عمومی

هیچ راهی بدون دردسر برای لغو پیشنهاد شغلی وجود ندارد. اما اینجاست چگونه می توان آن را تا حد امکان انسانی انجام داد

هیچ راهی بدون دردسر برای لغو پیشنهاد شغلی وجود ندارد. اما اینجاست
چگونه می توان آن را تا حد امکان انسانی انجام داد

این یک وضعیت مخمصه ای است که هیچ کس نمی خواهد خود را در آن بیابد: شما یک پیشنهاد کاری ارسال می کنید، داوطلب می پذیرد، و اکنون -به هر دلیلی–شما باید این پیشنهاد را لغو کنید.

بدون شک، این تجربه برای افراد بسیار دردناک تر است. کارمند آینده نگر، مخصوصاً برای افرادی که قبلاً به شغل قبلی خود اطلاع داده اند، نقل مکان کرده اند یا تغییرات بزرگ دیگری در زندگی ایجاد کرده اند. اما این یک واقعیت رو به افزایش برای بسیاری است، زیرا انگیزه استعدادیابی برخی از کسب و کارها – بسیاری در بخش فناوری – را به سمت پیشنهادات سوق داده است. وال استریت ژورنال اخیراً گزارش شده است.

دلایل چندگانه است: استخدام سریع آتش سوزی که در سال گذشته رخ داد، کسب و کارها را به سرعت در فرآیند پذیرش سوق داده است که منجر به اختلاف در استخدام شده است. رکود در انتظار شرکت ها را مجبور کرده است به سرعت توقف استخدام ها را اجرا کنند. > و رویدادهای جهانی، مانند همه‌گیری مداوم و تهاجم روسیه به اوکراین، تأثیرات غیرقابل پیش‌بینی بر برخی مشاغل داشته است.

هیچ موردی وجود ندارد. میشل داونپورت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مربیگری اجرایی مستقر در اوکلند می‌گوید روشی برای تبدیل کردن انصراف از یک شغل به یک تجربه خوشایند راه حل های مربیگری موزاییک. بهترین کار این است که در وهله اول از این وضعیت اجتناب کنید. رشد سریع و برنامه ریزی سازمان یافته و استراتژیک منابع انسانی. داونپورت می‌گوید که رفتار با وقار و احترام با نامزدهای شغلی بسیار مهم است و رهبران باید به یاد داشته باشند که این تعاملات در بازار بر آنها منعکس می‌شود. شما نمی خواهید که یک موقعیت ناخوشایند از قبل به روابط عمومی بدتری تبدیل شود.

زمانی که لغو پیشنهاد شغلی اجتناب ناپذیر است، در اینجا آمده است. چگونه می توان آن را تا حد امکان بدون درد انجام داد.

به سرعت با نامزدها تماس بگیرید

وقتی متوجه شدید که چاره‌ای جز رد کردن پیشنهاد ندارید، معطل نکنید – در اسرع وقت با نامزد تماس بگیرید تا اخبار را به شیوه‌ای همدلانه ارائه کنید. استیو پمبرتون، مدیر ارشد منابع انسانی شرکت نرم‌افزار مدیریت مستقر در فرامینگهام، ماساچوست، می‌گوید: «یک ایمیل خیلی رسمی است و به سطح انسانیتی که در چنین شرایطی قابل قدردانی است نمی‌رسد.» Workhuman. اخبار بد را تا حد امکان با مهربانی برسانید و تا جایی که ممکن است در توضیحات خود شفاف باشید – به خصوص اگر دلایل رد پیشنهاد خارج از کنترل شما باشد. پمبرتون می‌افزاید: «این باید صمیمانه و معتبر باشد، و باید روشن کنید که تا حد زیادی به توانایی‌ها و استعدادهای آن شخص فکر می‌کردید. “بنابراین این اصلاً تأملی در مورد آنها نبود، بلکه تأملی در مورد تغییر شرایط بود.”

هر نوع کمکی ارائه دهید یا شما می توانید جبران کنید – اما انتظار نداشته باشید که نامزد خونسردی خود را حفظ کند یا ایده روشنی از قدم های بعدی خود داشته باشد. داونپورت می‌گوید: «اگر سؤالات فوری ندارند، از آنها دعوت کنید تا ۲۴ ساعت دیگر با شما تماس بگیرند. “سپس، زمانی که آنها از اخبار غافلگیر نمی شوند، می توانید گفتگو کنید.” داونپورت و پمبرتون می گویند بدترین کاری که می توان انجام داد این است که یک نامزد را کاملاً ارواح کنید – که علاوه بر غیرحرفه ای و بی توجهی فوق العاده، می تواند به اعتبار شرکت شما آسیب برساند

به آنها کمک کنید فرصت های دیگر پیدا کنند

اگر یک پیشنهاد شغلی را لغو کنید، الزام قانونی برای کمک به نامزد برای یافتن کار ندارید. اما با توجه به اینکه کاندیدا مقصر نیست، انجام این کار بسیار قابل تأمل است. پمبرتون می‌گوید: «هر شرکتی باید تمام راه‌های ممکن را برای کمک به آن فرد، با توجه به تصمیماتی که بر اساس پیشنهاد کاری که برایشان می‌گرفت، انجام دهد». به خصوص اگر نامزدی قبلاً شغل قبلی خود را ترک کرده باشد یا تغییرات عمده‌ای در زندگی ایجاد کرده باشد، مانند جابه‌جایی، احتمالاً می‌تواند از حمایت اضافی استفاده کند.

به گفته داونپورت، یکی از چیزهایی که یک رهبر می تواند ارائه دهد، دسترسی به ارتباطات صنعتی آنهاست. پیشنهاد کنید تا معرفی‌هایی را ارائه کنید که ممکن است مفید باشد، و ببینید که آیا از ارسال رزومه‌شان قدردانی می‌کنند یا خیر. نامزدی که احساس می‌کند از پیشنهادی که کنار گذاشته شده است عصبانی یا مورد ظلم قرار گرفته است، ممکن است کمک اضافی را رد کند، اما تمدید پیشنهاد ضرری ندارد. داونپورت یک فیلمنامه ساده را توصیه می کند: “من واقعاً از صحبت کردن با شما و آشنایی با شما لذت بردم و می دانم که شما کمک های بزرگی دارید که می توانید در سازمانی مانند سازمان ما انجام دهید. بنابراین کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که با اجازه شما انجام دهم. ، شما را با برخی از همکاران و شرکای تجاری من در تماس قرار دهم.” او می‌گوید، این می‌تواند به نامزد کمک کند تا از پیشنهاد لغو شده خود، «فرود ملایم‌تری» پیدا کند.

علاوه بر این، کسب‌وکارها می‌توانند در نظر بگیرند. پیشنهاد پست‌های جایگزین در سازمان خود، در صورت وجود مناسب بودن مناسب. =”۳۶٫۳۸۰۰۹۰۴۹۷۷۳۸″>

کارمندان اخراج شده معمولاً اخراج می شوند–اما در مورد کارمندانی که هرگز شروع به کار نکرده اند چطور؟ پلتفرم ارزهای دیجیتال Coinbase در اوایل ژوئن اعلام کرد که «فلسفه سخاوتمندانه جدایی» خود را به نامزدهای شغل که گرفتار انجماد استخدام های اخیر و انبوه پیشنهادات لغو شده آن شده بودند. داونپورت می‌گوید، اگرچه شرکت‌ها از نظر قانونی موظف به حمایت مالی از نامزدهای شغلی نیستند که پیشنهادات آنها پس گرفته شده است، مطمئناً ایده بدی نیست. او می‌گوید: «اگر شرکتی در موقعیتی باشد که بتواند غرامتی را ارائه دهد، به شرطی که آن را به طور کامل با بخش حقوقی تسویه کند، به نظر من بسیار بزرگ است. “این واقعاً باعث افزایش حسن نیت می‌شود.”

اما، او می‌افزاید، ممکن است یک شیب لغزنده باشد – به همین دلیل است که شما من می خواهم هر گونه تصمیم مالی را از قبل با مشاور حقوقی پاک کنم. به این فکر کنید که چه نوع سابقه ای ممکن است ایجاد کنید، و به وضوح مواردی را که در آن این نوع سود را گسترش می دهید، مشخص کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی