عمومی

وارن بافت می‌گوید که یک انتخاب کلیدی در زندگی وجود دارد انجام دهندگان را از رویاپردازان جدا می کند

وارن بافت می‌گوید که یک انتخاب کلیدی در زندگی وجود دارد
انجام دهندگان را از رویاپردازان جدا می کند

وارن بافت زمانی به دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل در دانشکده بازرگانی دانشگاه فلوریدا توصیه کرد که عادت‌های خوب را در اوایل زندگی یاد بگیرند و تمرین کنند. بافت می‌گوید

کلید این است که بگیر و عادات بد خود را تغییر دهید قبل از اینکه شما را به سمت بدتر شدن تغییر دهد. او به دانش‌آموزان گفت: «در سن خود می‌توانید خیلی راحت‌تر از سن من خلاص شوید، زیرا بیشتر رفتارها عادتی است.» او افزود: «زنجیره‌های عادت خیلی سبک هستند که نمی‌توان آن‌ها را حس کرد، تا زمانی که برای شکستن آن‌قدر سنگین باشند.

عادات بد. را می توان در هر سن یا مرحله ای از زندگی در سفر شغلی شما تغییر داد، و امیدوارم، قبل از اینکه “آنقدر سنگین برای شکستن” شوند. اما یک چیز وجود دارد که انتقال را بسیار آسان‌تر می‌کند. توانایی مقاومت در برابر انتخاب های اشتباه به دلیل محیط اطراف، الگوهای موجود و ریتم های زندگی است.

به عبارت دیگر، محیط فعلی شما ممکن است افکار و خواسته‌ها و رفتارهای ناخواسته خاصی را تحریک کند و باعث شود کارهایی را انجام دهید که انجام نمی‌دهید. خواسته‌ای که شما را از غلبه بر روزتان باز می‌دارد.

۳ عادتی که باید کسب کنید

چالش واقعی و چالشی که هر کسی می‌تواند بر آن غلبه کند این است که مغزتان را دوباره آموزش دهید تا انتخاب‌های بهتری داشته باشد. این روند آنقدرها هم که تصور می‌کنید سخت نیست، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که فکر نکنید کل دنیای شما باید تغییر کند. من سه عادت خوب را به عنوان کلید تغییر پایدار پیشنهاد می‌کنم.

۱٫ روز خود را بدون برق شروع کنید

در گذشته، صبح‌ها در حالی که تلفنم کنار تختم از خواب بیدار می‌شدم. مغزم به این عادت کرده بود که چند ثانیه پس از بیدار شدن از خواب، گوشی را بگیرم و اعلان‌ها و ایمیل‌هایم را چک کنم. این یک تکان فوری از اختلال بود که من را مجبور کرد بدون صرف زمان مناسب برای ساکت شدن، مدیتیشن/دعا کردن، تأمل و فکر کردن در مورد روزم فرار کنم و بدوم. یاد گرفتم مغزم را دوباره آموزش دهم تا هر روز صبح از خواب بیدار شوم تا ابتدا سرم را پاک کنم و روز را بدون حواس پرتی به پایان برسانم. یعنی شب قبل گوشی را در اتاق دیگری (در حالت هواپیما) قرار دهید تا وسوسه را به حداقل برسانید. این بسیار مهم است که روز را با آرامش شروع کنید، به دنبال آن یک صبحانه سالم و یک برنامه ورزشی کوتاه مدت (ترجیحاً در فضای باز، مانند پیاده روی سریع) برای داشتن انرژی برای روز پیش رو.

۲٫ از دیگران بیاموزید

کارآفرینان و رهبران در نقش‌های تأثیرگذار باید همه پاسخ‌ها را برای حل مشکلات پیچیده داشته باشند. بنابراین آنها فکر می کنند. اما آنها به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند و با این حال بسیاری تلاش می کنند، با تکیه بر نفس بزرگ خود، بدون گوش دادن و در نظر گرفتن توصیه های دیگران، پیش قدم می شوند. بافت همیشه توصیه کرده است که موفقیت به احاطه کردن خود با افراد مناسب بستگی دارد. او گفت: “شما در جهت افرادی که با آنها معاشرت دارید حرکت خواهید کرد. بنابراین مهم است که با افرادی که بهتر از خودتان هستند معاشرت کنید.” به قول معروف ما میانگین پنج نفری هستیم که بیشترین زمان را با آنها می گذرانیم. اطمینان حاصل کنید که با کسانی که در این مسیر قرار دارند، ارتباط برقرار کنید که به طور بالقوه می توانند به شما در یادگیری چیزهای جدید، رشد و پیشرفت شغلی کمک کنند.

۳٫ برای خود وقت بگذارید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هر رهبر می تواند مرتکب شود نادیده گرفتن مراقبت از خود است. ممکن است زمان زیادی را صرف ملاقات با دیگران و مراقبت از تیم یا تجارت خود کنیم. اما به همان اندازه مهم است که برای خودمان وقت بگذاریم. مراقبت از خود فقط شعار میلیاردرهای سیلیکون ولی نیست. تحقیق نشان می‌دهد که دور کردن زمان از دیگران به شما فضایی را می‌دهد تا به جای واکنش به مسائل فوری، روی افکار عمیق‌تر تمرکز کنید. . اگر یکی از مسائل فوری شما یافتن زمان برای خود است، سعی کنید کارهای کمتر مهم و وقت گیر را به دیگران محول کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی