عمومی

مطالعه: زنان در دفتر گوشه این کار را برای رسیدن به آنجا انجام دادند سریعتر از مردان

مطالعه: زنان در دفتر گوشه این کار را برای رسیدن به آنجا انجام دادند
سریعتر از مردان

تعداد زنان در پست های رهبری در حال افزایش است. با این حال، طبق یک مطالعه منتشر شده توسط بررسی MIT Sloan Management، مردان همچنان از زنان تقریباً سه به یک در ۱۰۰ مکان برتر در ۱۰۰ شرکت فورچون بیشتر هستند.

اما آنچه جالب است این است که چگونه زنان در آن موقعیت ها به آنجا رسیده اند و این کار بسیار ساده ای است که می توانید برای ارتقای شغل خود نیز انجام دهید.

در حالی که محققان (مونیکا هاموری، روسیو بونت، پیتر کاپلی، و سامیدا سامباره) خاطرنشان می‌کنند که نمی‌توانند r دقیق را شناسایی کنند. چرا، اگرچه زنان هنوز از مردان عقب هستند، اما آنهایی که این کار را انجام می دهند سریعتر انجام می دهند، تغییر شرکت ها بخش بزرگی از آن است.

دستاوردها را بشناسید

آیا برنامه بازپرداخت شهریه دارید؟ یا هیچ یک از کارمندان شما بیرون می روند و مدرک می گیرند؟ وقتی فردی فارغ التحصیل می شود، چه کار می کنید؟

اگر او کار را ترک کند و به یک شرکت جدید نقل مکان کند، آن شرکت جدید آن شخص را به عنوان فارغ التحصیلان جدید براق با تجربه و با آنها رفتار کنید. شما ممکن است آنها را به عنوان کارمندی ببینید که کاری را انجام داده است اما هنوز باید همان کاری را که دیروز انجام می‌دادند امروز انجام دهد.

در عوض، فرصت هایی را برای فارغ التحصیلان جدید باز کنید تا پس از اتمام آن مدرک، به سمت بالاتر حرکت کنند. با اعمال، عناوین و چک‌های حقوق پاداش دهید، نه فقط یک کیک و کلمات محبت آمیز.

به همین ترتیب، اگر یکی از کارمندان شما این کار را انجام دهد. یک ارائه شگفت انگیز در یک کنفرانس، بدانید که رقبای شما به دنبال شکار غیرقانونی هستند – به ویژه زنان، همانطور که Hamori و همکارانش. دریافتند که سرمایه‌گذاران به دنبال شرکت‌هایی با رهبری زنان هستند.

بالا افزایش حقوق بدهید

آیا شما میدانید میانگین افزایش اکنون پس از تعدیل تورم به منفی ۲ درصد در قدرت خرج می شود؟ از سوی دیگر، بیش از نیمی از افرادی که شغل خود را تغییر می دهند، تقریباً ۱۰ درصد افزایش می یابند.

راز اینجاست: شما برنده شدید. با افزایش حقوق خسیس پول پس انداز نکنید. چرا؟ از آنجایی که بهترین کارمندان شما را به خاطر رقیبتان ترک می کنند و برای جایگزینی آنها، باید نرخ بازار را به اضافه هزینه های استخدام و آموزش بپردازید. اگر در وهله اول فقط افزایش حقوق می دادید، شانس خود را برای حفظ کارمندان با عملکرد بالا افزایش می دهید.

کلیشه ها را فراموش کنید

یکی از دلایل افزایش زنان در صدر ۱۰۰ فورچون، تغییر در صنعت است. در حالی که ۱۰۰ شرکت فورچون در دهه ۱۹۸۰ تولیدی و فولادی بودند، صنایع برتر امروزی به احتمال زیاد خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، بیمه و خرده فروشی هستند.

اما این بدان معنا نیست که برخی از شرکت ها فقط برای رهبری مردان مناسب هستند. این مطالعه نشان داد:

اما صنعت سرنوشت نیست. برخی از بازیکنان فورچون ۱۰۰ در بخش‌های سنتی مرد، درصد نسبتا بالایی از مدیران زن دارند. به عنوان مثال، زنان بیش از نیمی از موقعیت های برتر (۵۸٪) را در Northrop Grumman، یک شرکت دفاعی و هوافضا، دارند. کاترپیلار، فورد و فیلیپس ۶۶، همچنین در صنایع تحت سلطه مردان، نسبت زنان در این نقش‌ها بیشتر از حد متوسط ​​هستند.

به دنبال دانش، مهارت و توانایی باشید. وضعیت شرکت شما بهتر خواهد بود.

بنابراین، اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که سعی می‌کنید زنان را حفظ کنید – و هر چیز دیگری -کارمند عملکردی – بهترین شانس شما بالاتر است. اگر زنی هستید که خواهان یک دفتر کار در گوشه ای هستید؟ اگر شرکت شما رفتار خوبی با شما ندارد نگران ترک آن نباشید. موفقیت می تواند با این یک ترفند ساده به راه شما برسد: ادامه دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی