عمومی

مطالعه جدید هشدار می دهد که کمبود خواب ما را خودخواه می کند

مطالعه جدید هشدار می دهد که کمبود خواب ما را خودخواه می کند

از قطبی شدن تا ناشناس بودن اینترنت، دلایل زیادی وجود دارد جهان کمتر متمدن و مهربان به نظر می رسد اینها روزها. اما طبق تحقیق جدیدی که اخیراً منتشر شده است در زیست‌شناسی PLOS، دلیل ساده دیگری وجود دارد که مردم مانند تند و تیز رفتار می‌کنند که ممکن است نادیده بگیریم: تن‌ها از ما به اندازه کافی نمی‌خوابیم، و این ما را خودخواه می‌کند.

وقتی به اندازه کافی نمی خوابید، فرد کمتر خوبی هستید.

در سطح شخصی، شوکه ای نیست که خواب ناکافی افراد را بداخلاق می کند. تنها کاری که برای اثبات آن باید انجام دهید این است که با شوهرم قبل از نوشیدن دومین فنجان قهوه خود در صبح صحبت کنید. همچنین این اطلاعات جدید نیست که بسیاری از آمریکایی ها بسیار کمتر از هفت تا هشت ساعت توصیه شده در شب دریافت می کنند. کارشناسان ما را برای سال‌ها آزار می‌دهند که بیشتر بخوابیم . کاری که این تحقیق اخیر انجام می دهد این است که این دو بینش را کنار هم قرار می دهد تا نشان دهد محرومیت از خواب تأثیراتی بر رفتار ما دارد که در سطح اجتماعی نیز قابل توجه است.

محققان برای پی بردن به این موضوع به یک آزمایش طبیعی — تغییر به ساعت تابستانی، که هر سال یک ساعت در رختخواب را از همه ما می گیرد. با نگاهی به کمک‌های خیریه قبل و بعد از تغییر، تیم نشان داد که در هفته پس از کاهش ساعت، ۱۰ درصد پایین‌تر از میانگین کاهش می‌یابد. در دو ایالت (آریزونا و هاوایی) که ساعت را تغییر نمی‌دهند، کمک‌ها در سطح باقی ماندند. خواب کمتر مستقیماً منجر به سخاوت کمتری می شود.

اما این تنها آزمایشی نبود که تیم انجام داد. آنها همچنین از ۲۳ دانشجوی کارشناسی خواستند که تمام شب را بیدار بمانند. این احتمالاً برای دانشجویان کالج به اندازه ما در میانسالی دردناک یا غیرعادی نیست، اما هنوز وقتی داوطلبان به پرسشنامه ای در مورد اینکه آیا صبح در سناریوهای مختلف به افراد کمک می کنند یا خیر، پاسخ دادند، کسانی که خواب را رها کردند نسبت به گروه مقایسه ای که به خوبی استراحت می کردند، احتمال کمتری وجود دارد که دست یاری ارائه دهند.

در نهایت، شرکت کنندگان خسته مطالعه کاهش فعالیت در ناحیه ای از مغز مرتبط با همدلی و نوع دوستی را نشان دادند. مجموع همه این آزمایش‌ها نشان داد که این فقط شوهرم نیست که واقعاً وقتی به اندازه کافی نمی‌خوابد، بهترین خودش نیست. کمبود خواب افراد را بدخلق، خودخواه و کمتر با دیگران مهربان می کند. (اگر علاقه مند هستید که دقیقاً چگونه فرسودگی بر مغز تأثیر می گذارد تا ما را خودخواه تر کند، توضیح دهنده این روانشناس را بررسی کنید.) 

اگر به دلیل دیگری برای خواب بیشتر نیاز دارید، اینجا آن را ببینید. است.

مدتی است که درباره خواب می نویسم و ​​چندین حقیقت کاملاً واضح است. اول، با گزارش CDC در مورد یک سوم آمریکایی ها این مشکل را ندارند در هر جایی نزدیک به خواب کافی، افراد کم خواب زیادی در آنجا وجود دارند.

ثانیاً، طبل مداوم علم نشان می دهد که در بسیاری از موارد کم و بیش تعجب آور برای ما واقعاً بد است. راه ها. یک مطالعه نشان داد کم خوابی به همان اندازه است برای عملکرد شما به عنوان مست بودن بد است. دیگری نشان داد کمبود خواب شما را پارانوئید می کند. مطالعه سوم با چرخش مثبت تر نشان داد که خواب کافی به اندازه برنده شدن در بخت آزمایی ۲۵۰۰۰۰ دلاری حس خوبی دارد.

این تحقیق نشان می دهد که خواب کافی برای شغل و سلامت روان شما مفید است. این مطالعه اخیر نشان می دهد که احتمالاً برای جامعه نیز خوب است. افرادی که به خوبی استراحت کرده اند مهربان تر و سخاوتمندتر هستند و همه ما می توانیم کمی بیشتر از مهربانی و سخاوت به عنوان لحظه استفاده کنیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی