عمومی

Spotlight: Deluvia یک پیچ منحصر به فرد در مراقبت از پوست و لوازم آرایشی

Spotlight: Deluvia یک پیچ منحصر به فرد در مراقبت از پوست و
لوازم آرایشی

صنعت زیبایی مملو از تنوع عظیمی از محصولات مراقبت از پوست و آرایش است. با این حال، افراد خاصی برای دستیابی به نتایج دلخواه خود نیاز به استفاده از مواد یا ترکیبات خاص دارند. اینجاست که مواد آرایشی و بهداشتی پوست دلوویا وارد می‌شود. این شرکت برای دستیابی به واقعی از مواد طبیعی استفاده می‌کند. نتایج. در کانون این هفته کسب و کارهای کوچک درباره این شرکت بیشتر بیاموزید.

کسب و کار چه می کند

مراقبت از پوست و لوازم آرایشی را ارائه می دهد محصولاتی که با مواد باکیفیت ساخته شده‌اند.

آلیسیا وب، بنیان‌گذار، به Small Business Trends گفت: «ما مجموعه کاملی از محصولات مراقبت از پوست غنی شده با مواد مفیدی مانند مواد معدنی ضروری دریای مرده، آلوئه ورا، عسل مانوکا، مواد گیاهی را به فروش می‌رسانیم. و عصاره گیاهی.”

این شرکت همچنین “یک خط آرایش معدنی شل که از طبیعت ساخته شده است، و همچنین پوششی عالی در حالی که احساس سبکی و ملایمی دارد، ارائه می دهد. این خط از کلمه اصلی «Demure» نام داشت، به معنای آرایش بی ادعا و با ظاهر طبیعی.

ترکیبی از کیفیت، مقرون به صرفه بودن، و خدمات عالی.

وب می گوید: “در طول بیش از ۲۰ سال فعالیت دلویا، این نام تجاری به جست و جوی مجدانه جهان برای یافتن مواد تمیز و درجه یک برای ادغام در محصولات ما ادامه داده است – موادی که واقعاً نتایج را ارائه می دهند – همه با قیمت های پایین ارائه می شوند. ما یک کسب و کار خانوادگی هستیم که بیش از ۲۰ سال پیش تاسیس شد و همچنان خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهیم (هنوز با یک انسان به تلفن هایمان پاسخ می دهیم)!»

چگونه کسب و کار شروع شد

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-mid_content"/>

به دلیل یک کشمکش شخصی.

وب سال‌ها در جستجوی راه‌حل‌هایی برای پسوریازیس خود بود. پس از سال‌ها تلاش برای یافتن راه‌حل، او به موادی برخورد کرد که واقعاً مؤثر بودند. سپس، او تصمیم گرفت آنها را با جهان به اشتراک بگذارد.

او اضافه می‌کند: «درمان‌های سنتی و کرم‌های استروئیدی تسکین کوتاه‌مدتی داشتند، اما منجر به شعله‌ور شدن آن‌ها شدند. پس از تحقیقات بسیار، این امر منجر به دریای مرده و ذخایر معدنی غنی یافت شده در آنجا شد.»

svg%3E - Spotlight: Deluvia یک پیچ منحصر به فرد در مراقبت از پوست و
لوازم آرایشی

بزرگترین برنده شوید

دریافت بازخورد مثبت از مشتریان.

وب می‌گوید، «زمانی که شروع به دریافت یک سرریز صمیمانه کردیم. بازخورد مثبت مشتریان ما در نامه ها و ایمیل ها در مورد اینکه محصولات ما چقدر به آنها کمک کرده است. اینها همچنان به ما انگیزه می‌دهند تا برند را به جلو ببریم و برای آمدن به کار هیجان‌زده باشیم!»

بزرگ‌ترین ریسک

<سرمایه گذاری در یک کسب و کار جدید.

وب توضیح می دهد، “ما کسب و کار را از هیچ شروع کردیم. ما از هر کارت اعتباری که می توانستیم تهیه کنیم استفاده کردیم و پول مورد نیاز را برای خرید مواد اولیه مراقبت از پوست مورد نیازمان جمع آوری کردیم و سپس به سراسر کشور سفر کردیم و در هر نمایشگاه و رویدادی که می توانستیم رزرو کنیم، به سراسر کشور سفر کردیم.

” برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر که با سرمایه‌گذاری یا سرمایه اولیه شروع به کار می‌کنند، ما مجبور بودیم به یک اقدام جدی برویم، زیرا احساس می‌کردیم این کار درستی است که باید انجام دهیم. آن موقع خیلی عرق و اشک بود چون جهشی کور کردیم. ما عمدتاً بدهکار بودیم و می‌توانستیم همه چیز، از جمله خانه‌مان را از دست بدهیم.»

بزرگ‌ترین چالش

مقابله با اقتصاد عدم قطعیت.

وب می‌افزاید: «سقوط اقتصادی در سال ۲۰۰۸ زمان بسیار سختی برای ما بود. ما با استخدام بیش از ۱۰۰ تکرار و آموزش آنها برای نمایش محصولات خود در فروشگاه در سرتاسر ایالات متحده از آن بالاتر رفتیم.”

چگونه ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

برای انتشار این خبر.

وب اضافه می کند. , “همه چیز به سمت تبلیغ می رود تا خط تولید بیشتر شناخته شود، تا افراد بیشتری محصولات ما را خودشان امتحان کنند.”

سنت تیم

به تیم بر اساس معیارها پاداش می دهیم. .

وب می‌گوید، «ما کسب‌وکار را بر اساس آمار اداره می‌کنیم و زمانی که اهداف خاصی برآورده شد، بازی‌ها و برنامه‌ریزی سفرها را انجام می‌دهیم. هر هفته اگر آمار روند صعودی داشته باشد، از کارمندان ناهار پذیرایی می شود. /em>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی