خبر

واریز سود سهام عدالت جاماندگان تا پایان تیر

واریز سود سهام عدالت جاماندگان تا پایان تیر

368682 905 - واریز سود سهام عدالت جاماندگان تا پایان تیر

اقتصاد۲۴– حسنلو گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در انتهای سال ۹۹ و انتهای سال ۱۴۰۰ سود عملکرد مربوط به سال‌های ۹۸ و ۹۹ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت را برای دارندگان این سهام واریز کرده است.

به گفته او نزدیک به دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از این افراد در قید حیات هستند، ولی شماره شبای معتبر از آن‌ها وجود نداشته که بتوان سود را برای آنان واریز کرد. طی یک مرحله واریزی که در خرداد امسال انجام شد حدود ۲۰۰ هزار نفر از این افراد شناساسی و واریز برای آن صورت گرفت و هم اکنون قریب به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت هستند که تاکنون اطلاعات معتبری از آن‌ها نداریم.

حسنلو می‌گوید سهامداران می‌توانند در سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام ثبت نام و بعد از آن احراز هویت کنند تا پس از راستی آزمایی اطلاعات، امکان واریز سود فراهم شود. مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مربوط به عملکرد سال سال ۹۸ حدود ۱۹۰ هزار تومان و برای عملکرد سال ۹۹ حدود ۵۸۲ هزار تومان است. مهم‌ترین دلایلی که شرکت سپرده‌گذاری نتوانسته این سود‌ها را به حساب سهامداران واریز کند، بسته بودن حساب افراد، حساب مشترک و بلند مدت مدت بودن حسا ب آن‌ها بوده است. پیش از این گفته شده بود سود سهام عدالت برای جاماندگان که فرآیند اصلاح اطلاعات خود را انجام داده اند تا پایان تیر واریز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی