهیزات جدید استفاده کنند. و حتی ارتقاهای ایمنی و امنیتی.

برنامه آماده دیجیتالی LA Rams و Verizon Small Business

لوس آنجلس رامز اخیرا شرکت با Verizon برای میزبانی رویدادی مربوط به برنامه Verizon Small Business Digital Ready. رویداد شبکه و بحث میزگرد با حضور نمایندگانی از ۳۵ #رامس‌هاوس معتبر، و اطلاعات در مورد منابع موجود از طریق برنامه Verizon به اشتراک گذاشته شد. علاوه بر این، Verizon و Rams به عنوان بخشی از این برنامه، کمک مالی شگفت‌انگیز ۱۰۰۰۰ دلاری را به موسس GTLA Apparel، Lupe Tlatenchi اهدا کردند. این برنامه کمک هزینه برای کسب و کارهای کوچکی که فعالانه از برنامه Verizon Small Business Digital Ready استفاده می کنند، در دسترس است، که یک برنامه درسی آنلاین رایگان برای صاحبان مشاغل کوچک است که شامل دوره ها، مربیگری، شبکه های همتا، و مربیگری متخصص است. کاربرانی که حداقل دو دوره را گذرانده‌اند، واجد شرایط درخواست کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری در هر سال هستند.

برنامه بهره‌وری انرژی رود آیلند Reboundsرود آیلند اخیرا برنامه کارایی انرژی RI Rebounds خود را راه اندازی کرد، یک برنامه کمک مالی با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک در کاهش هزینه های انرژی. از طریق این برنامه، کسب و کارهای کوچک واجد شرایط می توانند برای بازپرداخت اقدامات بهره وری انرژی که پس از ارزیابی یا ممیزی انرژی اجرا شده اند، تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. وجوه می تواند ارتقاءهای مختلف از جمله عایق بندی، تهویه و ارتقاء تابلو برق را پوشش دهد. این برنامه برای مشاغلی که سالانه کمتر از ۲ میلیون دلار درآمد ناخالص دارند باز است. مجموعاً ۶۰۰۰۰۰ دلار از طریق این برنامه در دسترس است.

برنامه کمک هزینه اضطراری سن دیگو

سن دیگو اخیراً برنامه کمک بلاعوض اضطراری خود را به support /a> کسب‌وکارها و سازمان‌های غیرانتفاعی که تحت تأثیر منفی سیل‌های اخیر قرار گرفتند. شرکت ها و سازمان های واجد شرایط می توانند برای کمک های مالی بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. این شهر امیدوار است از طریق این برنامه از حدود ۱۰۰ سازمان و کسب و کار محلی حمایت کند. اتحاد استراتژیک و شهرستان همچنین کمک های مالی جداگانه ای را برای حمایت از افراد آسیب دیده از سیل ارائه می دهند. کمک‌های بلاعوض شهری بر اساس اولین خدمت، اولین خدمت اعطا می‌شود.

برنامه کمک‌های مالی عملیاتی مشاغل میانجنس

کمیسیون احیای شهرستان میدلسکس به زودی پذیرش درخواست‌ها برای برنامه کمک‌های مالی عملیاتی تجاری ۲۰۲۴ خود را آغاز خواهد کرد. بودجه این برنامه از طریق دپارتمان توسعه اقتصادی و اجتماعی کانکتیکات تامین می شود. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای ادامه و رشد فعالیت‌های خود برای کمک هزینه تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. این دومین سال از برنامه پنج ساله است. دوره درخواست برای این دور کمک مالی از ۱ مارس شروع می شود و تا ۳۱ مارس ادامه دارد.

تصویر: Tiktok


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی