عمومیمقالات

دو کارآفرین در مورد ترک یک نقش شرکتی مشاوره می دهند و خوداشتغال شدن

دو کارآفرین در مورد ترک یک نقش شرکتی مشاوره می دهند
و خوداشتغال شدن

به عنوان نیروی کار، در چند سال گذشته زمان زیادی را صرف کرده ایم تعمل در مورد آنچه می خواهیم از از مشاغل ما و نحوه دستیابی به آن. پس از تجربه یک تغییر بی نظیر در بسیاری از مشاغل شرکتی از زندگی در اتاقک به کاناپه مجاور (از طریق همه گیری)، برخی از کارمندان متوجه شدند که می خواهند این کار- وضعیت از خانه دائمی. بسیاری همچنین شروع به بررسی ترک کامل زندگی شرکتی کردند و خوداشتغال شدن.

این تصمیمی است که به دقت در نظر گرفته شده است، و یکی که مطمئناً ریسک دارد. با این حال، استفانی لوینسون و جف لرنر نمونه های درخشانی هستند که شانس دادن به خودتان می تواند نتیجه دهد.

قبل از خوداشتغالی چه چیزی را باید در نظر گرفت

اگر به فکر کشیدن ریپ کورد هستید برای تبدیل شدن به یک کارآفرین، در اینجا چند نکته از آنها وجود دارد.

تصمیم بگیرید که آیا خوداشتغالی واقعاً چیزی است که می خواهید انجام دهید.

لوینسون حرفه ای در زمینه ارتباطات اوایل دوران حرفه ای خود را در شرکت ها و آژانس های مختلف گذراند. در سال ۲۰۱۹ او صاحب یک فرزند شد که دیدگاه او را تغییر داد.

او می‌گوید: «من آرزو داشتم شغلی داشته باشم که به من این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را با دخترم بگذرانم، اما همچنان با کار پاره‌وقت، خلاقیت خود را برطرف می‌کنم.

در طول همه‌گیری، آژانس لوینسون تحت یک بازسازی قرار گرفت و نقش او حذف شد. در حالی که او در فکر یافتن یک آژانس یا موقعیت ارتباطی داخلی دیگر بود، شوهرش او را تشویق کرد که خودش اعتصاب می کند و خوداشتغال می شود.

او می‌گوید: «او از نزدیک دید که دو سال گذشته بیش از نه ساعت در روز دوری از دخترم برای من سخت بوده است، و کار کردن برای خودم به من آزادی بیشتری می‌دهد تا روی او تمرکز کنم.

برای لرنر، بیماری همه گیر به او تمرکز مجددی بر خانواده و هزینه کردن به او داد. زمان با کیفیت تا حد امکان.

او می‌گوید: «در حالی که جهان در حال باز شدن و بازگشت به حالت عادی بود، من ایده کار کردن بر روی برنامه‌های شخص دیگری را زیر سوال بردم. “من نمی‌خواستم زیاد سفر کنم، می‌خواستم به مربیگری در هر دو تیم لیگ کوچک بچه‌ام ادامه دهم، می‌خواستم در کلاس‌هایشان کمک کنم و غیره.”

او تصمیم گرفت به جای اینکه یک کارمند تمام وقت در شرکت شخص دیگری باشد، او خودش را می ساخت. در سال ۲۰۲۲، او رسماً Misnomer LLC را راه اندازی کرد.

با مخاطبین خود تماس بگیرید و یک سیستم پشتیبانی بسازید.

لوینسون فرآیند تصمیم‌گیری را با تماس با چند زن دیگر که از روزهای نمایندگی‌اش می‌شناخت و اکنون اجرای مشاغل موفق، پس از بچه دار شدن.

“در ابتدا هنوز ترسناک بود، اما در کار با چندین استارتاپ و کارآفرین نوآور از آنها یاد گرفتم که گاهی اوقات بهترین راه برای شروع یک تجارت این است که “هواپیما را در حالی که در حال پرواز با آن هستید بسازید”. کاری که من کردم،” او می گوید.

لرنر موفقیتی را که تاکنون به دست آورده است را به سیستم پشتیبانی عالی و مشاورانی نسبت می دهد که به او در تصمیم گیری در این راه کمک کردند.

“ما مطمئناً در مورد جوانب مثبت رئیس خود بودن، از مزایای مالیاتی گرفته تا انعطاف‌پذیری زمان‌بندی، یا به سادگی توانایی ملاقات با بسیاری از مخاطبین حرفه‌ای جدید. ما همچنین در مورد چالش‌هایی صحبت کردیم که مطمئناً به وجود می‌آیند، مانند ماه‌ها درآمد کمتر از حد انتظار، ایجاد خط لوله تجاری یا حتی تعقیب مشتریان برای پرداخت.»

به خاطر داشته باشید که هنگام خوداشتغالی دردسرهای فزاینده ای وجود خواهد داشت.< /h3>

لوینسون اولین مشتری خود را به سرعت پیدا کرد و از آن زمان او را دنبال کرده است. به شرکت دوم او که در آن او اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی آنها فعالیت می کند.

او گفت: «دو ماه اول را صرف شبکه‌سازی شخصی خودم کردم و به همه کسانی که در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ام می‌شناختم اجازه دادم که به‌صورت انفرادی در حال انجام مشاوره روابط عمومی باشم». “چون یاد گرفتم هم زمان به یک حساب کاربری خدمات بدهم و هم مالک کسب و کار باشم، دردسرهای زیادی وجود داشت. من یک شرکت حسابداری را برای رسیدگی به کتاب ها و امور مالی خود استخدام کردم. همچنین باید یاد می‌گرفتم که کسب‌وکار جدیدی را همزمان با رسیدگی به امور روزمره مشتریانم راه‌اندازی کنم، کاری که در گذشته آنقدر راحت نبودم.

کاری را انجام دهید که برای شما بهتر است.

لوینسون به مدت دو سال رئیس خودش بوده است و یک رابطه دوجانبه سودمند با مشتریانش ایجاد کرده است.

او می‌گوید: «مشتریان من می‌دانند که هر زمان که در ساعات کاری به من نیاز داشته باشند در دسترس آنها هستم و در ازای آن قرارداد و ثبات می‌گیرم.

برای کارآفرینان نوپا، لوینسون می‌گوید که آموخته است که بهتر است به داخل نگاه کنیم تا بیرون.

او می‌گوید: «گاهی اوقات بهتر است آنچه را که می‌دانید شروع کنید و آن را بفروشید، سپس در طول مسیر بیشتر بیاموزید و در نهایت آن را نیز بفروشید، خواه این دانش شما باشد، خدمات یا محصول.

بدانید که خوداشتغالی شدن یک مبارزه است—اما ارزشش را دارد. /h3>

لرنر به کارآفرینان نوپا هشدار می دهد که آگاه باشند که مبارزه واقعی است.

“در حالی که این سال اول از نظر مالی موفقیت آمیز بوده است، اما با این درک همراه است که هیچ تضمینی برای موفقیت مداوم وجود ندارد. شروع یک کسب و کار و انجام آن به خوبی نیاز به زمان، انرژی، تعهد و حتی پول دارد. این برای همه نیست، مطمئناً. اما اگر انگیزه و اشتیاق برای ساختن چیزی شگفت انگیز دارید، باید مستقیماً در آن شیرجه بزنید.

عکس از SaiArLawKa2/Shutterstock

Jill McDonnell 150x150 - دو کارآفرین در مورد ترک یک نقش شرکتی مشاوره می دهند
و خوداشتغال شدن

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی