عمومی

وارن بافت: 3 چیز در زندگی که از هم جدا می شوند افراد موفق از همه افراد دیگر

وارن بافت: ۳ چیز در زندگی که از هم جدا می شوند
افراد موفق از همه افراد دیگر

Warren Buff بسیاری از موفقیت ها را شناسایی می کند. خردمندی و مشاوره رهبری او در حرفه کارآفرینی من تفاوت ایجاد کرده است.

غول بزرگ در طول دهه ها جملات الهام بخش و پیشگویانه بی شماری بیان کرده است. در اینجا سه ​​مورد توجه من را به خود جلب کرده است:

۱٫ ۲۰ سال طول می کشد تا یک شهرت به دست آورید و پنج دقیقه طول می کشد تا آن را از بین ببرید. اگر در مورد آن فکر کنید، کارها را متفاوت انجام خواهید داد.”

بافت به این شهرت دارد که به مدیرانش می‌گوید هر اقدامی را که انجام می‌دهند قضاوت کنند، زیرا به‌عنوان رهبران کسب‌وکار برجسته که در کانون توجه هستند، نمی‌توانند اعتبار خود را از دست بدهند. این بیانیه بافت تماماً در مورد این است که اطمینان حاصل کنید که به ارزش‌های خود وفادار می‌مانید، حتی زمانی که با موقعیت‌های چالش برانگیز و استرس‌زا مواجه می‌شوید. کسب و کار پر از تصمیمات سخت است، بنابراین بسیار مهم است که یکپارچگی خود را در خط مقدم تصمیمات خود حفظ کنید.

۲٫ “شما در جهت افرادی که با آنها معاشرت دارید حرکت خواهید کرد. بنابراین مهم است که با افرادی که بهتر از خودتان هستند معاشرت کنید.”

این نقل قول در واقع ترجمه‌ای است از بهترین دوست بافت، بیل گیتس، که در کتاب خاطره‌انگیز گیتس ثبت شده است پیام تولد ۹۰ سالگی به دوست نزدیکش: “همانطور که خود وارن چند سال پیش وقتی با تعدادی از دانشجویان صحبت کردیم، گیتس می گوید، “شما در جهت افرادی حرکت خواهید کرد که بنابراین مهم است که با افرادی که بهتر از خودتان هستند معاشرت کنید. دوستانی که دارید در طول زندگی شما را تشکیل خواهند داد. دوستان خوبی پیدا کنید، آنها را تا آخر عمر نگه دارید، اما از آنها بخواهید افرادی که شما هم تحسین می کنید و هم دوست دارید.'”

۳٫ «برای به دست آوردن نتایج خارق‌العاده، انجام کارهای خارق‌العاده ضروری نیست.»

موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای که توسط افراد خارق‌العاده انجام می‌شود، در واقع بسیار نادر است. . کلمه فوق‌العاده به خودی خود نشان‌دهنده چیزی غیرعادی — غیرعادی است — شاهکاری که اکثر ما به راحتی به آن نخواهیم رسید. اما هرکسی می‌تواند با اعمال مجموعه‌ای از نقاط قوت و مهارت‌های خود تلاش کند فوق‌العاده باشد — تا بهترین باشد — در تعقیب اهداف ارزشمند خود. نقل قول بافت حاکی از آن است که از تعقیب آن ایده‌های بی‌پایان و برنامه‌ریزی و استراتژی‌سازی بی‌پایان فعالیت‌های خارق‌العاده و باشکوه که بدون بازگشت هستند، دست برداریم. در پایان، موفقیت واقعی از تمرکز بر روی آن دسته از اقدامات روزانه، کوچک و ثابتی حاصل می‌شود که راه را برای نتایج بلندمدت هموار می‌کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی