عمومی

8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما دارایی های

۸ بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی های

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) می‌تواند تقریباً به ۸۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵٫ برای شرکت در این فضای هیجان انگیز، چه به عنوان یک کلکسیونر و چه به عنوان سرمایه گذار، داشتن یک کیف پول NFT قابل اعتماد برای امنیت و کارایی ضروری است.

این مقاله شما را از طریق گزینه های برتر کیف پول NFT راهنمایی می کند و از ذخیره سازی ایمن و اطمینان از ذخیره سازی مطمئن و تضمینی برخوردار است. مدیریت دارایی های دیجیتال ارزشمند شما به‌علاوه، اطلاعاتی درباره ایجاد و کسب درآمد از NFT ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد NFT، مقاله‌های قبلی ما را در نحوه ایجاد NFT و نحوه کسب درآمد با NFT.

در اینجا سخنی از کریپتو کیسی در مورد بهترین راه‌ها برای محافظت از غیر خود آورده شده است. نشانه‌های تعویض‌پذیر:

انتخاب بهترین گزینه های کیف پول NFT: راهنمای کسب و کارهای کوچک مالکان و کارآفرینان

در اینجا در Small Business Trends، مجموعه ای از معیارها را تعیین کرده ایم که هنگام انتخاب بهترین گزینه های کیف پول NFT مهم هستند. ، همراه با مقیاس اهمیت برای هر یک. در مقیاس ما، ۱۰ نشان دهنده بالاترین سطح اهمیت و ۱ نشان دهنده کمترین میزان اهمیت است. در اینجا نگاهی به عواملی داریم که در نظر گرفتیم:

  1. ویژگی های امنیتی (امتیاز: ۱۰/۱۰)
    • تأیید هویت چند عاملی
    • سازگاری کیف پول سخت افزاری
    • به روز رسانی منظم نرم افزار و وصله های امنیتی
  2. رابط کاربری و سهولت استفاده (امتیاز: ۸/۱۰)
    • طراحی بصری
    • ناوبری آسان
    • پاک کردن فرآیندهای تراکنش
  3. سازگاری با بلاک چین های مختلف (امتیاز : ۹/۱۰)
    • پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال
    • ادغام با بلاک چین های محبوب مانند اتریوم، زنجیره هوشمند Binance
  4. کارمزد و سرعت تراکنش (امتیاز: ۷/۱۰)
    • کارمزدهای معقول تراکنش
    • زمان پردازش سریع برای تراکنش ها
  5. پشتیبانی مشتری و انجمن (امتیاز: ۶/۱۰)
    • خدمات مشتری پاسخگو
    • انجمن کاربر فعال برای پشتیبانی و راهنمایی
  6. ویژگی های اضافی (امتیاز: ۵/۱۰)
    • گزینه های نمایش NFT
    • خدمات تبادل داخلی
    • ادغام DeFi
  7. شهرت و اعتماد (امتیاز: ۹/۱۰ )
    • بررسی های مثبت از کاربران
    • سیاست های شفاف شرکت
    • سابقه عملیات ایمن
    • گزینه‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی (امتیاز: ۸/۱۰)
      • مکانیسم‌های پشتیبان‌گیری قابل اعتماد
      • فرایندهای بازیابی آسان در صورت قطع دسترسی

کیف پول NFT چیست؟

svg%3E - 8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی های

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فردی مانند عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های صوتی هستند که در شبکه‌های بلاک چین وجود دارند. هر NFT متمایز است و نمی توان آن را به صورت یک به یک با دیگری مبادله کرد و به ارزش و جذابیت آنها در بازار دیجیتال کمک می کند. این توکن ها با استفاده از کلیدهای خصوصی مرتبط با کیف پول های رمزنگاری شده مدیریت و منتقل می شوند.

کیف پول های NFT ابزارهای تخصصی برای مدیریت این توکن ها هستند. آنها یک کلید خصوصی برای دسترسی و کنترل NFT ها ارائه می دهند که تراکنش های امن و ردیابی دارایی ها را امکان پذیر می کند. اساساً دو نوع حساب کیف پول وجود دارد: کیف پول خود حضانت و حضانت. کیف پول‌های خود حضانت یا غیر حضانت، امن‌تر تلقی می‌شوند، زیرا به کاربران اجازه می‌دهند کنترل کاملی بر کلیدهای خصوصی خود بدون دسترسی شخص ثالث داشته باشند. با این حال، کیف پول‌های نگهبانی شامل شخص ثالثی، اغلب ارائه‌دهنده کیف پول یا یک بازار NFT است که کلیدهای خصوصی را مدیریت می‌کند. کیف پول NFT شما دروازه شما به دنیای NFT است زیرا به مدیریت NFT های شما کمک می کند. خرید NFT می تواند با کیف پولی با طراحی خوب که می تواند تمام دارایی های رمزنگاری شما را زیر یک سقف نگه دارد، تبدیل به یک نسیم شود. یک کیف پول NFT از جنبه های فنی مورد نیاز برای خرید، فروش و انتقال NFT مراقبت می کند. این به ذخیره وجوه برای خرید یا ضرب NFT و همچنین ردیابی دارایی های دیجیتال شما کمک می کند. اکثر کیف پول های NFT موارد زیر را ارائه می دهند:

  • کاربر پسند: اکثر کیف پول های NFT به کاربر پیشنهاد می دهند. رابط کاربری دوستانه (UI) که به شما کمک می کند تا دارایی های دیجیتال خود را مدیریت کنید. کیف پول‌های NFT که راه‌اندازی و استفاده از آن‌ها ساده است، می‌تواند به مدیریت و پیگیری آسان دارایی‌ها و درآمدهای شما کمک کند.
    • ناوبری بصری: تجربه شما را در فضای NFT ساده می‌کند و آن را ایجاد می‌کند. حتی برای مبتدیان قابل دسترسی است.
    • Clear Display of Assets: نمای کلی واضحی از مجموعه NFT و دارایی های ارزهای دیجیتال شما ارائه می دهد.
  • سازگاری با چندین بازار NFT: اکثر کیف پول‌های NFT از چندین بلاک چین محبوب پشتیبانی می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که NFT‌ها را ضرب، خرید یا بفروشید و در عین حال به شما امکان دسترسی به گزینه‌های ارزهای دیجیتال و بازارها را می‌دهد.انعطاف پذیری در تجارت: توانایی شما را برای تجارت در پلتفرم های مختلف بدون نیاز به کیف پول های متعدد افزایش می دهد.
  • معاملات بین بلاک چین: برخی کیف پول ها را فعال می کنند. تراکنش در میان بلاک چین های مختلف، افزایش دسترسی شما به بازار NFT.
  • پشتیبان گیری و امنیت پیشنهاد: کیف پول رمزنگاری پنجره ای امن تر به سمت دنیای NFT این نه تنها دارایی های دیجیتال ارزشمند شما را به صورت ایمن ذخیره می کند، بلکه برای جلوگیری از ضرر و زیان، نسخه پشتیبان نیز ارائه می دهد.
    • ویژگی های امنیتی پیشرفته: شامل رمزگذاری و سایر اقدامات امنیتی برای محافظت از دارایی های شما می شود.
    • گزینه های بازیابی: در صورت از دست دادن یا آسیب، این کیف پول ها اغلب روش های بازیابی را برای دسترسی مجدد به دارایی های شما ارائه می دهند.

  • ۸ بهترین کیف پول NFT

    همانند ارزهای دیجیتال، NFT ها در کیف پول های رمزنگاری ذخیره می شوند. کیف پول های رمزنگاری به ذخیره و تبادل امن NFT ها کمک می کنند. چندین کیف پول رمزنگاری موجود است که شامل کیف پول هایی از بازارهای NFT است که دارایی ها را از طرف مصرف کننده مدیریت می کند تا کیف پول هایی که به مصرف کنندگان کنترل مستقیم بر دارایی های دیجیتال خود می دهند. در زیر انتخاب ما برای ۸ کیف پول برتر NFT است.

     ۱٫ کیف پول ریاضی

    svg%3E - 8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی های

    کیف پول ریاضی از بیش از ۷۰ بلاک چین پشتیبانی می کند و با توکن کاربردی خود ارائه می شود که به شما امکان می دهد بازارهای زیادی را در NFTS تجارت کنید. شما می توانید از طریق نسخه های دسکتاپ و موبایل کیف پول به این کیف پول وب دسترسی داشته باشید که می توانند بین دستگاه ها همگام شوند و در عین حال با چندین کیف پول سخت افزاری نیز یکپارچه شوند. با کیف پول ریاضی، سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را با سهولت نسبی به اشتراک بگذارند و مبادله کنند.

    ۲٫ کیف پول کوین بیس

    svg%3E - 8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی های

    Coinbase یک بازار همتا به همتا است که به کاربران کمک می کند تا تراکنش های NFT را کشف، خرید و انجام دهند. کاربران می توانند کیف پول Coinbase را دانلود کنند، یک نام کاربری انتخاب کنند و از سکه های اتریوم خود برای خرید NFT استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند به راحتی از کیف پول‌های Coinbase خود در تلفن همراه خود برای خرید NFT از برنامه استفاده کنند.

    ۳٫ Trust Wallet

    Trust Wallet که بخشی از Binance است زنجیره هوشمند راه آسانی را به شما ارائه می دهد تا همه NFT های رمزنگاری و دارایی های بازی خود را در یک مکان با کاربری آسان نگه دارید. این کیف پول محبوب اتریوم فقط برای موبایل از چندین بلاک چین پشتیبانی می کند. به لطف طراحی بصری Trust Wallet برای مبتدیان مناسب است و به تازه‌کاران اجازه می‌دهد تا از ارزهای دیجیتال و کاوش در دنیای NFT استفاده کنند. کاربران که یکی از قابل اعتمادترین و ایمن‌ترین کیف پول‌ها برای ذخیره NFT در نظر گرفته می‌شوند، می‌توانند کیف پول‌های قدیمی خود را بدون نیاز به پشتیبان‌گیری از کلیدهای خصوصی یا نصب نرم‌افزار اضافی وارد کنند.

    ۴٫ کیف پول Enjin

    svg%3E - 8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی های

    کیف پول مبتنی بر بلاکچین Enjin’ به کاربران کمک می کند NFT های درون بازی را جمع آوری کنند. و همچنین سایر مجموعه ها. این یک راه حل پایان به انتها برای راه اندازی پروژه های NFT و همچنین تجارت NFT ارائه می دهد. کاربران می توانند NFT های خود را از طریق کدهای QR ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند کیف پول های بی نهایت را مدیریت کنند و حتی کیف پول های قدیمی را وارد کنند و به راحتی کیف پول های سخت افزاری خود را در یک مکان امن ردیابی کنند.

    ۵٫ کیف پول کوکای

    کوکای < /u> یک کیف پول Tezos است و از رایانه های رومیزی و سایر دستگاه های دارای اتصال به اینترنت قابل دسترسی است. این به شما امکان می دهد به طور ایمن همه دارایی های دیجیتال و کلکسیون های NFT خود را ذخیره کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. کاربران می‌توانند کیف پول‌های موجود خود را از طریق حساب‌های Twitter، Reddit و Google وارد کنند.

     ۶٫ AlphaWallet

    کیف پول آلفا یک کیف پول رمزنگاری منبع باز است که به شما امکان می دهد به NFT های خود در شبکه اتریوم دسترسی داشته باشید و مدیریت کنید. این به طور مستقیم با OpenSea، CryptoKitties، Dragonereum، ChainZ Arena، و دیگر بازارهای NFT و بازی های بلاک چین کار می کند. با این کیف پول رمزنگاری مخصوص موبایل، می‌توانید NFT‌های جدید ضرب کنید، در یک حراج پیشنهاد دهید، انتقال دهید/شما NFTS خود هستید. از Secure Enclave در دستگاه های تلفن همراه شما استفاده می کند تا امنیت بیشتری را برای شما فراهم کند.

    ۷٫ Metamask Wallet

    svg%3E - 8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی هایp.

    Metamask یک کیف پول اتریوم و برنامه بلاک چین است که به کاربران در خرید کمک می کند. یا NFT ها را در بلاک چین اتریوم و سایر بازارها بفروشید. هم بر روی دستگاه های تلفن همراه و هم در مرورگر شما کار می کند در حالی که به شما امکان می دهد بسته به نوع تراکنش بین قیمت های مختلف بنزین جابجا شوید. این با زنجیره هوشمند Binance سازگار است در حالی که افزونه مرورگر آن از کیف پول های سخت افزاری Trezor و Ledger پشتیبانی می کند.

    ۸٫ Coinomi

    svg%3E - 8 بهترین گزینه کیف پول NFT برای محافظت از دیجیتال شما
دارایی های

    Coinomi یک کیف پول چند زنجیره ای است که برای هر دو طراحی شده است. دستگاه‌های تلفن همراه و دسکتاپ‌هایی که از بیش از ۱۲۵ بلاک چین و هزاران توکن زنجیره هوشمند پشتیبانی می‌کنند. این پشتیبانی کامل از NFTها و توکن‌های رمزنگاری را ارائه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند به طور ایمن کلکسیون‌های ETH خود را ذخیره، دسترسی و مدیریت کنند.

    جدول: مقایسه ۸ کیف پول برتر NFT

    این جدول یک نمای کلی ارائه می‌دهد. از ویژگی های اصلی، پشتیبانی بلاک چین و روش های دسترسی برای هر یک از هشت کیف پول برتر NFT:

    < tr class="row-3 odd" readability="3">

    < /tbody>

    نام کیف پول بلاک چین های پشتیبانی شده دسترسی ویژگی های کلیدی
    کیف پول ریاضی بیش از ۷۰ وب، دسکتاپ، تلفن همراه توکن ابزار، سهام، مبادله، ادغام کیف پول سخت افزاری
    کیف پول کوین بیس اتریوم موبایل، وب تراکنش های مبتنی بر اتریوم کاربرپسند
    کیف پول اعتماد چند موبایل بخشی از زنجیره هوشمند Binance، مبتدی پسند، ایمن
    Enjin Wallet مبتنی بر بلاکچین موبایل، وب NFT های درون بازی، NFT های تجاری، تراکنش های کد QR
    کیف پول Kukai Tezos رومیزی، وب قابل دسترسی از طریق حساب های رسانه های اجتماعی، فضای ذخیره سازی ایمن
    AlphaWallet Ethereum موبایل متن‌باز، ادغام با بازارها و بازی‌های NFT، امنیت Enclave امن
    کیف پول متاماسک اتریوم، زنجیره هوشمند Binance موبایل، مرورگر سازگار با کیف پول های سخت افزاری، قیمت گاز متغیر، برنامه افزودنی مرورگر
    Coinomi بیش از ۱۲۵ موبایل، رومیزی پشتیبانی از طیف وسیعی از بلاک چین ها و توکن ها، پشتیبانی کامل از NFT

    در یک کیف پول NFT به دنبال چه چیزی باشید

    یک کیف پول NFT خوب به شما این امکان را می دهد که به راحتی در دارایی های دیجیتال خود پیمایش کنید و همه چیز را در یک مکان نگه دارید. گزینه‌های زیادی وجود دارد زیرا بلاک‌چین‌های مختلف به کیف‌پول‌های NFT متفاوتی نیاز دارند، و اغلب، بازارهای خاص فقط تعدادی از گزینه‌های کیف پول را انتخاب می‌کنند تا توسط سایتشان پشتیبانی شود. در زیر در حال حاضر، بیشترین پشتیبانی کیف پول در بازارهای NFT MetaMask است، بنابراین این می تواند محل خوبی برای شروع باشد.

    پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد: علاوه بر سازگاری با بازار NFT به انتخاب شما، کیف پول NFT شما باید به شما اجازه دهد تا با ارزهای دیجیتال مختلف زیر یک سقف کار کنید. یک کیف پول حتی بهتر به شما کمک می‌کند یک ارز دیجیتال را به ارز دیگر تبدیل کنید و در نتیجه فرصت‌های بیشتری را برای تجارت در توکن‌های NFT برای شما باز می‌کند.

    امنیت قوی: بهترین کیف پول‌های NFT باید امنیت را به شما ارائه دهند. ویژگی هایی مانند احراز هویت دو مرحله ای که یک لایه اضافی برای محافظت در برابر هک است.

    باید با بازار محبوب NFT کار کند: اگر یک خالق مشتاق NFT هستید، مطمئن شوید که کیف پول NFT با بازارهای محبوب NFT مانند OpenSea، Rarible، Mintable، Axie Marketplace، یا NBA Top Shot Marketplace تا مجموعه NFT خود را افزایش دهید.

    از چندین دستگاه پشتیبانی کنید: تجارت دیجیتال یک شرکت سریع و روان است و از شما می خواهد معاملات را در زمان واقعی و اغلب در حال حرکت انجام دهید – کیف پول‌های NFT که هم در دستگاه‌های دسکتاپ و هم در دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کنند این امکان را به شما می‌دهند که حتی در حال حرکت معامله کنید. هنگام استفاده از کیف پول های تلفن همراه، باید مطمئن شوید که از فناوری رمزگذاری ایمن استفاده می کنید تا داده های خود را همیشه خصوصی و ایمن نگه دارید. برای اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در مورد ۸ کلاهبرداری NFT برای جلوگیری از بررسی کنید.

    چه چیزی است. بهترین کیف پول NFT؟

    کیف پول ریاضی بهترین کیف پول NFT در نظر گرفته می شود. همراه با یکپارچگی بومی و پشتیبانی از مجموعه وسیعی از بلاک چین ها به کاربران اجازه می دهد تا دارایی ها را در سراسر این شبکه ها به طور یکپارچه مدیریت کنند. به عنوان یک افزونه موبایل و مرورگر وب در دسترس است، دارای برنامه‌های غیرمتمرکز با یک کلیک است که به شما امکان می‌دهد به NFT، امور مالی غیرمتمرکز (برنامه‌های DeFi) دسترسی داشته باشید و در عین حال به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده را مبادله کنید و آن را به یک کیف پول عالی انتخاب کنید.

    یک کیف پول NFT بگیرید؟

    می توانید NFT خود را با پیروی از این قوانین ساده ایجاد کنید:

    ۱٫ یک برنامه کیف پول NFT را بر اساس نیازها و نیازهای خاص دانلود کنید.

    ۲٫ با دنبال کردن دستورالعمل های ثبت نام حساب خود را ایجاد کنید

    ۳٫ عبارت بازیابی خود را ضبط کرده و ایمن نگه دارید. برخی از برنامه‌های کیف پول ممکن است به شما اجازه دهند یک لایه امنیتی اضافی مانند تشخیص چهره یا ایجاد یک رمز عبور اضافه کنید.

    ۴٫ مقداری ارز دیجیتال را بخرید و به کیف پول خود واریز کنید.

    ۵٫ پس از اتمام، می توانید شروع به ضرب کردن، خرید یا جمع آوری NFT کنید.

    اگر تصمیم گرفته اید برای جهش به دنیای NFT، مقالات ما را در چگونه یک NFT بخریم را بررسی کنید. /a> و نحوه فروش NFT.

    چند کیف پول NFT وجود دارد؟

    در سال های اخیر، تجارت NFT تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ همچنان به رشد خود ادامه می دهد، تقریباً ۱۸۵۰۰۰ کیف پول منحصر به فرد. با پیوستن افراد بیشتری به بازار دیجیتال برای NFT ها، انتظار می رود این رقم همچنان به رشد خود ادامه دهد.

    تصویر: $


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی