عمومی

نابغه مخالفان: 3 دلیل برونگراها و درونگراها باید به نیروها بپیوندد

نابغه مخالفان: ۳ دلیل برونگراها و درونگراها
باید به نیروها بپیوندد

تضادهای درون‌گرا و برون‌گرا می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند وقتی با هم کار می کنند. در طول تاریخ، زوج های عجیب و غریب محصولات جدید درخشانی را روانه بازار کرده اند، آثار هنری بزرگی خلق کرده اند و تاریخ را با هم تغییر داده اند. به استیو جابز و استیو وزنیاک، میک جگر و کیت ریچاردز و برادران رایت فکر کنید.

اما در حالی که این دوتایی با عملکرد بالا توهم متعادل بودن بی دردسر را حفظ کردند، در واقعیت، تضادهای مکمل می توانند به سرعت از بین بروند و آسیب به همان اندازه منفی باشد که تأثیرات کار آنها مثبت است. مقاله نویسان مشاوره و خواهران دوقلوی آن لندر و ابیگیل ون بورن به مدت هفت سال صحبت نکردند، و دانشمندان برنده جایزه نوبل، جیمز واتسون و فرانسیس کریک، پس از کشف DNA، همکاری با یکدیگر را متوقف کردند.

چرا؟ زیرا سیم کشی مخالف می تواند جفت هایی مانند این مهره ها را هدایت کند. درونگراها معمولاً از عادت برونگراها به صحبت کردن قبل از فکر کردن، استفاده از کلمات بیش از حد برای بیان خود و خودمحور به نظر رسیدن آزار می‌دهند. برونگراها معمولاً با لحن اندازه‌گیری شده درون‌گراها، پاسخ‌های آهسته و غیر عاطفی و نیاز به زمان آرام تحریک می‌شوند.

روابط متضاد مانند یک ازدواج است – یک ازدواج شاد نه تنها اتفاق می افتد، و نه متضادهای نابغه. هر دو شریک باید روی آن کار کنند تا موفق شود. یک رابطه نیاز به هوشیاری مداوم، نگهداری دقیق و تعادل برای کار دارد.

نکته کلیدی این است که مخالفان به تفاوت‌های خود دست نکشند و در عوض شروع به درک و قدردانی از سیم‌کشی یکدیگر کنند. این به آنها امکان می دهد تا از تضادها برای برانگیختن خلاقیت استفاده کنند، مهارت های خود را با یادگیری از دیگری غنی کنند و نتایجی را ایجاد کنند که هرگز نمی توانستند با اقدام جداگانه انجام دهند.

جنیفر بی. کانویلر، نویسنده نابغه مخالفان، سه دلیل قانع‌کننده را به اشتراک می‌گذارد که باید تلاشی متمرکز برای انجام آن با مقابل شما انجام دهید:

۱٫ برای ایجاد هارمونی

آنچه که تحقیقات من نشان داد این است که وقتی شرکای همگام هستند، می توانند بهترین ها را از هر دو ببرند. وقتی به هم می رسند، جای خالی یکدیگر را پر می کنند. بنابراین اگرچه سبک‌های آن‌ها متفاوت است، اما نتایج کارشان به نظر می‌رسد که از یک ذهن واحد و قدرتمند آمده‌اند.

آنتونی، یک نوازنده سابق، دوستی خود را با مخالف خود، ارول، به نوعی هارمونی تشبیه کرد – چیدمان نت‌های مختلف که با هم ترکیب می‌شوند تا چیزی زیبا خلق کنند، چیزی که با یک صدا به دست نمی‌آید. او گفت: «یک نت هماهنگ است، نه هارمونی.»

۲٫ برای همکاری قدرتمند

تضادهای موفق بعد کلیدی سبک های شخصیتی خود را درک می کنند و از این تفاوت ها برای به چالش کشیدن یکدیگر و تقویت خود به عنوان یک تیم استفاده می کنند.

مسیر شغلی فردگرا و خودمحور به سمت یکی از همکاری تغییر می کند. —رقبای سابق به عنوان شرکای کاری گرد هم می آیند، فروشندگان با مشتریان خود همکاری می کنند و شرکای جهانی در سراسر قاره ها برای به اهداف خود برسند.

۳٫ برای رشد

وقتی مخالفان با هم کار می کنند، این فرصت را دارند که به طور کامل به نقاط قوت خود قدم بگذارند و این شانس را دارند که از نقش خود خارج شوند. از ترک منطقه آسایش فرد نتیجه بالایی وجود دارد و احساس اعتماد به نفس و رضایتی که با انجام کاری جدید به وجود می آید.

آرلین، یک کارآفرین درونگرا، از شبکه متنفر بود و از رفتن به جلسه ماهانه انجمن حرفه ای خود مقاومت می کرد — اما متوجه شد که ارتباط با مشتریان احتمالی فروش با پرش. بنابراین او به خاطر تجارت خود را وادار به رفتن کرد. در ابتدا او به شریک تجاری خود، استیو چسبید، اما پس از مدتی، راحت‌تر شد و از طریق مکالمات متمرکز با چند نفر کلیدی، یاد گرفت که چگونه به روش خود شبکه‌سازی کند.

با توجه به اینکه تقریباً نیمی از مردم جهان در یک طیف درونگرا یا برونگرا قرار دارند، این احتمال وجود دارد که شما اغلب با طرف مقابل خود تعامل داشته باشید یا با آنها تعامل داشته باشید. و اینکه آیا شما شدیداً موفق می شوید یا به طور فاجعه آمیزی شکست می خورید، احتمالاً با هماهنگی یا مخالفت شما تعیین می شود.

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از ایلونا کوژونیکوا/Shutterstock

d24faf45c4f4cc900dc144441c1638e3?s=100&d=mp&r=g - نابغه مخالفان: 3 دلیل برونگراها و درونگراها
باید به نیروها بپیوندد

جنیفر بی. کان‌ویلر، دکترای تخصصی حرفه‌ای سخنوری، نویسنده پرفروش و سخنران اصلی جهانی است که معروف به “قهرمان درونگراها”. علاوه بر آخرین کتاب او، نابغه مخالفان، او دو کتاب پرفروش در مورد افراد درونگرا نوشته است (Lei_JQUD3″>Le_JQUD3″> جنیفر با صدها سازمان از جمله GE، CNN، NASA و CDC کار کرده است. او یکی از اعضای هیئت علمی بسیار معتبر انجمن مدیریت آمریکا است و در Forbes، TIME، Fortuneو The Wall Street برجسته شده است. مجله. تعهد جنیفر به افراد درونگرا از روزی شروع شد که او با یکی از آنها ازدواج کرد. از آن زمان، او به سازمان‌ها کمک می‌کند تا درون‌گراها را در تیم‌های خود ارزش قائل شوند و به افراد درون‌گرا کمک کرد تا با اطمینان به سمت‌های رهبری قدم بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی