عمومی

من مک بوک ایر M2 جدید اپل M2 را دریافت کردم. این است که چرا هنوز است نشستن در جعبه خود 2 هفته بعد

من مک بوک ایر M2 جدید اپل M2 را دریافت کردم. این است که چرا هنوز است
نشستن در جعبه خود ۲ هفته بعد

آخرین پردازنده اپل، M2، به عنوان استاندارد طلایی جدید در مجموعه محاسباتی این برند در نظر گرفته می شود. M2 MacBook Air نه تنها سریعتر از همیشه است، بلکه دارای طراحی مجدد شیک با نمایشگر بزرگتر، عمر باتری تمام روز، و شارژر MagSafe است، بنابراین اپل می گوید. با وجود دریافت M2 MacBook Air هفته‌ها پیش، من نمی‌دانستم. هنوز در جعبه‌ای که وارد شده است. 

به این دلیل نیست که من مشکلی را با جدید M2 Air (همانطور که برخی دارند) . در واقع، به این دلیل است که ایر قدیمی ۲۰۱۷ من مشکلی ندارد.

بر خلاف بسیاری از طرفداران اپل ، من دنبال آخرین تکنولوژی نیستم یا در صف منتظر نمی مانم تا اولین کسی باشم که جدیدترین مدل های آن را بخرم. در عوض، قبل از خرید یک محصول جدید اپل، تا جایی که ممکن است منتظر می‌مانم و همه چیز را از دستگاه‌های قدیمی‌ام بیرون می‌آورم. من دقیقا مشتری ایده آل هیچ برندی نیستم. با این حال، من بخشی از مخاطبان هدف اپل هستم.

اپل یکی از با ارزش ترین برندهای جهان، تا حدی به دلیل توانایی آن برای جذب پذیرندگان اولیه و دیررس. در حالی که وفاداری به برند اغلب به بازاریابی تبدیل می شود، وفاداری به برند اپل صرفاً نتیجه تلاش های بازاریابی آن نیست. این نشان می‌دهد که برای یک پایگاه مشتری وفادار بسازید.

فقط دنبال پذیرندگان اولیه نروید 

یک اشتباه که بسیاری از شرکت ها مرتکب می شوند این است که صرفاً روی تعقیب مصرف کنندگانی تمرکز می کنند که از خرید محصولات جدید لذت می برند. هر چقدر هم که عملی به نظر برسد، سهم کوچکی از بازار را نشان می‌دهد و چرخه‌ای برای تعقیب بهترین چیز بعدی ایجاد می‌کند. در حالی که کسب‌وکارها باید همیشه به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و بهینه‌سازی باشند، هدف قرار دادن مخاطبانی که از جدیدترین و بهترین‌ها تغذیه می‌کنند اغلب به معنای تکرار سریع است. این می تواند چیز خوبی باشد، اما اغلب می تواند منجر به تولید عجولانه و محصولاتی شود که به اندازه آنها عالی نیستند.

ارزش شما باید بیشتر از برچسب قیمت شما باشد  

بعد از اینکه اولین مک خود را در کالج گرفتم و از بخشی از پس اندازم برای انجام این کار استفاده کردم، متوجه شدم که مک ها واقعا محصول برتر هستند. من مبلغی را خرج کردم که حساب بانکی‌ام را در ۲۰ سالگی خراب کرد، اما چیزی که به دست آوردم شبیه کامپیوترهای قبلی‌ام نبود: کامپیوتری که ارزش داشت.

قبل از اولین مک بوکم، باید هر دو سال یک بار یک لپ تاپ جدید بخرم. خرج کردن چیزی که در آن زمان حدود ۵۰۰ دلار بود هر سال بسیار زیاد بود – و همینطور هم شد. از آنجا که با اینکه دوبرابر آن را برای چیزی که فکر می‌کردم همان ارزش را خرج می‌کردم تردید داشتم، زمانی که MacBook سال به سال دوام آورد، معامله بسیار بهتری بود. یک مک ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما در دراز مدت هزینه کمتری دارد.

به مصرف کنندگان دلیلی برای ماندن (نه فقط دلیلی برای خرید) بدهید 

با صحبت از ارزش بالا، به مشتریان دلیلی برای ماندن بدهید، نه فقط دلیلی برای خرید مکرر. به جای ساختن چیزی جدید برای وادار کردن مردم به خرید بهترین چیز بعدی، محصولی به آنها بدهید که آنقدر خوب است که لزوماً جدیدترین و بهترین ها را نمی خواهند. این یک استراتژی کوتاه مدت سود آفرین نیست، اما راهی عالی برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار است – اگر نه، یک فرقه پیرو.

ده ها لپ تاپ مختلف در بازار وجود دارد، اما اپل تنها برندی است که من در نظر گرفتم. در حالی که همه آنها احتمالاً وظایف خود را انجام می دهند، اپل کار بسیار خوبی را در تولید محصولی انجام می دهد که من به آن اطمینان زیادی دارم – و به همین دلیل مسلماً بخشی از پیروان فرقه آن هستم. از آنجایی که از مک‌بوک پنج ساله‌ام استفاده می‌کنم به‌عنوان مک‌بوک کاملاً جدید (خرید شده از طریق کمک هزینه کار از خانه) در جعبه‌ای که وارد شده است، می‌دانم که آیا Air قدیمی من هنوز به این خوبی است یا خیر. باید واقعا عالی باشه

در واقع، می دانم که ناامید نخواهم شد، زیرا مدت زیادی برای ارتقا منتظر ماندم ، که من واقعاً تفاوت را احساس خواهم کرد. مطمئنم وقتی بالاخره سوئیچ را انجام دادم، نمی‌خواهم وقتی بهترین چیز بعدی بیرون آمد، آن را رها کنم – درست مانند کاری که اکنون با Air 2017 خود انجام می‌دهم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی