عمومی

هنر انجام هیچ کاری: معضل یک کارآفرین

هنر انجام هیچ کاری: معضل یک کارآفرین

در سال ۲۰۱۴، کسب و کار من را به Home Depot فروخت.

سفر شامل خریدها، شراکت ها اشتباه شده، شک دائمی به خود، مرگ و میر در خانواده، خریدهای شرکتی، رقابت بی رحمانه در بازار، و اختلال کامل در رهبران صنعت – از جمله آمازون و خرده فروشان بزرگ.

سفر بسیار دشوارتر از آن چیزی بود که تا به حال تصور می کردم. اما اشتباه نکنید، من از سواری لذت بردم. هر ثانیه اش من چیزی را تغییر نمی دهم ارزشش را داشت.

یک نقل قول عالی از Naval Ravikant وجود دارد که می گوید: “ما بازی را انجام می دهیم تا از آن رها شویم. ”

و صادقانه بگویم مطمئن نیستم که با آن موافقم یا نه. همیشه یک سوال برای کارآفرینانی که از کسب و کار خود خارج می شوند وجود دارد: حالا چی؟

همه کسانی که شرکت خود را می فروشند همیشه می گویند که ” قرار است “هیچ کاری” انجام دهم. بشین کنار ساحل مرخصی بگیرید با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید. عکس iMessage خود را به موتور سیکلت تغییر دهید. میدونی اسمش چیه؟ “زندگی در رویا.”

اما چیزی که هیچ کس در مورد آن رویا به شما نمی گوید این است که وقتی آن را زندگی کردید، به سرعت از آن عبور کن حوصله ات سر می رود. شما دوباره شروع به رویا پردازی می کنید.

کارآفرینی که ۳۰ سال را صرف ساختن یک کسب و کار پر فراز و نشیب می کند، فقط دست از کار نمی کشد و انجام می دهد. هیچ چی. DNA آنها این است که ایجاد کنند.

توصیه من به همه کسانی که این را می خوانند؟ هیچ وقت تمام نمی شود. و هیچ وقت برای شروع کاری جدید دیر نیست. بازی را انجام ندهید تا از آن خلاص شوید. بازی را انجام دهید تا از آن لذت ببرید. حضور داشته باشید.

این بازنشستگی نیست، سیم‌کشی مجدد است

بعد از خرید، شش سال در هوم دیپو ماندم. یک روز قبل از خروج رسمی از Home Depot، مقاله‌ای نوشتم که می‌گفت: “این بازنشستگی نیست، سیم‌کشی مجدد است.”

وقتی [بچه های شما] برای اولین بار سوار اتوبوس مدرسه می شوند. برو به دانشگاه ازدواج کردن. وظیفه شما به عنوان والدین این است که آنها را دوست داشته باشید. این بخش آسان است. و به آنها کمک کند تا تاب آور و متکی به خود شوند. این قسمت بسیار سخت است.

همینطور برای کارآفرینانی که کسب و کار خود را می فروشند و رها می کنند. و سپس از آن کسب و کار دور شوید، همانطور که فردا، ۱ مه ۲۰۲۰ انجام می دهم.

یک شب. بعد از اجرای کنسرت با رهبر ارکستر سمفونیک هیوستون، آندرس اوروزکو-استرادا آشنا شدم. از او پرسیدم که چگونه نوازندگان می‌توانند لبخند بزنند در حالی که آشکارا به شدت روی موسیقی کار می‌کردند، موسیقی که ترکیبی خاص داشت. او پاسخ داد: «هرچه قطعه سخت‌تر باشد، بیشتر از نواختن آن لذت می‌برند.»

وقتی هیچ کاری انجام نمی‌دهید، تمایل دارید. از دست دادن بازی شما چالش را از دست داده اید.

بنابراین پس از خرید در سال ۲۰۱۴، فکر می کنید من روند بازنشستگی را شروع کنم.

خب، درست همانطور که تبلیغ هرتز می‌گوید، “نه دقیقا”.

من برای بازنشستگی آماده نبودم. من برای اتفاقات بعدی آماده بودم.

بنابراین، کاری را انجام دادم که هر فرد عاقلی انجام می‌دهد: کتابی نوشتم. این یک سفر چهار ساله دیگر بود. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال شد.

و باز هم، من تغییر نمی‌کنم. یک چیز.

پس آیا کارم بعد از معرفی کتاب تمام شد؟

خب، متأسفم که می گویم سفر دیگری را شروع کردم: سخنرانی عمومی. من از صحبت کردن در دانشگاه ها و مؤسسات معتبر در سراسر جهان از طریق Zoom و حضوری لذت برده ام!

اما اکنون من من رسماً آماده هستم تا دوباره فرآیند “سیم کشی مجدد” خود را شروع کنم.

و این بار، برای یک روش متفاوت آماده هستم. به نوعی سرگرم کننده است، من آماده “هیچ کاری” هستم.

درست مثل Orozco-Estrada به من گفت، “تو باید از کاری که انجام می دهید لذت ببرید.” هرچه این کار چالش برانگیزتر باشد، دستاورد بیشتر پاداش می گیرد. اگر در سخت‌ترین لحظاتتان لبخند نمی‌زنید، کار اشتباهی انجام می‌دهید.

وقتی خیلی مشغول هستید، هیچ کاری نکنید

در این مرحله از زندگی من، “لذت بردن از سواری” ارزش اصلی مورد علاقه من است زیرا اکنون آن را کاملاً درک می کنم. بیش از هر زمان دیگری.

آنچه در مورد سرگرمی جالب است این است که تحقیقات نشان داده است که افراد معتبرتر به نظر می رسند و می توانند مفهومی تر باشند. و خلاق، زمانی که سرگرم می شوند و راحت هستند. وقتی افراد را برای اجرا خیلی سخت فشار می دهید، در واقع عملکرد بدتری دارند. و مطمئناً بیش از آنچه به آنها گفته می شود، انجام نمی دهند. پس آرام باشید.

من از این زمان برای رسیدن به نتیجه استفاده می‌کنم. من با خودم عهد بسته‌ام که تماس‌های تلفنی و جلسات جدید برقرار نکنم. اساساً من “هیچ کاری” انجام نمی دهم تا بتوانم به تمام کارهایی که باید انجام دهم، هر چند جزئی، برگردم و در نهایت آنها را حذف کنم. اوه، و pickleball بازی کنید!

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی