عمومی

نقل قول وارن بافت در مورد 9 زن باردار ممکن است بهترین توصیه های تجاری که امروز می شنوید

نقل قول وارن بافت در مورد ۹ زن باردار ممکن است
بهترین توصیه های تجاری که امروز می شنوید

وارن بافت نکات فراوانی را هم برای تصمیمات سرمایه گذاری و هم برای تصمیم گیری خوب در زندگی ارائه کرده است. یکی از بهترین‌های او این است که بر این باور تکیه کنید که چیزهای خوبی برای کسانی که منتظر هستند اتفاق می افتد. بافت به قول خودش گفت:

مهم نیست چقدر استعداد یا تلاش زیاد باشد، برخی همه چیز فقط زمان می برد شما نمی توانید با باردار شدن ۹ زن در یک ماه بچه دار شوید.

اما چه کسی واقعاً می‌خواهد منتظر بماند که ما بتوانیم دریچه گاز را تمام کنیم و در زمان مناسب، بازدهی فوری را در یک استراتژی تجاری خوب تجربه کنیم؟ خب، مطمئناً برای کسانی از ما که بر دستاوردهای کوتاه‌مدت و رضایت آنی تمرکز کرده‌ایم، این یک تلاش قابل انجام است، اما این نقطه مقابل روش بافت است.

جف بزوس، بنیانگذار، رئیس اجرایی و رئیس و مدیر عامل سابق آمازون، یک بار از بافت پرسید: “وارن، پایان نامه سرمایه گذاری شما بسیار ساده و در عین حال بسیار درخشان است. چرا همه از شما کپی نمی کنند؟”

پاسخ بافت، بدون تردید: «زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد ثروتمند شود. آهسته.”

دو کلید برای انجام بازی طولانی

وارن بافت به درس مهم کاهش سرعت و تفکر درازمدت اعتقاد راسخ دارد. او می‌داند که دنبال کردن سود کوتاه‌مدت یک پدیده اشتباه در تجارت است. در طول کووید، ما فراموش کردیم که بازی بلندمدت را انجام دهیم زیرا همه به حالت ارتجاعی رفتند، بنابراین تغییر روی تفکر کوتاه‌مدت بود زیرا تغییرات لازم از قرنطینه‌های ناشی از همه‌گیری ایجاد شد.​

اکنون که بحران را پشت سر گذاشته‌ایم، داشتن یک استراتژی بلندمدت در نهایت نتایجی را به همراه خواهد داشت و راه موفقیت را هموار می‌کند و سفر را بسیار شیرین‌تر می‌کند. کلمه مؤثر برای تحقق آن به یک ویژگی نادر خلاصه می شود: صبر.

محققان کشف کرده‌اند که افرادی که ویژگی کمیاب صبر را از خود نشان می‌دهند، پیشرفت بیشتری در جهت اهداف خود دارند و زمانی که رضایت بیشتری دارند آنها به آنها دست می یابند (مخصوصاً اگر آن اهداف دشوار باشند) در مقایسه با افراد کم صبر.

کلید تبدیل کردن صبر شما به یک مزیت تجاری موفق در حمایت از بازی طولانی خود، تکیه بر یک عامل مهم است: نظم و انضباط.

بسیاری از مردم را دیده ام که دلسرد می شوند، تسلیم می شوند و شکست می خورند زیرا آنها به این قوانین توجه نمی کنند. یعنی رسیدن به بالای کوه آنها به دلیل وسواس در رسیدن به هدف دست از کار کشیدند.

بدون شک، اهداف مهم هستند. با این حال، آنچه شما را به این اهداف می‌رساند هم صبر و هم نظم است. این همان چیزی است که به شما کمک می‌کند تا زمانی که الگویی از عادات و اقدامات مکرر ایجاد می‌کنید که روزانه، بارها و بارها برای رسیدن به بالاترین اهداف خود انجام می‌دهید، استقامت کنید. صبر و انضباط چیزی است که در نهایت منجر به موفقیت شما می‌شود.

نقل قول بافت در بالا نشان می‌دهد که ما از تعقیب آن‌ها دست برداریم. ایده‌های در آسمان و فعالیت‌های بزرگ که بازگشتی ندارند. در پایان، موفقیت واقعی از تمرکز بر روی آن دسته از اقدامات روزانه ثابت، کوچک و مداوم حاصل می‌شود که راه را برای نتایج بلندمدت هموار می‌کند. بهترین سلاح های شما — “مهم نیست چقدر استعداد یا تلاش زیاد باشد” — صبر و انضباط است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی