خبر

هزار قلم لوازم خانگی اموال تملیکی به مناسب ۲۲ بهمن عرضه شد

هزار قلم لوازم خانگی اموال تملیکی به مناسب ۲۲ بهمن عرضه
شد

به گزارش بازار، حسن خالقی روز پنجشنبه اظهار داشت: به مناسبت یوم الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نسبت به برگزاری ۲۲ مرحله حراج خرده فروشی برخط به صورت همزمان به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال در ۲۰ استان کشور اقدام کرده است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: تعداد هزار قلم کالا از قبیل لوازم خانگی برقی، خانه و آشپزخانه، سرمایشی گرمایشی، ورزشی، تنظیف، کامپیوتر و متعلقات، لوازم و تجهیزات الکترونیک و… سایر موارد عرضه شده است.

وی با بیان اینکه شرکت برای عموم مردم در حراج خرده فروشی برخط رایگان است، گفت: کلیه متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۲۱ بهمن ماه تا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت ستاد ایران قسمت حراج خرده فروشی نسبت به مشاهده کالا و پیشنهاد قیمت اقدام کنند.

خالقی خاطر نشان کرد: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

وی تاکید کرد: پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های برگزار شده مراجعه و کالاهای برنده شده را دریافت کنند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی