عمومی

IRS قانون آستانه 600 دلاری را برای PayPal، Venmo، CashApp به تاخیر می اندازد کاربران

IRS قانون آستانه ۶۰۰ دلاری را برای PayPal، Venmo، CashApp به تاخیر می اندازد
کاربران

سازمان امور مالیاتی اجرای قانون جدیدی را به تاخیر می اندازد که شرکت هایی مانند PayPal، Venmo، و CashApp را ملزم می کند تا تراکنش های کاربر را گزارش دهند که آستانه ۶۰۰ دلار را فرا می گیرد.

این قانون جدید نامحبوب بخشی از طرح نجات آمریکا در سال ۲۰۲۱ است. شرکت‌هایی که به عنوان سازمان‌های تسویه‌حساب شخص ثالث (TPSOs) شناخته می‌شوند، می‌خواهد به کاربرانی که ۶۰۰ دلار یا بیشتر در یک سال تراکنش دارند، ارسال کنند. فرم ۱۰۹۹-K.

قرار بود این قانون امسال اجرایی شود. با این حال، در به روز رسانی اعلام شده در ۲۳ دسامبر، IRS می گوید که این قانون برای سال مالیاتی ۲۰۲۲ اجرا نمی شود. تنها یک ماه پیش بود که سازمان امور مالیاتی قانون جدید آستانه ۶۰۰ دلار را به مالیات دهندگان و مشاغل یادآوری کرد. /a>.

“IRS و وزارت خزانه داری تعدادی از نگرانی ها را در مورد جدول زمانی اجرای این تغییرات تحت برنامه نجات آمریکایی شنیدند.” می گوید سرپرست کمیسیون IRS داگ اودانل. “برای کمک به هموار کردن انتقال و اطمینان از شفافیت برای مالیات دهندگان، متخصصان مالیاتی و صنعت، IRS اجرای تغییرات ۱۰۹۹-K را به تاخیر می اندازد. زمان اضافی به کاهش سردرگمی در طول فصل پرونده مالیاتی ۲۰۲۳ آینده کمک می‌کند و زمان بیشتری را برای مالیات دهندگان فراهم می‌کند تا الزامات گزارش‌دهی جدید را آماده و درک کنند.”

svg%3E - IRS قانون آستانه 600 دلاری را برای PayPal، Venmo، CashApp به تاخیر می اندازد
کاربران

قانون آستانه ۶۰۰ دلاری IRS برای تراکنش های تجاری در PayPal، Venmo، CashApp

این قانون جدید قطعاً بر مشاغل کوچک تأثیر می گذارد، به ویژه فریلنسرها و پیمانکاران، که از این برنامه های TPSO برای جمع آوری پول از مشتریان و cu استفاده می کنند. stomers فقط معاملات تجاری تحت تأثیر قانون جدید قرار می گیرند.

قانون قبلی، قبل از تصویب طرح نجات آمریکایی، این برنامه ها را ملزم به ارسال می کرد. فرم ۱۰۹۹-K به کاربرانی که از آستانه ۲۰۰ تراکنش در یک سال یا مجموع مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار عبور کردند.

بر اساس قانون جدید، یک TPSO باید برای کاربران فرم ۱۰۹۹ ارسال کند. زمانی که پرداخت‌ها بالغ بر ۶۰۰ دلار یا بیشتر باشد، بدون توجه به تعداد تراکنش‌های یک سال.

IRS می‌گوید تأخیر در قانون جدید «به منظور تسهیل یک انتقال منظم برای انطباق مالیات TPSO و همچنین دریافت‌کننده فردی است. مطابقت با گزارش مالیات بر درآمد.”

M IRS می‌گوید جزئیات مربوط به تأخیر و اجرای این قانون جدید در آینده منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی