عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت ماه می

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت ماه می

اگر به‌دنبال راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکار در ماه مه هستید، فرصت‌های کمک مالی متعددی برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، از کمک‌های کمک مالی به بیماری همه‌گیر تا فرصت‌هایی برای صنایع خاص وجود دارد. برای مجموعه کاملی از گزینه‌ها با ضرب‌الاجل در ماه مه ۲۰۲۳، به ادامه مطلب بروید.

صندوق تاب آوری مراقبت از رستوران های کالیفرنیا

رستوران های کالیفرنیا می توانند درخواست کنید. صندوق انعطاف پذیری مراقبت از رستوران ها شامل ۲٫۱ میلیون دلار وجوه از چندین شرکت آب و برق کالیفرنیا از جمله San Diego Gas & Electric، Southern California Gas و Pacific Gas & Electric است. این بنیاد ۳۶۶ کمک بلاعوض به رستوران‌های آجری با کمتر از پنج مکان و کمتر از ۳ میلیون دلار درآمد سالانه اعطا می‌کند. آخرین مهلت درخواست برای این برنامه ۷ می است.

برنامه کمک هزینه خرد RDC شمال نیومکزیکو

شرکت توسعه منطقه ای شمال نیومکزیکو ارائه کمک های بلاعوض تا سقف ۳۰۰۰ دلار برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محلی. برای واجد شرایط بودن برای کمک های مالی، مشاغل محلی باید حداقل شش ماه فعالیت داشته باشند و دفتر مرکزی آنها در شهرستان های لوس آلاموس، مورا، ریو آریبا، سن میگل، سندووال، سانتافه یا تائوس باشد. این برنامه همچنین بودجه برای مشاغل در مناطق روستایی و آنهایی که قبلاً بودجه کمک مالی دریافت نکرده اند، اولویت بندی می کند. RDC همچنین از طریق آخرین مهلت درخواست تا ۱۲ می، کمک فنی ارائه می‌کند.

شتاب‌دهنده و صندوق پیشتاز شهرهای دوقلو

St. مرکز شمول اقتصادی پل حمایت از زنان کارآفرین سیاه‌پوست و قهوه‌ای در سراسر شهرهای دوقلو از طریق برنامه شتابدهنده و صندوق پیشتاز. این مرکز اخیراً یک دور جدید بودجه را اعلام کرده است که بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار جوایز را تا تابستان امسال ارائه خواهد کرد. مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک های مالی ۵۰۰۰ دلاری و وام های قابل بخشش، همراه با آموزش و کمک های فنی درخواست دهند. این دومین تکرار این برنامه است که در ابتدا در سال ۲۰۲۲ به لطف حمایت مالی JP Morgan Chase، وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی مینه سوتا (DEED)، Founders First CDC و NEOO Partners راه اندازی شد. ۱۶ مه آخرین مهلت درخواست برای این دور بودجه است.

برنامه کمک های مالی کووید ال پاسو

ال پاسو، تگزاس مشارکت با وام دهنده تجاری غیرانتفاعی LiftFund برای راه اندازی یک برنامه کمک هزینه جدید COVID. این شهر ۲٫۱۵ میلیون دلار به این برنامه اختصاص داده است. هر کسب و کار یا غیرانتفاعی واجد شرایط می تواند تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار برای پوشش هزینه های مختلف از سرمایه در گردش تا اجاره درخواست دهد. این برنامه بودجه را بر اساس اولویت ارائه می کند، و کسانی که قبلاً از طریق یک برنامه تحت حمایت شهری وجوه کمک به کووید را دریافت نکرده اند، اولویت دارند. آخرین مهلت درخواست ۳۱ مه است.

کمک هزینه های راه اندازی نوآوری مراقبت از کودکان میسوری

میسوری در حال ارائه یک برنامه کمک مالی جدید به تقویت کسب‌وکارهای مراقبت از کودک در سراسر ایالت.. کمک‌های بلاعوض نیازمند وجوه مشابه یا کمک‌های غیرنقدی است که از منابع دیگر می‌آید. و صاحبان مشاغل باید با شرکای جامعه همکاری کنند تا دسترسی به مراقبت از کودک را در جوامع خود افزایش دهند. کسب و کارها همچنین باید تمام مراحل صدور مجوز و بازرسی لازم را برای واجد شرایط بودن انجام دهند. آخرین مهلت درخواست برای برنامه کمک هزینه ۳۱ مه است.

کمک هزینه ساخت و ساز Purple Line

کسب و کارهای مریلند که تحت تأثیر ساخت و ساز خط بنفش در متروپولیتن دی سی قرار گرفته اند ممکن است qualify برای کمک مالی برای جبران خسارات مربوط به ساخت و ساز. این پروژه ابتدا در سال ۲۰۱۷ شروع شد اما بارها به تعویق افتاد. این برنامه شامل حدود ۸۰۰۰۰۰ دلار در کل بودجه است. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند اکنون تا مهلت ۳۱ مه درخواست دهند.

برای جدیدترین موارد، ما را در اخبار Google.


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، هزینه های کسب و کار کوچک – کالیفرنیا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – مریلند، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – مینه‌سوتا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – میسوری، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – نیومکزیکو، هزینه های کسب و کار کوچک – تگزاس
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی