عمومی

هزینه های حمل و نقل ممکن است در نهایت به اوج خود رسیده باشد. در اینجا چگونه است که می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد

هزینه های حمل و نقل ممکن است در نهایت به اوج خود رسیده باشد. در اینجا چگونه است
که می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد

به نشانه ای که بحران زنجیره تامین که نیمه دوم همه گیری را مخدوش کرده است، ممکن است سرانجام رو به زوال باشد، نرخ حمل و نقل برای اولین بار در سال جاری کاهش یافته است. می‌توانید این را به عنوان نشانه‌ای برای کم کردن در مورد قیمت‌ها، اما این ارزیابی ممکن است زودرس باشد.

نرخ حمل‌ونقل در ایالات متحده، که حداقل ۲۸ افزایش یافته بود. با توجه به اطلاعات اخیر که توسط Cass Information Systems، یک شرکت خدمات مالی مستقر در سنت لوئیس گردآوری شده است. این خبر خوبی برای کسب‌وکارها، به‌ویژه خرده‌فروش‌هایی است که امسال با افزایش قیمت مواجه شده‌اند، به‌ویژه در فصل اوج.

در دسترس بودن بیشتر در تیم دنویر، محقق و نویسنده گزارش Cass Freight، به CNBC. من فکر می‌کنم که از منظر هزینه برای خرده‌فروشان بزرگی که با تورم هزینه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، چیز خوبی خواهد بود.”

اما این بدان معنا نیست که مشکلات زنجیره تامین برطرف شده است. Tiffanie Stanard، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نرم‌افزار لجستیکی Stimulus، به‌ویژه در ساحل شرقی، به دلیل ازدحام بندرها، به‌ویژه در ساحل شرقی، همچنان تأخیر و نرخ بالایی دارد.

او می‌گوید استفاده از فناوری‌هایی که می‌تواند دید بندر را فراهم کند، مانند فناوری‌هایی که خروجی‌ها و تحویل‌ها را بهتر ردیابی می‌کنند، به این مشکل کمک می‌کند، اما مشکلات زنجیره تامین همچنان بر کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که، او خاطرنشان می‌کند، کسب‌وکارهای کوچک ممکن است با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و نزدیک شدن به فصل تعطیلات، نیاز به افزایش قیمت محصولات یا حمل‌ونقل خود داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی