عمومی

Ghosting چیست و چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از آن اجتناب کنند آی تی؟

Ghosting چیست و چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از آن اجتناب کنند
آی تی؟

با رونق اقتصاد و شرکت های کاهش بیکاری اکنون باید با کمبود کارکنان با کیفیت مقابله کنند. این پدیده‌ای به نام «شبح‌سازی» را در محل کار رد کرده است.

Ghosting چیست؟

به‌طور کلی شبح‌سازی به‌عنوان پایان ناگهانی یک رابطه با قطع همه ارتباطات بدون توضیح تعریف می‌شود. این نام ریشه در دنیای دوستیابی آنلاین دارد، جایی که شرکت کنندگان هیچ هشدار قبلی دریافت نمی کنند اما ناگهان توسط یک شریک بالقوه قطع می شوند.

به طور مشابه، شبح کاری در کسب و کار هنگامی که یک نامزد پاسخ دادن به ایمیل ها را متوقف می کند، از مصاحبه صرف نظر می کند، یا قراردادی را امضا می کند و سپس عقب نشینی می کند. بسته به درجه شبح سازی، شرکت ها ضررهای زیادی خواهند داشت. از تخلف جزئی عدم حضور در روز اول تا ترک بدون اطلاع قبلی، عواقب نامطلوبی برای کسب‌وکارها دارد.

در حالی که نامزدهای شغلی و کارمندان در گذشته شبح شده بودند، آنچه اکنون منحصر به فرد است این است که این عمل اکنون رایج تر شده است. طبق گزارش اخیر Indeed، ۸۳ درصد از کارفرمایان مورد بررسی گزارش کردند که به نوعی توسط یک نامزد شغلی شبح شده اند.

این گزارش نشان می دهد که کارفرمایان شبح را به عنوان یک پدیده اخیر می بینند و ۶۹ درصد گفته اند که در دو سال گذشته شروع شده است. علیرغم اینکه این یک پدیده اخیر است، ۸۳ درصد از کارفرمایان نگران کننده هستند، گزارش می دهند که شبح شده اند.

جویندگان کار در مراحل مختلف فرآیند استخدام، از حذف مصاحبه های شغلی (۵۰٪) تا پاسخ ندادن به ایمیل ها و تماس ها، روح می گیرند. از کارفرمایان بالقوه (۴۶%).

اکثریت قریب به اتفاق (۸۴٪) از کارفرمایان از کاندیداهایی برخوردار بوده اند که آنها را برای مصاحبه دعوت کرده اند. در حالی که ۶۵٪ از کارفرمایان، عدم حضور در اولین روز کاری خود را گزارش می دهند.

Ghosting در محل کار چیست؟ توضیحات
تعریف Ghosting Ghosting به قطع ناگهانی ارتباط در یک رابطه اشاره دارد که در آن یکی از طرفین بدون ارائه توضیح یا اخطار تمام تماس خود را قطع می کند. این اصطلاح از دوستیابی آنلاین سرچشمه می گیرد، جایی که شرکای احتمالی به طور ناگهانی ارتباط را قطع می کنند.
شغل. شبح کاری در کسب و کار در زمینه کسب و کار، شبح کاری زمانی اتفاق می افتد که یک نامزد شغلی یا کارمند پاسخ دادن به ایمیل ها را متوقف کند، از مصاحبه های برنامه ریزی شده صرف نظر کند، یا قرارداد کاری را امضا کند و سپس از آن صرف نظر کند. تعهد. بسته به میزان، شبح‌سازی می‌تواند عواقب نامطلوبی برای کارفرمایان داشته باشد.
شیوع شغل. شبح کاری شبح کاری با تعداد فزاینده ای از نامزدهای شغلی و کارمندانی که این رفتار را از خود نشان می دهند، گسترده تر شده است. یک گزارش اخیر توسط Indeed نشان می دهد که ۸۳ درصد از کارفرمایان مورد بررسی، نوعی از شبح کاری را تجربه کرده اند.
پدیده اخیر کارفرمایان شبح کاری را پدیده ای نسبتاً جدید می دانند که ۶۹ درصد نشان می دهد که طی دو سال گذشته قابل توجه بوده است. علیرغم ظهور اخیر، ۸۳ درصد قابل توجهی از کارفرمایان گزارش کرده اند که شبح کاری را تجربه کرده اند.
مراحل شبح کاری کارجویان ممکن است در مراحل مختلف فرآیند استخدام، از جمله نادیده گرفتن مصاحبه های شغلی برنامه ریزی شده (۵۰%) و پاسخ ندادن به ایمیل ها و تماس ها، درگیر شبح سازی شوند. از کارفرمایان بالقوه (۴۶%).
مصاحبه و عدم نمایش در روز اول اکثریت قابل توجهی از کارفرمایان (۸۴٪) با مواردی مواجه شده اند که نامزدها در مصاحبه های برنامه ریزی شده حاضر نشده اند. علاوه بر این، ۶۵ درصد از کارفرمایان گزارش دادند که در اولین روز کاری کارمند، عدم حضور کارمندان را تجربه کردند

svg%3E - Ghosting چیست و چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از آن اجتناب کنند
آی تی؟

چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از شبح پرهیز کنند؟

کلید هر چالشی در تجارت این است که استراتژیک تر و انعطاف پذیرتر باشید. اگر نمی‌توانید قیمت دلار را با قیمت دلار رقابت کنید، شاید کمی نبوغ می‌تواند کمک کند.

ایجاد استخر استعداد شما می‌تواند کمک کند. این به معنای آشنایی با چشم انداز استعدادها و نامزدها است، صرف نظر از این که آیا آنها به دنبال تغییر فوری شغل هستند یا خیر. این به کسب‌وکار شما کمک می‌کند به‌جای استخدام برای پر کردن یک موقعیت خالی، فعالانه به دنبال افرادی باشد که باید استخدام کنید.

می‌توانید برای ایجاد جامعه استعداد خود به سمت نامزدهای قبلی، کارمندان سابق یا حتی کارآموزان خود نگاه کنید. از طریق رسانه های اجتماعی و رویدادهای شبکه ای با نامزدهای احتمالی تماس بگیرید تا بحث را ادامه دهید.

یک راه حل ممکن دیگر برقراری ارتباط موثر است. شبح برای همه مقاصد یک مانع ارتباطی است. حفظ یک کانال ارتباطی سالم با کارمندان می‌تواند به بهبود محیط کار کمک زیادی کند.

به عنوان مثال، ۲۶ درصد از افرادی که شبح شده‌اند می‌گویند که راحت نبودند به کارفرما بگویند که نظرشان تغییر کرده است. . در حالی که ۱۳% به مشکلات ارتباطی عمومی با استخدام‌کننده اشاره می‌کنند و ۱۱% نمی‌دانستند چه کاری باید انجام دهند، بنابراین وثیقه گذاشتند.

برای کارمندان جدید، آنها را شخصاً به همکاران خود معرفی می‌کنند و یک نقطه تماس برای آنها فراهم می‌کنند. هر سوالی می تواند کمک کند.

بازخورد مداوم در مورد عملکرد با پشتیبانی برای بهبود مهارت ها نشان می دهد که کارمند برای کسب و کار نامرئی نیست. با گذشت زمان، مکالمه در مورد پیشرفت شغلی و آینده نگری نیز می تواند کمک کند.

svg%3E - Ghosting چیست و چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از آن اجتناب کنند
آی تی؟

<استراتژی‌هایی برای شرکت‌های فناوری کوچک برای به حداقل رساندن شبح‌ها

توسعه یک برند کارفرمای قوی

< یک پیشنهاد ارزش قانع کننده برای کارفرما ایجاد کنید که با نامزدهای بالقوه طنین انداز شود. فرهنگ شرکت، فرصت‌های توسعه شغلی، و توصیفات کارکنان خود را در رسانه‌های اجتماعی و صفحه مشاغل خود به نمایش بگذارید. یک نام تجاری کارفرمای قوی می تواند نامزدها را وادار کند تا قبل از ایجاد شبح دو بار فکر کنند.

تجربه داوطلب را افزایش دهید

اطمینان حاصل کنید که فرآیند استخدام شفاف، ارتباطی و محترمانه است. به روز رسانی منظم، جدول زمانی مشخص و بازخورد می تواند یک رابطه مثبت با نامزدها ایجاد کند و احتمال ناپدید شدن آنها بدون اطلاع قبلی را کاهش دهد.

فرایندهای استخدام سریع و کارآمد را اجرا کنید

<. در یک بازار نامزد محور، سرعت بسیار مهم است. فرآیند استخدام خود را برای تصمیم گیری سریع و کارآمد ساده کنید. تأخیر می تواند منجر به از دست دادن علاقه نامزدها یا پذیرش پیشنهادات دیگر شود، که خطر شبح شدن را افزایش می دهد.

ارتباطات باز را تقویت کنید

گفتگوی باز با نامزدها را تشویق کنید و کارکنان در مورد انتظارات، نگرانی ها و اهداف شغلی خود. فراهم کردن فضای امن برای ارتباط صادقانه می‌تواند سوء تفاهم‌ها را کاهش دهد و از شبح‌سازی احتمالی جلوگیری کند.

غرامت و مزایا رقابتی ارائه می‌دهد

به طور منظم بسته پاداش و مزایای خود را بررسی و تنظیم کنید تا مطمئن شوید که در صنعت شما رقابتی است. در حالی که همه شرکت‌های فناوری کوچک نمی‌توانند با حقوق غول‌ها مطابقت داشته باشند، ارائه مزایای منحصر به فرد، ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر، یا سهام می‌تواند جذاب باشد.

لازم نیست هر تعامل با یک نامزد به استخدام ختم شود. ایجاد روابط طولانی‌مدت با نامزدهای منفعل می‌تواند مجموعه‌ای از افراد علاقه‌مند ایجاد کند که به دلیل رابطه برقرار شده احتمال کمتری وجود دارد که شما را شبح کنند.

از فناوری به نفع خود استفاده کنید

از فناوری‌های استخدام مانند سیستم‌های ردیابی متقاضی (ATS) و پلت‌فرم‌های CRM برای حفظ تعامل با نامزدها از طریق ارتباطات خودکار و در عین حال شخصی‌سازی شده استفاده کنید. این می‌تواند به حفظ شرکت شما برای نامزدها کمک کند.

برگزاری مصاحبه‌های خروج و جستجوی بازخورد

درک اینکه چرا کارمندان ترک می‌کنند یا چرا روح نامزدها می‌تواند ارزشمند باشد. بینش از مصاحبه‌های خروج و نظرسنجی‌های بازخورد پس از فرآیند برای جمع‌آوری داده‌ها و بهبود شیوه‌های خود استفاده کنید.

چرا این رفتار رایج است؟

بیکاری در ۳٫۵٪ است که به پایین‌ترین حد در ۵۰ سال اخیر از سال ۱۹۶۹ رسیده است. این امر باعث می شود که فرصت های شغلی بیشتری نسبت به افرادی که برای پر کردن آنها وجود دارد در دسترس باشد. بازار کار قوی، توازن قدرت را به سمت کارکنان تغییر داده است، زیرا آنها اکنون از قدرت و نفوذ بیشتری برخوردار هستند. در نتیجه، کسب‌وکارهای ایالات متحده هر سال یک تریلیون دلار به دلیل جابجایی داوطلبانه کارمندان از دست می‌دهند.

براساس اداره آمار کار (BLS)، ۴۰ میلیون آمریکایی شغل خود را در سال ۲۰۱۸ ترک می‌کنند که ۲۶٫۹ درصد از کارمندان را تشکیل می‌دهند. نیروی کار.

این گردش مالی بالا عواقب ناگواری برای مشاغل کوچک دارد. به این معنی که آنها باید حقوق، مزایا و سایر مشوق ها را افزایش دهند تا متقاضیان واجد شرایط را وارد کنند. این امر همراه با شبح کاری، کسب‌وکارها چرخه‌های هزینه بیشتری را از نظر اجرای آگهی‌های شغلی خالی، آموزش و زیان ناشی از بهره‌وری خواهند دید.

شرکت‌ها نه تنها در تلاش برای پر کردن موقعیت، بلکه زمان را نیز از دست می‌دهند. هفته ها یا ماه ها ممکن است بدون پر شدن موقعیت خاصی بگذرد. این درد به ویژه در صورتی احساس می‌شود که موقعیت‌هایی که باید پر شوند به نقش‌های تخصصی مانند فناوری نیاز داشته باشند.

کارکنان امروزه گزینه‌های بیشتری برای استخدام دارند و می‌توانند به سرعت از یک شغل به شغل دیگر حرکت کنند. آن‌ها می‌توانند پیشنهادهای استخدامی را که تصمیم می‌گیرند چندین پیشنهاد را به‌طور هم‌زمان نپذیرند یا نپذیرند، با پیامدهای منفی کمی نادیده می‌گیرند.

برخی از ۴۰ درصد از کاندیداها پس از دریافت پیشنهاد دیگری، در حالی که دیگران حقوق غیرجذاب (۲۲ درصد) یا مزایا را گزارش می‌کنند، نادیده گرفته می‌شوند. (۱۵%) به عنوان دلایل.

چرا شبح کاری رایج است؟ توضیح
نرخ پایین بیکاری نرخ بیکاری کنونی به پایین ترین سطح تاریخی ۳٫۵% می رسد، که پایین ترین میزان در ۵۰ سال اخیر (از سال ۱۹۶۹) است. این نرخ پایین به این معنی است که فرصت های شغلی بیشتری نسبت به افرادی که به دنبال کار هستند وجود دارد.
تغییر قدرت به کارمندان بازار کار قوی موازنه قدرت را به نفع کارمندان تغییر داده است. با وجود فرصت‌های شغلی مازاد، کارمندان اکنون نفوذ و انتخاب بیشتری در مورد گزینه‌های شغلی دارند.
هزینه گردش داوطلبانه کارکنان ایالات متحده کسب‌وکارها به دلیل گردش داوطلبانه کارکنان با زیان‌های مالی قابل توجهی مواجه می‌شوند که سالانه حدود ۱ تریلیون دلار تخمین زده می‌شود. نرخ بالای جابجایی کارکنان به افزایش هزینه های استخدام و آموزش و همچنین کاهش بهره وری کمک می کند. به ویژه کسب و کارهای کوچک تحت تأثیر این چالش ها قرار می گیرند.
نرخ گردش مالی بالا در the Workforce دفتر آمار کار (BLS) گزارش داد که در سال ۲۰۱۸، تقریباً ۴۰ میلیون آمریکایی که ۲۶٫۹٪ از نیروی کار را تشکیل می دهند، به طور داوطلبانه شغل خود را ترک کردند. این نرخ گردش مالی بالا پیامدهای گسترده ای برای مشاغل دارد.
افزایش هزینه های استخدام< /td> برای جذب متقاضیان واجد شرایط در بازار کار رقابتی، مشاغل اغلب خود را مجبور به افزایش حقوق، بهبود بسته های مزایا و ارائه مشوق های دیگر می بینند. این افزایش هزینه‌های استخدام بر بار مالی کارفرمایان می‌افزاید.
زمان‌بر است. فرآیند استخدام فرایند یافتن و استخدام کاندیدای مناسب می تواند زمان بر باشد، به خصوص برای نقش های تخصصی مانند نقش های فناوری. هفته‌ها یا ماه‌ها ممکن است بدون پرکردن موفقیت‌آمیز یک موقعیت بگذرد و بر بهره‌وری و کارایی عملیاتی تأثیر بیشتری بگذارد.
گزینه های استخدامی چندگانه کارکنان کارمندان گزینه های استخدامی بیشتری نسبت به قبل دارند و می توانند به سرعت از یک شغل به شغل دیگر انتقال یابند. این انعطاف‌پذیری به آن‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهاداتی را که نمی‌خواهند چندین پیشنهاد را بپذیرند یا همزمان با پیامدهای منفی درک شده نادیده بگیرند.
دلایل ایجاد شبح شغلی کاندیداهای شغلی به دلایل مختلف روح می‌گیرند و تقریباً ۴۰٪ پس از دریافت پیشنهاد شغلی دیگر این کار را انجام می‌دهند. سایر دلایل گزارش شده شامل حقوق غیرجذاب (۲۲%) و مزایا (۱۵%) است. فرصت‌های فراوان به نامزدها این اطمینان را می‌دهد که چنین انتخاب‌هایی را بدون پیامدهای مهم انجام دهند.

svg%3E - Ghosting چیست و چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از آن اجتناب کنند
آی تی؟

<عواقب

به نظر می رسد عواقب پیروی نکردن از توصیه های سنتی محل کار نیز رو به کاهش است. توصیه های حکیم مانند اطلاع رسانی دو هفته ای؛ هرگز پل های خود را نسوزانید. در مورد کارفرمای سابق خود بد صحبت نکنید به نظر می رسد در حال خروج است.

این به این دلیل است که به نظر می رسد عواقب کمی برای کارمندانی که همه چیز را رها می کنند و می روند. به طور باورنکردنی، ۹۴ درصد از جویندگان کار، عواقب منفی کمی را تجربه می کنند.

برای کارمندان، شبح کاری می تواند پیامدهای بدی داشته باشد. کارمندان ممکن است از کارفرمایان قبلی توصیه هایی بخواهند. بدتر از آن، کارمند ممکن است در یک پروژه مشترک با کارفرمای سابق خود برخورد کند و در نتیجه یک همکاری ناخوشایند ایجاد کند.

کاندیداهای قوی ممکن است چندین پیشنهاد دریافت کنند و از آن برای چانه زدن برای دستمزد یا مزایای بهتر استفاده کنند. در حالی که دیگران ترجیح می‌دهند کارفرمایان بالقوه را بدون پاسخ رها کنند. اگر کسب‌وکار شما شرکتی کمتر از یک برند معتبر جهانی است، ممکن است در معرض خطر شبح شدن قرار بگیرید.

از طرف دیگر، شبح‌سازی در بین استخدام‌کنندگان نیز انجام می‌شود. آنها ممکن است انبوهی از درخواست‌ها را از جویندگان کار دریافت کنند، به‌ویژه زمانی که رزومه‌های خود را به صورت الکترونیکی ارسال می‌کنند.

بسیاری از استخدام‌کنندگان تصمیم می‌گیرند که دریافت درخواست را تأیید نکنند یا به ابراز علاقه یا بی‌علاقگی به نامزد پاسخ ندهند. کارفرمایان ممکن است بگویند که غرق شده اند، اما برای نامزدها، این خوب نیست.

این نشان می دهد که چیزی که برخی از ارواح به عنوان یک رفتار آموخته شده یاد می کنند. در گذشته، در حالی که کارفرمایان دست بالا را داشتند، همیشه متقاضیان را شبح می‌کردند و می‌توانستند کارگران را بدون اطلاع دو هفته اخراج کنند. بررسی و تعادل در فرآیند استخدام می‌تواند تا حد زیادی ما را به روش‌های عاقلانه قدیمی بازگرداند.

svg%3E - Ghosting چیست و چگونه شرکت های فناوری کوچک می توانند از آن اجتناب کنند
آی تی؟

در یک اقتصاد پررونق با نرخ های کم بیکاری، پدیده “شبح سازی” در محل کار به عنوان یک چالش مهم برای مشاغل ظاهر شده است.

شبح‌سازی که با قطع ناگهانی ارتباط بدون توضیح مشخص می‌شود، رایج‌تر شده است و بر نامزدهای شغلی و کارمندان تأثیر می‌گذارد.

این روند بوده است. با تغییر پویایی قدرت در بازار کار، با داشتن گزینه های بیشتری برای کارمندان و افزایش گردش مالی کارفرمایان در بازار کار تشدید شده است.

عواقب شبح‌سازی بسیار گسترده است که منجر به زیان‌های مالی، افزایش هزینه‌های استخدام و اختلال در بهره‌وری برای کسب‌وکارها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک می‌شود. به نظر می رسد هنجارهای سنتی محل کار، مانند اطلاع رسانی یا حفظ روابط حرفه ای، از اهمیت خود کاسته شده است.

با این حال، کسب و کارها می توانند با اجرای رویکردهای استراتژیک، خود را با این عصر ارواح سازگار کنند. ایجاد یک استخر قوی استعداد، تعامل فعالانه با نامزدهای بالقوه، و حفظ کانال‌های ارتباطی شفاف، استراتژی‌های حیاتی برای مبارزه با شبح‌سازی هستند.

با تمرکز بر ارتباطات مؤثر، بازخورد مستمر، و فرصت‌های توسعه شغلی، کسب‌وکارها می‌توانند محیطی ایجاد کنند که در آن کارکنان احساس ارزشمندی کنند و احتمال کمتری وجود داشته باشد که به روح تبدیل شوند.

در حالی که هنوز مشخص نیست که شبح‌سازی یک روند موقتی است یا یک تغییر پایدار، مسئولیت سازگاری و کاهش احتمال شبح‌گیری نامزدها و کارمندان بر عهده کارفرمایان است.

موفقیت کسب‌وکارها در این چشم‌انداز در حال تحول به توانایی آن‌ها در مدیریت و پرورش شبکه‌های حرفه‌ای به طور موثر، حتی در مواجهه با این چالش مدرن در محل کار بستگی دارد.

آینده Ghosting

هیچ‌کس نمی‌تواند بگویید آیا شبح‌سازی یک روند موقتی است یا اینجاست که بماند؟ با این حال، همانطور که تغییر در وضعیت کارفرما-کارمند تغییر می‌کند، کسب‌وکارها نیز باید تغییر کنند.

ممکن است تعیین دقیق اینکه چرا نامزدها یا کارمندان شبح می‌شوند، دشوار باشد. اکنون این وظیفه بر عهده کارفرمایان است که موقعیت بهتری برای خود داشته باشند تا احتمال اینکه نامزدها و کارمندان به آنها شبح شوند را کاهش دهند.

بسیاری از موفقیت کسب و کار شما به نحوه مدیریت و توسعه شبکه های حرفه ای خود، از جمله ارواح، خلاصه می شود.

تصویر: Depositphotos.com


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی