عمومیمقالات

من برای روزه نوشیدن را ترک کردم – و این 5 چیز است یاد گرفت

من برای روزه نوشیدن را ترک کردم – و این ۵ چیز است
یاد گرفت

ابتدا بیایید چیزی را به درستی بیان کنیم. من الکلی نیستم – حتی نزدیکم. من خودم را یک شراب خوار اجتماعی می نامم. کسی که در آخر هفته ها و گاهی اوقات به صورت پراکنده در طول هفته از سرماخوردگی لذت می برد (البته بعد از آسیاب ۹ تا ۵). اما، اخیراً متوجه شدم که چقدر وزن اضافه کرده‌ام – در حال رشد شکم آبجو بودم و طرفدار همدم جدیدم نبودم. بنابراین با نزدیک شدن به روزه، ایده ترک الکل را مطرح کردم. من نیازی نداشتم آن را رها کنم، اما کنجکاو بودم که اگر این کار را انجام دهم، فقط برای چند هفته چه اتفاقی می‌افتد. بنابراین، در روز سه‌شنبه چرب، آخرین بطری کاملاً خنک را نوشیدم. سپس در طول فصل مذهبی هیچ الکلی ننوشیدم.

“برای هر تلاش منضبط یک پاداش چندگانه وجود دارد.” این چیزی است که جیم ران گفت – و آن مرد درست می گفت. نه گفتن به ساعات شاد و سفارش دادن اسپریت به جای استلا غیر ممکن نبود، اما از طرف من آیا نیاز به نظم و انضباط داشت. و من هم با احساس خیلی خوبی از آنجا دور شدم.

آنچه با ترک الکل برای روزه به دست آوردم

این پنج امتیازی است که من از ترک الکل به مدت ۴۷ روز (طولانی) تجربه کردم:

۱٫ من یاد گرفتم که دوستان واقعی من چه کسانی هستند.

چند دوستی هستند که از آن آبجو گذشته ندیده‌ام. متوجه شدم آنها افرادی بودند که فقط در بارها با آنها ملاقات می کردم یا در مهمانی ها می دیدم – ما کار دیگری با هم انجام ندادیم. و بعد دوستان دیگرم بودند، کسانی که مرا تشویق کردند، حتی تا آنجا پیش رفتند که جلوی من مشروب نخورند. روابط واقعی من قوی تر شد، پیوند ما برای مدت طولانی با هم هستیم، در حالی که سطوح سطحی حل می شوند. احتمالاً برای بهترین ها.

۲٫ من با ترک الکل برای روزه پول پس انداز کردم.

در اولین شب جمعه بدون الکل خود، به سرعت متوجه شدم که قرار است چقدر پول پس انداز کنم. من به یک بازی فوتبال رفتم که در آن معمولاً دو یا شاید سه آبجو می خوردم. این بار من نکردم به جایش یک نوشابه گرفتم. و بعد از بازی، من و دوستانم شامی را خوردیم که باز هم معمولاً با یک لگد چیزی سفارش می‌دادم. اما در عوض آب با طعم انبه گرفتم. فقط در یک شب، ۴۰ دلار پس انداز کردم.

۳٫ من شروع به انجام کارهای جدید کردم.

با ترک الکل برای روزه‌داری، شب‌های جمعه و شنبه‌ام را در بارها نمی‌گذراندم. در عوض من شاخه شدم. نمایشنامه‌ها را دیدم، کتاب‌های بیشتری خواندم، بیشتر خرج کردم زمان در ورزشگاه، رستوران های جدید را امتحان کرد در اطراف شهر و در کارائوکه گیر کردم. سورپرایز نه چندان غافلگیر کننده (اما یادآوری خوبی برای یک ۲۰ ساله مثل من)؟ برای گذراندن اوقات خوش نیازی به الکل ندارید.

۴٫ من نظم بیشتری را توسعه دادم.

در چند هفته گذشته مواقع زیادی وجود داشت که به دلیل فشار همسالان، وسوسه نوشیدن تقریباً بیش از حد قابل تحمل بود. اگر تسلیم می شدم، «فقط یک» نوشیدنی می خوردم، هیچ یک از دوستانم در مورد من قضاوت نمی کردند، اما من می خواستم. بنابراین من به هدف خود متعهد ماندم از طریق مهمانی ها، بارها و ساعات شاد. و به خاطر آن احساس قوی‌تری می‌کنم.

۵٫ من با ترک الکل برای روزه وزن کم کردم.

بنابراین من آنطور که انتظار داشتم ضرر نکردم، احتمالاً به این دلیل که شروع به نوشیدن بیشتر نوشابه و چای شیرین به عنوان جایگزینی برای آبجو کردم. اما بدون الکل پرکالری در رژیم غذایی من، مقداری وزن کم کردم—که بهتر از هیچ است، درست است؟

لنت اکنون به پایان رسیده است. آیا قرار است به یک مشروب الکلی اجتماعی برگردم؟ مطمئن نیستم. در حالی که بخشی از من وجود دارد که آسیبی را در آن نمی بیند، بخش دیگری از من وجود دارد که فکر می کند، این کار را برای مدت طولانی انجام دادم. چرا اکنون متوقف شوم؟ همچنین باعث شد به سایر عادات بدی که می توانم آنها را ترک یا کاهش دهم فکر کنم. با رها کردن آنها برای چند هفته.

What عادات بد را می توان ترک کرد؟

این مقاله در آوریل ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از همه نوع افراد/Shutterstock

7c9c5466b31d80df13d16adf0784968f?s=150&d=mp&r=g - من برای روزه نوشیدن را ترک کردم - و این 5 چیز است
یاد گرفت

Jesus Jimenez یکی از نویسندگان کارکنان Dallas Morning News است. او بیسبال تگزاس رنجرز می خورد، نفس می کشد و می خوابد. او همچنین از دویدن، مسافرت و خرید جوراب های خنک لذت می برد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی