عمومیمقالات

نگاهی به اینکه برد دی اسمیت چگونه شهود را برانگیخت و الهام گرفت کارمندان

نگاهی به اینکه برد دی اسمیت چگونه شهود را برانگیخت و الهام گرفت
کارمندان

در طول سال‌ها، تیم براد دی. اسمیت در Intuit هرگز نمی‌توانست مطمئن باشد که آیا برای پیدا کردن او با کت و شلوار آبی، زره، لباس شنای پشمی دهه ۱۹۲۰ یا لباس الویس سر کار حاضر می‌شود. انتخاب کمد لباس او بستگی به این داشت که تیم به چه هدفی از فروش یا عرضه محصول رسیده است.

انگیزه غیر متعارف برد دی اسمیت باعث موفقیت شد 

در سال ۲۰۰۶، زمانی که او معاون ارشد بخش کسب و کار کوچک Intuit بود، به تیم خود گفت که اگر آخرین نسخه QuickBooks به ضرب‌الاجل راه‌اندازی برسد، لباس شنای دهه ۱۹۲۰ را بپوشد و در برکه بپرد.

تیم او ضرب الاجل را رعایت کرد و او جهش کرد.

“من چندین کار را در .%۲۰%D9%85%D9%86%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85%20داستان سرا بودن و دانش آموز تاریخ. من اغلب داستان‌هایی از نبردهای بزرگ، مانند نبرد ترموپیل، تعریف می‌کنم تا الهام بخش تیم‌هایی باشم که با شانس‌های غیرقابل عبور روبرو می‌شوند. و بله، من به پوشیدن لباس‌هایی از یک سرباز رومی گرفته تا الویس پریسلی به عنوان پاداشی برای کار به خوبی شناخته شده‌ام.

استفاده از ۳۰۰ برای الهام بخشیدن به تلاش‌های بازاریابی

در طول راه‌اندازی چالش‌برانگیز دیگری، اسمیت مدیران Intuit را به منظور توسعه استراتژی‌هایی برای مقابله با انتشار یک محصول رقابتی توسط مایکروسافت، ۶۰ روز قبل از انتشار آخرین نسخه QuickBooks، جمع کرد. همه یک کپی از رمان گرافیکی ۳۰۰، ساختگی دریافت کردند. بازگویی نبرد ترموپیل، تا الهام بخش آنها در تلاش برای حفظ تسلط بر بازار نرم افزار حسابداری بر مایکروسافت باشد.

مدیران Intuit یک استراتژی پیش‌اعلان با نام رمز «Rolling Thunder» ایجاد کردند. هدف این بود که به مشتریان بالقوه انتقال داده شود که نسخه جدید QuickBooks ارزش ۶۰ روز انتظار را دارد، حتی زمانی که Intuit امواج رادیویی را با مایکروسافت در هنگام معرفی محصول جدید خود به اشتراک گذاشت.

“Rolling Thunder” کار کرد. درآمد مربوط به QuickBooks.6 $1. میلیون در سال مالی ۲۰۰۶، سال “Rolling Thunder” که ۱۴ درصد بیشتر از سال قبل بود.

پرورش خلاقیت و نوآوری

«فراتر از لباس‌ها و داستان‌گویی، من متوجه شدم که یکی از قوی‌ترین انگیزه‌ها، تعریف اهداف روشن است، و دادن منابع و اختیار تصمیم‌گیری به کارکنان برای انجام کاری که هر روز انجام می‌دهند – بهترین تلاش خود را برای ایجاد تفاوت انجام دهند. اسمیت گفت. «در Intuit، ما مفاهیمی مانند زمان بدون ساختار که افراد و تیم های کوچک را قادر می سازد تا کارآفرین باشند و فرآیندهای جدید یا ایده های محصول را شناسایی کنند.”

وقتی اسمیت مدیر عامل شرکت Intuit شد، که به خاطر برنامه‌های مالی آن مانند TurboTax و QuickBooks شناخته می‌شود، تمایل شدیدی به خلاقیت و نوآوری را در میان کارکنان تقویت کنید، با سهامداران شرکت ارتباط برقرار کنید و از روندهای بازار جلوتر بمانید. ارتقاء او در زمان تغییر نام تجاری انجام شد، زیرا Intuit 25 ساله مشتاقانه منتظر ربع قرن بعدی خود بود.

اسمیت به گفت: «این دنیای متفاوتی نسبت به زمانی است که ما به عنوان یک شرکت در سال ۱۹۸۳ شروع به کار کردیم، و اگر می‌خواهیم یکی از نوآورترین و سریع‌ترین شرکت‌های جهان باشیم، باید کارها را متفاوت انجام دهیم. موفقیت.

گوش دادن کلید موفقیت های برد دی. اسمیت بود

او گفت: «وقتی به سمت مدیرعاملی منتقل شدم، یکی از اهداف اصلی من این بود که یاد بگیرم ذینفعان ما به چه چیزی فکر می‌کنند. من به یک تور شنیداری رفتم و با هیئت مدیره، مدیران اجرایی دیگر در سیلیکون ولی و سرمایه گذارانمان صحبت کردم. من همچنین در گروه‌های کوچک با بیش از ۳۰۰ کارمند مشتری مان وقت گذراندم.

“من در ابتدا سه سوال پرسیدم: “به نظر شما بزرگترین فرصت استفاده نشده Intuit چیست، بزرگترین خطری که Intuit با آن مواجه است و شما را در شب بیدار نگه می دارد، و بزرگترین اشتباهی که من به عنوان مدیر عامل در اولین بار می توانم انجام دهم چیست؟ سال؟» از چیزهایی که شنیدم آموخته‌ها و سازگاری فراوانی وجود داشت که به تعیین اولویت‌های سال اول من به عنوان مدیرعامل کمک کرد. به تعبیر مارک تواین، «یک مرد عاقل از اشتباهات خود درس می گیرد، اما یک نابغه از دیگران یاد می گیرد.’”

دادن به مشتریان آنچه می خواستند

اسمیت گفت: اولویت‌هایی که ظاهر شدند عبارتند از تبدیل Intuit به یک شرکت جهانی‌تر، به‌ویژه با توجه به اینکه ۳۷ درصد از مشتریان آن در حال حاضر در سطح جهانی تجارت می‌کنند و تسریع رشد و نوآوری.

“چهار تغییر عمده در بازار رخ داده است که ما را ملزم به تغییر می کند: تغییرات جمعیتی با ظهور نسل دیجیتالی که وارد نیروی کار می شود، تاثیر شبکه های اجتماعی و سیستم های مشارکت کاربر برای افزودن ارزش به محصولات و خدمات اسمیت گفت، نرخ رشد سریع SaaS [نرم افزار به عنوان یک سرویس] و دستگاه های تلفن همراه به عنوان وسیله ای برای انجام کارها و جهانی بدون مرز. “این چهار اصل به هسته اصلی استراتژی رشد جدید ما تبدیل شدند و اینکه چگونه به ارائه پیشنهادات خود در آینده بهتر ادامه خواهیم داد.”

کمتر از ۹۰ روز پس از تصدی سمت مدیرعاملی، اسمیت از راه اندازی خدمات محصول جدید Intuit خبر داد. خدمات جدید Intuit علاوه بر تولید نرم‌افزار برای لپ‌تاپ و رایانه‌های رومیزی، نرم‌افزار که قابلیت اتصال را افزایش می‌دهد و می‌توان آن را در دستگاه‌های تلفن همراه دانلود کرد.

اکنون، مشتری خرید خواربار می‌تواند صورت‌حساب را در Quicken وارد کند، و صاحب کسب‌وکار می‌تواند خرید را دریافت کند و فوراً هزینه‌ها را از طریق نسخه موبایل QuickBooks به سیستم ثبت سوابق خود اضافه کند.

خود مشتریان نیز به ایجاد برخی تغییرات نرم افزاری کمک کردند. در برنامه ای به نام “Follow Me Home”، که در آن مشتریان به Intuit اجازه می دهند تا آنها را در خانه و محل کار مشاهده کند، اعضای تیم دیدند که چگونه یک مشتری که صورتحساب جهانی انجام می دهد مجبور است چندین بار داده ها را بین آنها وارد و صادر کند. QuickBooks و Excel، که منجر به اضافه شدن ویژگی چند ارزی در QuickBooks 2009 شد.

پس از تغییر نام Intuit، درآمد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۸، ۱۱ درصد بیشتر از سه ماهه مالی پایانی سال ۲۰۰۷ بود، با کل درآمد برای سال ۲۰۰۸ بیش از ۳ میلیارد دلار.

میراث ماندگار براد دی اسمیت

اسمیت گفت که تمایل او برای یادگیری هر چه بیشتر از طریق تور شنیداری خود تحت تأثیر تحصیلاتش در دانشگاه مارشال در ویرجینیای غربی بود. او در آنجا یاد گرفت که «لازم نبود همه پاسخ‌ها را داشته باشید، اما باید می‌دانستید چه سؤالاتی را بپرسید». بعداً، اسمیت توانست ابتدا به عنوان مربی و اکنون به عنوان رئیس دانشگاه، به دانشگاه خود کمک کند. مربیگری نیز به او خدمت کرد. در حالی که به دانش‌آموزان پیروی رویاهایشان را آموزش می‌داد، دانشی در مورد تولید دیجیتال به نوبه خود.

هنگامی که اسمیت حلقه کلاس خود را می پوشید، همانطور که هر روز به عنوان یادآوری اهل کجاست، به یاد می آورد که چگونه اولین کارفرمای او، یک شرکت Fortune 500، او را به یک مدرسه ارتباطات فرستاد تا حفاری را انجام دهد. لهجه ویرجینیای غربی از او خارج شده است. او لهجه و همچنین قدردانی شدیدی از فرد و نقاط قوت و استعدادهایی که هر یک از کارمندان در یک شرکت دارند، حفظ کرد.

اسمیت در زندگی شخصی خود از گذراندن وقت با همسر و دو دخترش لذت می برد. او کاراته تمرین می کند و ساکسیفون می نوازد. موسسات خیریه مورد علاقه او آنهایی هستند که به کودکان خردسال با نیازهای ویژه کمک می کنند و برنامه های آموزشی را پیش می برند – از جمله خودش. او و همسرش Wing 2 Wing Foundation را در سال ۲۰۱۹ به منظور “پیشبرد اکولایزرهای عالی” تأسیس کردند. بر اساس وب سایت وی، آموزش و کارآفرینی در مناطقی که افراد و جوامع نادیده گرفته شده اند و کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. پس از ترک Intuit در سال ۲۰۱۹، او به دانشگاه مارشال بازگشت، جایی که در ژانویه ۲۰۲۲ رئیس جمهور شد.

در Intuit، اسمیت برای الهام بخشیدن و تشویق کارکنانش وقت گذاشت. او گفت: “من کارمندان خود را تشویق می کنم تا از هر فرصتی برای رفتن به مناطقی استفاده کنند که در آن تخصص کمی دارند یا اصلاً تخصص ندارند و مجبور هستند برای موفقیت به قدرت تحقیق و یادگیری تکیه کنند.” «در دنیای امروز، همه چیز به سرعت تغییر می‌کند و موقعیت‌ها همراه با دستورالعمل‌ها نیستند. توانایی یادگیری، انطباق و اجرا بسیار مهم است.”

این مقاله در مارس ۲۰۰۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس از دانشگاه مارشال.

SUCCESS Staff 150x150 - نگاهی به اینکه برد دی اسمیت چگونه شهود را برانگیخت و الهام گرفت
کارمندان

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی