عمومی

در اخبار: کمک های مالی، از جمله وجوه ARPA 100K دلاری موجود است اکنون

در اخبار: کمک های مالی، از جمله وجوه ARPA 100K دلاری موجود است
اکنون

تأثیر همه‌گیری همچنان ادامه دارد و جوامع در سراسر کشور و همچنین دولت فدرال به دنبال کمک به مشاغل کوچک هستند. این سازمان ها به همراه کمک های بسیار مورد نیاز در سایر زمینه های اداره یک کسب و کار، بودجه ارائه می کنند. از ارتقاء دانش فنی خود گرفته تا بازاریابی، استخدام کمک مناسب، حقوق و دستمزد و بسیاری موارد دیگر، آنها در حال ارائه منابع هستند.

هنگامی که به دنبال کمک هزینه هستید، فراموش نکنید که به دنبال برنامه هایی باشید که کمکی فراتر از مالی ارائه می کنند. معاونت. در درازمدت، این نوع کمک‌های بلاعوض ممکن است سودمندتر باشند، زیرا دانشی را ارائه می‌کنند که مدت‌ها پس از تمام شدن پول به شما کمک می‌کند. بنابراین، دیدگاه خود را در مورد کمک‌های بلاعوض تغییر دهید و مراقب سایر اشکال کمک باشید.

اکثر این کمک‌ها می‌خواهند کسب‌وکارهای کوچک نشان دهند اثرات منفی همه گیری از کارآفرینان در مناطق غیرشرکتی گرفته تا کمک به کسب‌وکارها با ویترین فروشگاه‌هایشان، پوشش هزینه‌ها، یارانه‌های اجاره، و موارد دیگر، این کمک‌ها آماده کمک هستند.

svg%3E - در اخبار: کمک های مالی، از جمله وجوه ARPA 100K دلاری موجود است
اکنون

 

Sma اخبار کسب و کار ۲۴ مارس ۲۰۲۳

بقیه اخبار در گردآوری شامل لیستی از کلاهبرداری هایی است که سازمان امور مالیاتی آن را “دوجین کثیف” می نامد تا شما را نگه دارد از کلاهبرداری توسط مجرمان در این فصل مالیاتی. برای آن و سایر اخبار مرتبط با کسب و کارهای کوچک ادامه دهید.

به روز رسانی IRS لیست کثیف دوجین مالیاتی

سرویس درآمد داخلی کمپین Dirty Dozen خود را برای هوشیاری مردم در برابر کلاهبرداری ها با هشدار در مورد ایمیل ها و پیام های متنی که سعی در سرقت اطلاعات مالیات دهندگان دارند، ادامه داده است. IRS Dirty Dozen Tax Scams 2023 این کلاهبرداری‌های ایمیلی و متنی تنها چند مورد از روش‌هایی است که مجرمان سایبری سعی می‌کنند اطلاعات حساس را از اهداف خود به دست آورند.

نسخه رایگان برنامه کنفرانس ویدیویی BlueJeans توسط Verizon منتشر شده است که به کاربران امکان ملاقات در گروه های حداکثر ۲۵ نفر برای مدت زمان نامحدود. BlueJeans Basic دارای کیفیت تماس عالی است که شامل صدای Dolby، ویدیوی HD و صدای فضایی، و همچنین کاهش نویز سطح بالا و تراز پویا است.

تشخیص شبکه و پاسخ توضیح داده شد

ضروری است که دقیقاً بفهمیم تشخیص و پاسخ شبکه چیست راه حل (NDR) یکی از حیاتی ترین عناصر در ایجاد یک استراتژی امنیت سایبری موفق است.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle -4-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

< a href="https://smallbiztrends.com/2023/03/how-deep-listening-will-boost-your-small-business.html" target="_blank" rel="noopener">گوش دادن عمیق چگونه تقویت می شود کسب و کار کوچک شما

در حالی که می دانم گوش دادن بخش مهمی از ایجاد هر رابطه ای در تجارت است، مسلماً در آی تی. متأسفانه، من یا علاقه ای به صحبت های گوینده ندارم یا روی حرف های بعدی تمرکز دارم. دلم برای چیزهای زیادی تنگ می‌شود، زیرا این مانع از گوش دادن من به آنچه گفته می‌شود و به اثربخشی هر مکالمه‌ای لطمه می‌زند.

SBA افراد کسب و کار کوچک ایالتی سال را معرفی کرد

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) اخیراً کسب و کار کوچک را معرفی کرد. افراد سال برای سال ۲۰۲۳ از هر یک از ۵۰ ایالت، و همچنین ناحیه کلمبیا و پورتوریکو. قرار است برندگان این جایزه در ۳۰ آوریل و ۱ مه در واشنگتن دی سی در مراسم اهدای جوایز که در هفته ملی کسب و کار کوچک برگزار می شود، رسما معرفی شوند.

با این ۱۱ استراتژی رسانه اجتماعی خود را در برند نگه دارید

رسانه‌های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی‌های بازاریابی مدرن تبدیل شده‌اند و شرکت‌ها را قادر می‌سازند تا به طور مؤثرتر از همیشه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. با گسترش پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، برای شرکت ها بسیار مهم است که صدای برند ثابتی را در همه کانال ها حفظ کنند.

بندر امن De Minimis چیست؟

انتخاب بندر امن حداقل به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا هزینه هایی را که در غیر این صورت نیاز به سرمایه گذاری دارند را کسر کنند. به مبالغ پرداختی برای چیزهایی مانند رایانه فکر کنید. تحت انتخابات بندر امن، ممکن است بتوانید کل مبلغ را در یک سال کسر کنید. با یک صورت مالی قابل اجرا (AFS) یک اظهارنامه مالیاتی می تواند مبالغ پرداخت شده برای اموال مشهود را تا سقف ۵۰۰۰ دلار کسر کند.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-box-4-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

از YouTube به CTV: نکاتی برای سازندگان ویدیو برای اطمینان از انتقال موفقیت آمیز

خدمات تلویزیون متصل (CTV) به سرعت در اکثریت قریب به اتفاق خانه های آمریکایی تبدیل به یک مرکز اصلی شده است. از آنجایی که در دسترس بودن خدمات پخش آنلاین افزایش یافته است، افراد بیشتری نسبت به قبل مجوز تلویزیون خود را کنار می گذارند و برای جریان های سرگرمی خود به پلتفرم های آنلاین روی می آورند. در حال حاضر، حدود ۳٫

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک کالیفرنیا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک فلوریدا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک ایلینوی , هزینه‌های کسب و کار کوچک مونتانا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک نیویورک، کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی