مدیریت

من یاد می‌گیرم که می‌توانم کارهای سخت را انجام دهم

من یاد می‌گیرم که می‌توانم کارهای سخت را انجام دهم

Im Learning I Can Do Hard Things 1024x682 - من یاد می‌گیرم که می‌توانم کارهای سخت را انجام دهم

من تازه وارد این کار سردبیر هستم. انتظار ارتقاء را نداشتم، تا حدی به این دلیل که مانند بسیاری از زنان دیگر، رشد و مشارکت‌های من را دست کم گرفت. از آن زمان به بعد، زندگی مانند مجموعه‌ای از لحظه‌هایی است که همه در کنار هم قرار گرفته‌اند. از یادگیری نحوه برقراری ارتباط موثر با تیمی از شخصیت ها و سوابق مختلف تا درک اینکه چه زمانی همکاری بیش از حد بر جلسات متمرکز می شود و روی خود کار این در مورد قرار دادن افراد مناسب در موقعیت های مناسب است – و تصمیم گیری طاقت فرسا در مورد اینکه کدام یک دیگر مناسب نیستند.

اما همانطور که بارها شنیده ام گلنون دویل می گوید: “ما می توانیم کارهای سخت انجام دهیم.”

که من را به The Pivot Issue می‌برد، با حضور شاه پیوت خارج از زمین: Shaquille O’Neal. برای تعقیب چیزی بدون اینکه دقیقاً بدانیم چگونه به آنجا خواهید رسید، ابتکار عمل لازم است. آسیب پذیری لازم است تا بپذیرید آن را ندارید کشف. ترس از تغییر و انجام آن جرأت دارد به هر حال.

در این شماره، از افراد فوق‌العاده شجاع خواهید شنید: کسی که بزرگترین موهبت را در ناتوانی خود یافت. کسی که لذت سرگرمی ها را به خاطر سرگرمی ها یاد گرفته است. دیگری که هدفش مبارزه با فقر غذایی در جنوب لس‌آنجلس بود. همچنین توصیه‌هایی برای کمک به محور خود: اجاره در مقابل خرید خانه، پذیرفتن جسارت شما و چرا اکنون ممکن است بهترین زمان برای انتخاب محل کار پرتغال باشد. چه در حال رهبری یک تیم جدید باشید و چه برای اولین دوره کارآموزی کالج خود درخواست دهید، چیزهای سختی در راه است. به من اعتماد کنید، از طرف دیگر قوی‌تر خواهید بود.

پذیرش آسیب‌پذیری لازم است. ترس از تغییر و انجام آن به هر حال جرات می خواهد.

این مقاله در اصل در شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد.

8a052eed66f4ee86f53cd6e6d8fb3529?s=100&d=mp&r=g - من یاد می‌گیرم که می‌توانم کارهای سخت را انجام دهم

← The Mindful Seven با تریستان آهوماداعمل بعدی Shaq: “من فقط یک فرد معمولی هستم” →
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی