عمومی

نگرانی های جدی در مورد برنامه وام دهی SBA 7(a). تغییرات

نگرانی های جدی در مورد برنامه وام دهی SBA 7(a).
تغییرات

در طول جلسه اخیر کمیته کامل در مورد کسب و کارهای کوچک، قانونگذاران نگرانی های جدی خود را در مورد تغییرات اخیر اداره مشاغل کوچک (SBA) در برنامه وام ۷(a) خود ابراز کردند. این جلسه با عنوان “مخاطره پذیری بیشتر: بررسی تغییرات SBA در برنامه ۷(a) وام بخش اول”، توسط رئیس راجر ویلیامز (R-TX) رهبری شد.

۷(a) برنامه وام، پیشنهاد شاخص SBA است که تضمینی با حمایت دولت برای وام هایی که توسط وام دهندگان عادی به مشاغل کوچک داده می شود، ارائه می دهد که ممکن است در غیر این صورت برای تامین بودجه با مشکل مواجه شوند. با این حال، تغییرات SBA در برنامه، که شامل کاهش استانداردهای پذیره‌نویسی می‌شود، باعث نگرانی قانون‌گذاران شده است.

«جلسه امروز چیزی برای کاهش نگرانی‌های ما در مورد تغییر قوانین بی‌محتوای اداره کسب‌وکارهای کوچک به ۷ (a) آنها انجام نداد. رئیس ویلیامز اظهار داشت: برنامه وام که استانداردهای پذیره نویسی را کاهش می دهد و خطر بیشتری را برای کمک مالی مالیات دهندگان به برنامه اضافه می کند.

نگرانی های مطرح شده در جلسه حول محور خطر درک شده برای مالیات دهندگان بود که می توانستند مالیات دهند. در صورت عدم پرداخت وام ها، به طور بالقوه بار مالی را تحمل می کنند. کمیته کسب و کارهای کوچک تعهد خود را به حفاظت از برنامه اساسی SBA و اطمینان از اینکه مالیات دهندگان برای پوشش هزینه وام های بد باقی نمی مانند، ابراز کرد.

یکی از نگرانی های کلیدی مطرح شده تغییر به سمت روش پذیره نویسی ذهنی تر بود. برای وام های زیر ۵۰۰۰۰۰ دلار این تغییر به‌عنوان ریسک فزاینده در نظر گرفته می‌شود، زیرا ۷۵٪ از همه وام‌های ۷(a) زیر این مبلغ قرار می‌گیرند.

Rep. Meuser از نماینده SBA، آقای Kelley، در این مورد سوال کرد: “با حرکت برنامه، پورتفولیوی ۷(a) به سمت یک روش پذیره نویسی ذهنی تر برای وام های زیر ۵۰۰۰۰۰ دلار، چگونه از مالیات دهندگان در برابر ضرر محافظت می کند؟” >

این جلسه همچنین نگرانی‌های مربوط به نظارت را برجسته کرد. نماینده Luetkemeyer به کمبود نظارت دفتر مدیریت ریسک اعتباری (OCRM) اشاره کرد، زیرا تنها ۱۰۸ مورد از ۳۵۸ بررسی برنامه ریزی شده آن از وام دهندگان پرخطر در سال ۲۰۱۹ انجام شد. او اشاره کرد که وضعیت در طول همه گیری COVID-19 بدتر شده است. با کاهش ۳۸ درصدی سطح کارکنان.

علی‌رغم این نگرانی‌ها، SBA مهلت قانونی شرکت وام‌دهی کسب‌وکارهای کوچک (SBLC) را لغو کرده است و به نهادهای غیر سپرده‌گذاری بیشتری اجازه ورود به بازار را می‌دهد. این نهادها به جای تنظیم‌کننده‌های فدرال، صرفاً توسط SBA تنظیم می‌شوند.

تغییرات برنامه ۷(a) سؤالات مهمی را برای مشاغل کوچک متکی به این وام‌ها ایجاد می‌کند. این جلسه بر تعهد قانونگذاران برای رسیدگی به این نگرانی ها و حفاظت از منافع کسب و کارهای کوچک و مالیات دهندگان به طور یکسان تأکید کرد.

آخرین سرفصل ها را از «روندهای کسب و کار کوچک» دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی