عمومی

هنر تامین مالی جمعی مانند یک حرفه ای

هنر تامین مالی جمعی مانند یک حرفه ای

به فکر راه‌اندازی یک کمپین تأمین مالی جمعی الف>؟

ایجاد یک موفق مستلزم استراتژی، هدف و بیانیه ماموریت قوی است. سرمایه‌گذاران هر روز در معرض فرصت‌های تجاری جدید مختلف قرار می‌گیرند، که از صاحبان کسب‌وکار می‌خواهد تأثیری ماندگار بگذارند.

اگر می‌خواهید پروژه‌تان برجسته شود، باید با سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کنید و آنها را به داستان خود باور کنید. برای استفاده از منابع خارج از پلتفرم تامین مالی جمعی خود آماده باشید و برای ایجاد شهرت حرفه ای تلاش کنید.

اجازه ندهید پلتفرم کمپین شما را هدایت کند

پلتفرم تامین مالی جمعی خود را به عنوان یک منبع در نظر بگیرید، نه کل کمپین خود را. پلتفرم‌ها فقط می‌توانند کارهای زیادی برای حمایت از تلاش‌های شما انجام دهند. داستان خود را به جای دیگری ببرید و یک حضور معتبر که سرمایه گذاران احتمالی متوجه آن خواهند شد. برای نشان دادن مشروعیت، باید توضیح دهید که چه کاری انجام می‌دهید، چه کسی هستید، بودجه شما چقدر است، چرا پروژه اهمیت دارد و چگونه در صنعت موفق خواهد شد.

پول را دنبال نکنید. مردم را دنبال کنید جامعه ای بسازید که احساس کند بخشی از شرکت هستند. این نتایج شما را هدایت می کند. اگر کار پا را انجام ندهید، پلت فرم پروژه شما را اجرا نمی کند

داستانی را بگویید که مردم می توانند پشت سر بگذارند

افراد می‌خواهند از مأموریت‌هایی که احساس می‌کنند از آنها الهام گرفته‌اند پشتیبانی کنند و یک داستان قدرتمند می‌تواند دنیای متفاوتی را برای کمپین شما ایجاد کند. ایجاد ارتباطاتی ضروری است که مردم به خاطر بسپارند و با هدف در خط مقدم رهبری کنند. به عنوان مثال، اشلی بلک ۱٫۸ میلیون دلار برای او جمع‌آوری کرد کمپین تامین مالی جمعی با تمرکز بر داستان خود در مورد غلبه بر چالش های فیزیکی.

به جای بلک با تمرکز بر محصول خود، ماموریت و مشتریان را در خط مقدم داستان قرار داد. این انتقالی است که خود تبلیغی را به یک نام تجاری مرتبط تبدیل می‌کند.

با کمپین خود مانند راه‌اندازی محصول رفتار کنید

وقتی با تامین مالی جمعی مانند عرضه محصول رفتار می کنید، از همه منابع خود استفاده می کنید. به جای شکار پول، با مردم ارتباط برقرار می کنید و آنها را روی برند خود سرمایه گذاری می کنید. روشی که شما فروش می کنید با پرسیدن نیست. این قانع کننده است.

یک کمپین قوی ایجاد کنید که اعتبار استثنایی در پشت محصول، ارزش، ماموریت و مزایای مشتری شما ارائه دهد. وقتی توجه ارگانیک مردم را به خود جلب می کنید، سرمایه گذاران مشارکت کننده به طور طبیعی دنبال خواهند شد. تامین مالی جمعی را راهی برای ارتقای کسب و کار خود در نظر بگیرید، نه تنها مدعی در پشت ماموریت و تاثیر نام تجاری.

سرمایه گذاران را مثبت کنید

سرمایه گذاران با شرط بندی روی کسب و کار شما ریسک می کنند. در امور مالی خود شفاف باشید و با ارزش واقعی شرکت خود رهبری کنید. اگر می‌خواهید یک معامله را ببندید، آنها باید اطمینان داشته باشند که مزایای ماندگاری برای آنها وجود دارد.

یک موقعیت برد-برد را پیشنهاد کنید. ، و مطمئن شوید که روند صعودی برای سرمایه گذاران جذاب است. بیشتر سرمایه گذاران در مورد مسائل مالی صحبت می کنند، نه فقط داستان برند شما. از اعداد و مسیر رشد کسب و کار خود به خوبی آگاه باشید. اگر تحصیل کرده باشید، در چشم سرمایه گذاران بالقوه اعتبار ایجاد می کنید. آن‌ها می‌خواهند بدانند که شما مدت‌هاست که این موضوع را در نظر گرفته‌اید و یک برنامه اقدام قانونی دارید.

یک سرمایه‌گذاری جمعی موفق. کمپین نیازمند زمان و استراتژی است. اگر به ماموریت و تأثیر پروژه خود اهمیت می دهید، این اشتیاق برای مشتریان و سرمایه گذاران به طور یکسان آشکار خواهد شد.

یک حضور قوی در کسب و کار از ابتدا، و استفاده از منابع خارجی خارج از پلت فرم خود به تنهایی.

اگر ارزش واقعی برای سرمایه گذاران ارائه دهید و داستانی که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، از اکثر کمپین ها جلوتر خواهید بود. امروز راه اندازی می شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی