عمومی

کارگران از راه دور بیش از یک ساعت در روز را هدر می دهند تئاتر بهره وری، یافته های گزارش جدید

کارگران از راه دور بیش از یک ساعت در روز را هدر می دهند
تئاتر بهره وری، یافته های گزارش جدید

یکی از مزایای بزرگی که کار از راه دور وعده داده شده است، پایان “تئاتر بهره وری.” اگر کارمندی صد مایل با رئیس فاصله دارد، چرا باید زحمت ایجاد یک سند ردیابی پروژه دیگر یا برنامه ریزی جلسات بیهوده را صرفاً برای اینکه سرش شلوغ به نظر برسد، به زحمت بیاندازد؟ درعوض، چرا ۲۰ دقیقه یوگا را از دست ندهید. یا تا زمانی که واقعا کاری برای انجام دادن نداشته باشید به گربه خود غذا دهید؟

البته این نوع انعطاف پذیری انسانی و معقول است. اما کارشناسان همچنین اصرار دارند که پر نکردن هر لحظه خالی از روز کاری شما در واقع به شما کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهید در بلندمدت نیز.

که باعث می‌شود کار از راه دور واقعاً انعطاف‌پذیر و ناهمزمان عمق اغوا کننده. متأسفانه، بر اساس گزارش جدید شرکت‌های نرم‌افزاری Qatalog و GitLab، این اتفاق هنوز هم رخ نمی‌دهد. طبق یافته‌ها، کارگران از راه دور همچنان بیش از یک ساعت از هر روز را برای انجام بهره‌وری در ساعات اداری تعیین شده تلف می‌کنند.

عادت های قدیمی به سختی از بین می روند.

بر اساس نظرسنجی از ۲۰۰۰ کارمند دانش در ایالات متحده و بریتانیا، این دو شرکت جدید “گزارش کشتن زمان در محل کار نشان می‌دهد که کارگران آنلاین بسیار شبیه به جنگجویان اتاقک رفتار می‌کنند. دهه های گذشته

“تغییرات چشمگیر محل کار ناشی از همه گیری همه گیر به ما فرصتی داد تا یک بار در زندگی شکل دهیم. چگونه برای همیشه کار می‌کنیم. می‌توانستیم کار را به گونه‌ای تغییر ساختار دهیم که ناهمزمان باشد، و به ما این امکان را می‌داد که کار را حول زندگی خود بسازیم، اما شکست خوردیم. اکنون، تحقیقات ما نشان می‌دهد که در حال بازگشت به عادات قدیمی هستیم – عادت‌هایی که باید زمانی کنار گذاشته می‌شدند. ما این شانس را داشتیم.”

در عمل، به نظر می‌رسد که کارگران از راه دور به جلسات Zoom می‌پیوندند که می‌دانند بی‌ارزش هستند و به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهند. ساعت‌های انتخاب شده استراتژیک، یا دیگر اشکال آنلاین بودن خودنمایی برای متقاعد کردن همکاران که به اندازه کافی طولانی و سخت کار می‌کنند. این تحقیق نشان داد که این نوع ارائه‌گرایی دیجیتالی، ۶۷ دقیقه از روز متوسط ​​​​کارگر از راه دور را می خورد. که زمان زیادی برای تئاتر بهره وری تلف می شود. بر اساس این گزارش،

همچنین احتمالاً به معنای کیفیت پایین کار نیز هست. این نشان می‌دهد: «اکثریت قاطع مردم (۸۱ درصد) معتقدند که بهره‌وری بیشتری دارند و زمانی که انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به زمان کار دارند، خروجی با کیفیت‌تری ایجاد می‌کنند.

ریموت بدون ناهمزمان معنی ندارد.

چه راه حلی برای روسایی که دوست دارند تیمشان واقعاً کار کنند چیست (یا حتی در حال استراحت) به جای تظاهر به کار؟ این گزارش بر اهمیت ایجاد کار نه تنها از راه دور، بلکه به طور واقعی ناهمزمان تاکید می کند.

برخی چیزها، مانند جلسات طوفان فکری و جلسات تصمیم گیری، مستلزم جمع شدن همه در یک زمان است. اما بسیاری از heads down-execution را می توان هر زمان انجام داد. مهم نیست که جین ساعت ۱۱ شب در بخشی از پروژه کار می کند. در حالی که جو، زودتر، ساعت ۵ صبح بیدار است تا وظیفه خود را انجام دهد، تا زمانی که هیچکدام گلوگاهی برای تیم نباشد.

اما اگرچه این در اصل درست است، هنجارهای غیررسمی و چالش های فنی به این معنی است که بسیاری از کارگران احساس می کنند مجبور به اثبات آنها در ساعات کاری سنتی مشغول و آنلاین هستند. آنها از راه دور هستند اما حداکثر ناهمزمان نیستند، که بسیاری از مزایای راه‌اندازی از راه دور را از بین می‌برد.

“بیش از نیمی از کارگران (۵۴٪) می گویند که همکارانشان در عادات قدیمی گیر کرده اند و تقریباً دو سوم مردم ( ۶۳٪ معتقدند که مدیریت و رهبری ارشد در سازمانشان “فرهنگ سنتی با کارمندان در دفتر را ترجیح می دهند”. ” گزارش می گوید.

به عبارت دیگر، بسیاری از رهبران پیام های متفاوتی ارسال می کنند، رسماً کار منعطف و از راه دور را تشویق می کنند، در حالی که به طور غیررسمی به آنهایی که به ۹ مورد قدیمی نزدیک هستند، پیام می دهند. -به پنج جلو می افتند. نتیجه بدترین هر دو جهان است — محو شدن زندگی کاری و بررسی «سریع» ایمیل نیمه شب کار از راه دور بدون مزایای استقلال و کنترل بر زمان شما. این دستورالعملی برای فرسودگی شغلی و استعدادهای آزاردهنده است.

غذای آماده خیلی پیچیده نیست. اگر می‌خواهید از راه دور استفاده کنید، احتمالاً باید تا حد امکان ناهمزمان باشید. اگر می گویید کارمندان شما آزادند تا هر زمان که می خواهند کار کنند، منظورتان این باشد (و فناوری را برای این امکان فراهم کنید). چون تیم شما باهوش است. اگر نه چندان مخفیانه ترجیح می‌دهید که افرادتان در زمان‌های خاصی آنلاین باشند، چیزی که احتمالاً به دست می‌آورید، نمایش بهره‌وری بی‌معنی است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی