عمومی

نگران رکود هستید؟ شرکت ها هزینه زایمان و مرخصی پدری

نگران رکود هستید؟ شرکت ها هزینه زایمان و
مرخصی پدری

آزمایش: ۵۳ درصد از شرکت‌ها در سال ۲۰۲۰ چه ارائه می‌دهند و فقط ۳۵ درصد اکنون انجام می‌دهند؟

پاسخ: مرخصی زایمان با حقوق در سطحی بالاتر از آنچه در قانون مقرر شده است.

این بر اساس یک نظرسنجی از انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) است، که همچنین کاهش در سیاست‌های مرخصی پدری را نشان می‌دهد و تعداد هفته‌های مرخصی استحقاقی را کاهش می‌دهد در حالی که آن را حذف نمی‌کند.

این برای نیروی کار مناسب به نظر نمی رسد، به خصوص که ایالات متحده در مرخصی با حقوق والدین از همتایان اروپایی خود عقب است. اما، از آنجایی که کسب‌وکارها این کار را انجام می‌دهند، حداقل باید منطقی پشت این باشد که چرا آنها برنامه‌های مرخصی والدین را کاهش داده‌اند. در اینجا چند نظریه وجود دارد:

خانواده ها کوچکتر می شوند

متوسط ​​خانواده ایالات متحده دارای ۱٫۹۳ فرزند است. بنابراین اگرچه مردم ممکن است بگویند برای برنامه های مرخصی با حقوق والدین ارزش قائل هستند، اکثر آنها در حین کار در شرکت شما از آنها استفاده نمی کنند. .

البته، شما می توانید این را به عنوان یک مزیت بزرگ ببینید. با دانستن اینکه ظاهر خوبی دارد، مردم می گویند که آن را می خواهند و سپس زیاد از آن استفاده نمی کنند. بله، برخی از افراد شش فرزند خواهند داشت، اما بیشتر آنها نخواهند داشت. بنابراین این یک مزیت است که به اکثر کارکنان شما کمک نمی کند.

مردم مرخصی پدری می خواهند، اما مردان از آن استفاده نمی کنند.

در سال ۲۰۲۱، ۷۰ درصد از مردم گفتند که پدران باید از مرخصی پدری با حقوق برخوردار شوند. اما، حتی در صورت ارائه، تنها ۵ درصد از پدران جدید حداقل دو هفته مرخصی پدری می‌گیرند. مانند مادران جدید، پدران جدید نیز در صورتی که واجد شرایط FMLA باشند، حق دارند تا ۱۲ هفته مرخصی پدری بدون حقوق دریافت کنند.

در حالی که مردم به دلایل واضح از مرخصی بدون حقوق خودداری می کنند، مسائل فرهنگی نیز مطرح است. در سوئد، ۹۰ درصد از پدران از مرخصی پدری استفاده می کنند – با حقوق. اما در ایالات متحده، حتی مردان، حتی در ایالات متحده. با مرخصی استحقاقی پدر، تمام تلاششان را نکنند.

بنابراین، نگاه کردن به برنامه‌ای که کمتر از آن استفاده می‌شود، منطقی به نظر می‌رسد. برای کاهش هزینه ها.

آیا هزینه افزایش نگهداری ارزش دارد؟

ایده پشت مرخصی والدینی که توسط شرکت ارائه می شود، ایده نوع دوستی یا خیر اجتماعی بهتر نیست. (ممکن است این ایده پشت مزایای حمایت شده از سوی دولت باشد، اما در ایالات متحده اینها اقلیت هستند.) شرکت ها مرخصی والدین با حقوق را ارائه می دهند زیرا برای استخدام و نگهداری خوب است.

استخدام و آموزش کارکنان پرهزینه و وقت گیر است. در صورت افزایش درصد زنانی که پس از زایمان به سر کار باز می گردند، ارائه مرخصی زایمان با حقوق مالی منطقی به نظر می رسد. اما آیا این کار را انجام می دهد؟

افراد جوان در سنین%۲۰%D8%A2%DB%8C%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%87%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%B3%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%B1%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%9F

یا عاقلانه‌تر است که مزایای مبتنی بر حفظ را به کارکنان مسن‌تر خود که احتمال بیشتری برای ماندن در اطراف خود دارند، بدهید؟ (میانگین دوره تصدی کارکنان ۵۵ تا ۶۴ سال ۹٫۹ سال است.)

هر کسب و کار باید ارزیابی کند که آیا از مزایا دریافت می کند یا خیر. برنامه های مرخصی والدین ممکن است از آنچه پیدا کرده اید شگفت زده شوید.

آیا باید برنامه های مرخصی والدین خود را کاهش دهید؟

کاهش سیاست‌های مرخصی والدین به نظر می‌رسد که می‌خواهید از نوزادان متنفر شوید. و این درست است که والدین جدید که از اینها استفاده می کنند می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. اما ممکن است وقت آن رسیده باشد که انرژی را در جای دیگری متمرکز کنید، اگر نمی بینید که حفظ شما افزایش می یابد یا به استخدام شما کمک نمی کند.

هنوز هم وجود دارد. ، از آنجایی که بسیار محبوب است، این یک حرکت مخاطره آمیز است که ممکن است افرادی را که حتی از مزایای آن استفاده نمی کنند دور کند. مراقب باشید که عواقب کاهش این مزایا را ارزیابی کنید.

و اگر مرخصی زایمان یا پدری با حقوق را پیشنهاد نمی کنید، اکنون ممکن است زمان شروع باشد – ممکن است به شما کمک کند در مقابل رقبای خود متمایز شوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی