عمومی

چگونه در کسب و کار خود با رانش مبارزه کنید

چگونه در کسب و کار خود با رانش مبارزه کنید

aslt صاحب کسب و کار، ما مراحلی را در سفر تجاری خود طی می کنیم. در آغاز، همه چیز جدید و هیجان انگیز و کمی وحشتناک است. شما در حال یادگیری هستید و به سمت اهداف خود پیشرفت زیادی می کنید. و سپس جایی در طول مسیر، همه چیز شروع به کند شدن می کند. شما دیگر در همان مسیری که بودید نیستید و ممکن است حتی متوجه تغییر آن نشده باشید. اما ناگهان احساس می کنید نمی توانید یک روز مرخصی بگیرید زیرا همه چیز از بین می رود. شاید تیم شما دیگر هماهنگ نباشد و احساس می کنید هیچ کس نمی تواند هوشمندانه انتخاب های تجاری در غیاب شما. یا شاید شما تکالیف را به اعضای تیم واگذار کنید تا متوجه شوید که آنها جزئی هستند یا همه با هم حذف شده اند؟ اگر هر یک از این موارد را تجربه کرده اید، در حال تجربه یک دوره رانش هستید.

دریفت تعریف شده

دریفت زمانی است که تمرکز یک تجارت شروع به لغزش می کند. وقتی چیزهایی که زمانی واضح بودند یا فکر می‌کردید واضح هستند شروع به زوال می‌کنند. Drift زمانی اتفاق می افتد که شرکت شما به عنوان یک کل اولویت های خود را از دست داده است و منابع خود را برای چیزهایی هدر می دهد که مهم نیستند. دریفت زمانی است که خطوط زمانی شروع به رنج می کنند، نه به خاطر چیزهای بیرونی که هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند، بلکه به دلیل سوء مدیریت یا اصطکاک. دورانی در کسب و کار شما است که نه تنها تحمل آن دشوار است، بلکه می تواند واقعاً نقطه شکستی در کسب و کار شما باشد، اگر مسیر را درست نکنید.

این مهم است که توجه داشته باشید که درجاتی از رانش همیشه وجود دارد. شما هرگز قرار نیست ۱۰۰% از بهترین انرژی های خود را فقط بر روی بهترین چیزهای خود متمرکز کنید. هیچ وقت اینطوری کار نمی کند. زندگی آنقدرها هم تمیز نیست. اما هدف ما این است که تا جایی که می توانیم بهترین استعدادمان را داشته باشیم و توجه به هدف نهایی داشته باشیم.

انسجام 

اگر متوجه می شوید که کسب و کار شما در حال انحراف است، راه حلی وجود دارد. به آن انسجام می گویند. این اساساً یک روش فانتزی برای گفتن این است که شما و تیمتان برای رسیدن به یک هدف مشترک متحد هستید. و متداول‌ترین دلیلی که یک کسب‌وکار دچار انحراف می‌شود، این است که بینایی خود را از دست داده‌اند، یا حتی ممکن است هدف‌گذاری را با هم متوقف کنند. زمانی که مرحله راه اندازی را پشت سر گذاشتید و به طور مداوم درآمد کسب کردید، راحت خواهید بود. به راحتی می توانید هر روز به مشتریان خود کمک کنید و وضعیت موجود را حفظ کنید. اما اگر از تعیین اهداف برای خود دست بردارید، دریفت اجتناب ناپذیر است. باید مسیری داشته باشی. چیزی برای کار به عنوان یک تیم. و هنگامی که مسیری را در پیش گرفتید، باید یک استراتژی یا برنامه ریزی برای رسیدن به آن ایجاد کنید.

برنامه های اقدام

برای کسب و کار من و هزاران صاحب کسب و کار که هر سال مربی آنها هستم، این کار را از طریق برنامه های عمل سه ماهه انجام می دهیم. ما یک سند مکتوب یک صفحه ای ایجاد می کنیم که اهداف ما برای یک شرکت چیست و چه اقداماتی را برای رسیدن به آن برنامه داریم انجام دهیم. و هنگامی که آن برنامه اقدام را ایجاد کردیم، آن را با بقیه اعضای تیم به اشتراک می گذاریم تا از گروه خرید دریافت کنیم. در هر جلسه تیمی، برنامه اقدام خود را بررسی می کنیم و خود را با اهداف درونی هماهنگ می کنیم و هر سه ماه یک بار این روند را تکرار می کنیم. بنابراین حداکثر، حتی اگر ما نتوانستیم در راستای اهداف مورد نظر خود قرار بگیریم، شما فقط یک یا دو ماه فرصت دارید تا از آن بازیابی کنید. که پس از سال‌ها رانش بسیار آسان‌تر است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی