عمومی

وارن بافت می گوید 1 مهارت وجود دارد که شما را بالا می برد ارزش حیرت آور 50 درصد

وارن بافت می گوید ۱ مهارت وجود دارد که شما را بالا می برد
ارزش حیرت آور ۵۰ درصد

مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway وارن بافت در طول سال‌ها به طرفداران و سهامداران خود توصیه‌های سرمایه‌گذاری بی‌ارزشی را ارائه کرده است. اما از بین تمام گزینه‌های سرمایه‌گذاری که می‌توانید در طول عمر انجام دهید، بافت کدام یک را بهترین می‌داند؟

ممکن است اینطور نباشد. همانی باش که فکر می کنی در واقع، حتی ممکن است روی صفحه رادار شما یک لنگر نباشد. این روی مهارت‌های سخنرانی عمومی شما کار می‌کند.

این چیزی است که بافت به یک کلاس از دانشجویان بازرگانی در دانشگاه کلمبیا در یک رویداد تلویزیونی تالار شهر در سال ۲۰۰۹:

“در حال حاضر، من ۱۰۰۰۰۰ دلار برای ۱۰ درصد از درآمدهای آینده هر یک از شما بپردازید، بنابراین اگر علاقه مند هستید، پس از کلاس به من مراجعه کنید. اکنون، فقط با یادگیری مهارت های ارتباطی – صحبت کردن در جمع، می توانید ارزش خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهید. اگر اینطور است. ، بعد از کلاس من را ببینید و من ۱۵۰۰۰۰ دلار به شما می پردازم.”

به زبان ساده بافت، سود سهام سرمایه گذاری در سخنرانی عمومی شما برای بقیه دوران حرفه ای شما نتیجه خواهد داد. او می‌گوید این “دارایی است که پنجاه یا شصت سال برای شما دوام می‌آورد. و این یک تعهد است – اگر انجام آن را دوست ندارید یا از انجام آن ناراحت هستید – پنجاه یا شصت سال برای شما دوام می‌آورد، و این یک امر ضروری است. مهارت.”

این یکی از چندین موردی است که بافت به ما توصیه کرده است مهارت های ارتباطی خود را به عنوان کلید موفقیت تقویت کنیم. واضح است که برای بافت کارساز بوده است، زیرا دارایی او در نهایت به ۱۱۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.

اما برای بافت آسان نبود، در صورتی که ایده سخنرانی در جمع دلهره شما را به همراه آورد. این میلیاردر علناً اعتراف کرده است که در دوران دبیرستان و کالج، “از سخنرانی در جمع وحشت داشت” “تا حد پرتاب کردن.

بافت گفته است که گذراندن دوره سخنرانی عمومی در دیل کارنگی زندگی او را تغییر داد. وقتی وارد دفتر بافت در اوماها می‌شوید، تنها پلاکی که با افتخار روی دیوار نمایش داده می‌شود مدرک لیسانس او ​​در مدیریت بازرگانی نیست، که او در ۱۹ سال از دانشگاه نبراسکا دریافت کرد. نه، این مدرک دیپلم ارتباطات است که در سال ۱۹۵۲ دریافت کرد. از دیل کارنگی – کسی که او را متحول کرد.

با داستان خود ارتباط برقرار کنید

سخنرانی عمومی به اشکال مختلفی وجود دارد، برخی از آنها که ممکن است برای برخی از سخنرانان طبیعی‌تر باشد. در کتاب جدید خود، همه در: چگونه تیم‌های تاثیرگذار اعتماد را از درون ایجاد می‌کنند، راب هولمن، کارشناس رهبری، توضیح می‌دهد که یکی از تکنیک‌های ساده‌ای که می‌توانید برای به دست آوردن نتایج واقعی شروع به تمرین کنید این است که به سادگی داستان خود را بگویید.

هر کس داستانی برای گفتن دارد. هر کس تجربیات زندگی منحصر به فرد و دیدگاهی منحصر به فرد دارد. هولمن با این ایده بیگانه نیست. در قسمت قبلی در Love in Action پادکست، هولمن به اشتراک گذاشت داستانی باورنکردنی از اینکه چگونه او پس از تشخیص بیماری مرموزی که فکر می کرد او را می کشد، معجزه ای واقعی را تجربه کرد.

به نظر او، شما سابقه دارید، و بقیه هم همینطور. این دلیلی است که ما کتاب‌ها و فیلم‌های مورد علاقه داریم–با شخصیت‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم، با داستان‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و از آنها الهام می‌گیریم.

این به ویژه برای رهبران افراد در محل کار صادق است. به جای نادیده گرفتن داستان ها به عنوان نامربوط، یادگیری گفتن داستان خود به شنونده کمک می کند – چه صدها مخاطب در یک رویداد شرکت یا یک تیم ۵ نفره در یک جلسه کارکنان – درک کند که چگونه با شما ارتباط برقرار کند در حالی که صفحه را باز می کند. تا آنها داستان های خود را به اشتراک بگذارند.

من با این پایان خواهم داد. مزایای ملموسی برای بهبود سخنرانی در جمع شما وجود دارد که بسیار مفید خواهد بود. برای مثال:      

  • ترفیع سریع‌تر به سمت‌های مدیریت ارشد
  • افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما
  • دعوت‌نامه‌های گفتاری پرسودتر 
  • فرصت‌های کاری بهتر
  • توسعه شخصی و حرفه‌ای
  • جذب افراد بیشتری به شبکه شما
  • جدید فرصت های پیش روی شما
  • افزایش نفوذ بر همتایان خود
  • مهارت های مذاکره بهتر

تأثیر بهبود مهارت‌های سخنرانی عمومی خود را در نظر بگیرید زیرا به موفقیتی که ممکن است برای تجارت، شغل یا رهبری شما بیاورد مربوط می‌شود. آیا ارزش شما را ۵۰ درصد افزایش می دهد؟ چیزی برای فکر کردن.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان .com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی