عمومی

هلند کار از راه دور را قانون می کند. این ممکن است نتیجه معکوس

هلند کار از راه دور را قانون می کند. این ممکن است
نتیجه معکوس

کارمندانی که در خانه کار می کردند در طول تعطیلی های همه گیر به نظر نمی رسد به دفتر بازگردند. در عین حال، شرکت ها می خواهند مردم برگردند. بنیاد تحقیقات پیو دریافت که ۶۱ درصد مردم کار از خانه با انتخاب خود این کار را انجام می دادند — نه به این دلیل که دفتری برای رفتن به آنجا وجود نداشت.

از سوی دیگر ، مایکروسافت دریافت که ۵۰ درصد شرکت ها از کارکنان خود می خواهند که بازگشت به دفتر تمام وقت. تضاد آشکاری بین آنچه مردم می‌خواهند و آنچه که رهبری ارشد می‌خواهند وجود دارد.

حداقل یک دولت گوش می‌دهد.

در ۵ ژوئیه ۲۰۲۲، پارلمان هلند رای داد که شرکت ها را ملزم به هر درخواستی برای کار از راه دور “با دقت بررسی کنید”. اگر رئیس آن را انکار کند، شرکت باید دلیل آن را بر اساس قانون پیشنهادی توضیح دهد که بعد از تصویب سنا آماده تبدیل شدن به قانون است.

در حالی که آنچه در هلند اتفاق می‌افتد ممکن است در هلند باقی بماند، کارگران آمریکایی که به این قانون نگاه می‌کنند ممکن است تعجب کنند که آیا چیزی مشابه در ایالات متحده ایده خوبی است یا خیر. قبل از پیوستن به تلاش‌های لابی، این نقطه مقابل را در نظر بگیرید.

اگر استدلال می کنید که می توانید کار خود را ۱۰۰ درصد از راه دور انجام دهید، رئیس شما ممکن است شما را باور کند. و اگر رئیس شما شروع به باور شما کند، ممکن است رئیس شما شروع به تعجب کند که چرا حقوق هلندی – یا آمریکایی – بالایی دریافت می کنید. اگر واقعاً می توان کار را از هر جایی انجام داد، پس چرا مالزی، هند یا فیلیپین نمی تواند انجام شود؟

یک مدیر منابع انسانی در یک شرکت چند میلیارد دلاری جهانی به من گفت که پس زدن کار در دفتر ممکن است عواقب مستقیمی داشته باشد. او توضیح داد که وقتی مردم می‌خواهند در خانه کار کنند و دستمزد سیلیکون ولی را در جاهای دیگر دریافت کنند، “من همیشه می‌گویم مراقب باشید چه آرزویی دارید. اگر بتوانم شما را در سانفرانسیسکو یا آیووا داشته باشم، می‌توانم فردی را در هند استخدام کنم.”

او می توانست یا شما را با یک ربات جایگزین کرد.

آیا نزدیکی مهم است؟

اگر می توانید از هر جایی کار کنید، آیا مهم است که آن پایین خیابان از رئیس شما باشد یا نشستن کنار استخر در استراحتگاهی در نیم دنیا دورتر؟ به عنوان کسی که در سوئیس با مشتریان عمدتا آمریکایی زندگی می کند، استدلال می کنم که نزدیکی من مهم نیست. اما من اساساً به طور مستقل کار می کنم و جلسات ویدیویی گاه به گاه کافی است.

اما اگر شما می توانید در پروژه هایی که نیاز به کار گروهی نزدیک دارند، به همان اندازه موثر باشید. تیم در سراسر جهان پراکنده است؟ یا بهتر و راحت تر است اگر بتوانید دور هم جمع شوید — حداقل هر از گاهی؟ یا در یک منطقه زمانی هستید؟

اگر نزدیکی برای اکثر مشاغل مهم نیست، چرا باید کارفرمایان همچنان به پرداخت دستمزدهای بالا ادامه دهند. ? اگر همه واقعاً بتوانند در هر جایی کار کنند، این مرحله منطقی بعدی است.

اگر دستمزدها کاهش یابد چه می‌شود؟

نیویورک، کالیفرنیا و ایلینوی شاهد کاهش چشمگیر جمعیت بوده و همچنان شاهد کاهش چشمگیر جمعیت هستند زیرا مردم این مناطق پر هزینه زندگی را ترک می کنند. در حالی که تگزاس و فلوریدا بیشترین افراد را از این حرکت ها به دست آوردند، آنها تنها جایی برای رشد نبودند.

در گذشته، زمانی که مردم نقل مکان کردند، مجبور بودند شغل جدیدی با دستمزد محلی پیدا کنند. اما بسیاری از این افراد از سیاست‌های کار از خانه در دوران کووید استفاده کردند، حقوق‌های گران دولتی خود را گرفتند و به مکان‌هایی نقل مکان کردند که می‌توانستند پول بیشتری دریافت کنند.

این ایده عالی به نظر می رسید، اما پس از آن سیلیکون ولی عقب رانده شد، با طرح مارک زاکربرگ ایده حقوق کمتر برای افرادی که کوچ کرده اند. ناگهان، استخرهای استعداد باز شد — اگر مجبور نبودید افراد نزدیک به جغرافیایی را استخدام کنید، گزینه های بیشتری در اختیار داشتید.

برای افرادی که در مشاغل پردرآمد مشغول به کار هستند، به نظر می رسد بسیار خوب است. حقوق بالا، هزینه پایین زندگی، خانه بزرگ، و پول نقد باقی مانده برای خرید تسلا برای مبارزه با قیمت های بالای بنزین. و در حال حاضر، دستمزدها در بسیاری از مناطق در حال افزایش است.

اما اگر در نهایت دچار رکود شویم، چه؟ استخدام تعلیق و اخراج در حال حاضر در حال انجام است. Netflix , تسلا، کاروانا، پلوتون و زولیلی در سال ۲۰۲۲ اخراج شدند. این نشان می دهد که کاهش رشد دستمزد ممکن است رخ دادن. از آنجایی که تورم در حال حاضر بالا است، این می تواند برای بسیاری از مردم ویرانگر باشد.

و سپس اگر دستمزدها کاهش یابد، چه می شود؟ اگر هیچ کس حاضر نباشد برای افرادی که در آیداهو کار می کنند دستمزد شهر نیویورک را بپردازد چه؟ و سپس اگر هیچ کس حاضر به پرداخت دستمزد آیداهو نباشد، چه می‌شود، زیرا می‌تواند مهارت‌های مشابه را حتی ارزان‌تر از هند دریافت کند؟

ممکن است مردم را متقاعد کنیم که کار از راه دور آینده است بهترین ایده.

کارهای زیادی وجود دارد که نمی توانید در خانه انجام دهید. شما هنوز نمی توانید یک دندان را پر کنید، یک سینک گرفتگی را تعمیر کنید، یا قفسه های مواد غذایی را از دفتر خانه تهیه کنید. اما مطب های دندانپزشکی می توانند یک مسئول پذیرش از راه دور و یک ربات می تواند حوله های جدیدبه درب هتل شما بیاورد.

شاید به جای تمرکز بر این که چرا با هم بودن ضروری نیست، کارمندان باید به این فکر کنند که چرا نزدیک بودن مهم است. با یکدیگر. کار ترکیبی بهترین کار در هر دو جهان است — کارمندان در خانه و دفتر وقت خود را دارند. و شاید مدیران چندان علاقه ای به استخدام افرادی که مایل به کار با هزینه بسیار کمتری هستند، نداشته باشند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی