عمومی

نکات تخصصی برای استفاده حداکثری از کار از راه دور و تیم بهره وری

نکات تخصصی برای استفاده حداکثری از کار از راه دور و تیم
بهره وری

کار از راه دور برای بسیاری از مشاغل باقی می ماند، که می تواند پیامدهای مثبت و منفی داشته باشد. بهتر است هنگام پیدا کردن مدل کاری که برای تیم شما کار می کند، در مورد مزایا و چالش ها واقع بین باشید. برای دریافت نکاتی درباره کار از راه دور و بهره وری تیم از اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین، ادامه دهید.



مزایا و معایب کار در خانه را در نظر بگیرید

بسیاری از تیم ها هنوز با یک مدل از راه دور یا هیبریدی کار می کنند. و قطعاً این نوع کار نکات مثبتی دارد. اما نکات منفی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. راشل استرلا بحث می‌کند برخی از عوامل مورد علاقه و کمتر مورد علاقه او در این پست در وبلاگ رسانه اجتماعی Strella.

ترویج یک تعادل زندگی از راه دور سالم

یکی از معایب اصلی کار از راه دور برای بسیاری ناتوانی است. برای جدا کردن کار از سایر زمینه های زندگی بنابراین ترویج تعادل زندگی کاری سالم بسیار مهم است. گریس دونالدسون به اشتراک گذاری در این پست Process Street. و اعضای انجمن BizSugar در افکار خود را در اینجا به صدا درآوردند.

زمان جلسه را به حداقل برسانید و کارهای بیشتری انجام دهید

جلسات می تواند برای جذب همه اعضای تیم مفید باشد. در همان صفحه. اما آنها همچنین می توانند زمان کاری ارزشمندی را به خود اختصاص دهند. برای استفاده حداکثری از جلسات خود بدون تأثیر منفی بر بهره وری، این پست Startup Professionals Musings توسط Marty Zwilling را بخوانید.

مدیریت موفقیت آمیز عملکردهای بازاریابی دیجیتال خود

برون سپاری می تواند راهی عالی برای افزایش باشد. بهره وری تیم شما اما برخی از مشکلات احتمالی وجود دارد که ممکن است ایجاد شود. خوشبختانه، ایوان ویجایا از مدیر عامل SMB توضیح می‌دهد چگونه این مشکلات را در اینجا حل کنیم.

بودجه کسب و کار خود را به طور موثر مدیریت کنید

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، این شما هستید که منابع را مستقر کرده و بودجه خود را مدیریت کنید. این شامل همه چیز از استخدام تا سرمایه گذاری در راه حل های جدید بهره وری تیم است. بیاموزید اطلاعات بیشتر درباره راه حل های بودجه بندی در این پست دیدگاه های کوچک بیز توسط هری و سالی وایشناو.

یک فرد با استعداد را زودتر از آنچه فکر می کنید استخدام کنید

یک عضو جدید تیم را برای مدیریت استخدام کنید. استعداد شما ممکن است چیزی برای کسب و کارهای بزرگ به نظر برسد. اما این مرحله می تواند برای تیم های کوچکتر نیز حیاتی باشد. درباره مزایا و فرآیند در این بیاموزید پست روی توسط لوک شیپلی.

با خدمات برون سپاری در زمان و نیروی انسانی خود صرفه جویی کنید

اگر قصد دارید برخی از وظایف تجاری را برون سپاری کنید، باید جزئیات زیادی را کشف کنید. اما خدماتی وجود دارند که می توانند بسیاری از کارهای واقعی را برای شما انجام دهند. در این پست eAskme، گواراو کومار کاوش می کند چگونه این خدمات می توانند در زمان و نیروی انسانی کسب و کارها صرفه جویی کنند.

یک تیم توسعه اختصاصی استخدام کنید

کسب و کارها می توانند با برون سپاری عملکردهای مختلف پیشرفت کنند. اما حوزه‌های خاصی مانند توسعه نرم‌افزار به دلیل تخصصی بودن، حتی برای برون‌سپاری مناسب‌تر هستند. این پست ۰۱ توسط Vikrant Bhalodia شامل راهنمای استخدام این نوع تیم است.

تامین کننده مناسب برای کسب و کار کوچک خود را بیابید

تیم کسب و کار کوچک شما ممکن است فراتر از کارمندان و فریلنسرهای شما باشد. فروشندگان و تامین کنندگانی که با آنها کار می کنید نیز می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. در این پست Small Biz Tipster، لیزا سیکارد جزئیات هفت راه برای انتخاب صحیح برای کسب و کار شما.

پاسخ خودکار ایمیل مناسب را برای نیازهای خود بیابید

ابزارهای خودکار نیز می توانند به شما و تیمتان کمک کنند تا بهره وری بیشتری داشته باشید. پاسخگویان خودکار ایمیل در لیست بسیاری از متخصصان پر مشغله قرار دارند. اگر به دنبال یک گزینه عالی هستید، موارد موجود در این را بخوانید پست جادوگر وبلاگ نویسی توسط آدام کانل. سپس از BizSugar دیدن کنید تا ببینید اعضا چه می گویند.

اگر می خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را برای بررسی جمع بندی آینده انجمن پیشنهاد دهید، لطفا نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@ gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی