عمومی

برنامه مشاوره OSHA در محل چیست و چگونه می توان آن را انجام داد سود کسب و کار کوچک خود را؟

برنامه مشاوره OSHA در محل چیست و چگونه می توان آن را انجام داد
سود کسب و کار کوچک خود را؟

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک معمولاً بازرسی‌های بهداشتی و ایمنی را به‌دلیل تمامی تشریفات اداری و تحریم‌های احتمالی برای کوچک‌ترین تخلف، با ترس و وحشت مواجه می‌کنند. در عین حال، مطمئناً دلایل بسیار خوبی برای تمرکز بر ایمنی محل کار وجود دارد.

در سال ۲۰۱۵، ۹۳ آمریکایی هر هفته در حین کار کشته می شدند و سه درصد از همه کارگران آسیب دیده یا به شدت بیمار می شدند. با انجام بررسی‌های مناسب در محل کار، احتمالاً می‌توان از تعداد کمی از این مرگ‌ها و جراحات جلوگیری کرد.

دقیقاً به همین دلیل است که وزارت کار ایالات متحده با یک برنامه مشاوره رایگان و داوطلبانه در محل طراحی شده است. به شرکت‌ها در شناسایی و کاهش خطرات محل کار کمک کنید که در نهایت می‌تواند به قیمت جان اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، این چیزی است که باید حتماً در نظر بگیرید.

برنامه مشاوره در محل OSHA چیست؟

که توسط اداره نسبتاً کوچک ایمنی و بهداشت شغلی اداره اداره می شود ( OSHA)، برنامه مشاوره در محل مشاوران آموزش دیده را می بیند از سازمان‌های دولتی یا دانشگاه‌ها با کارفرمایان در هر شکل و اندازه کار می‌کنند تا خطرات محل کار را شناسایی کنند و توصیه‌هایی در مورد نحوه اجتناب از خطرات مرتبط با آن خطرات ارائه دهند. مشاوران همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا برنامه‌های سفارشی پیشگیری از آسیب و بیماری را توسعه دهند.

این مشاوره‌ها کاملاً با بازرسی‌های اجرایی متفاوت است و منجر به جریمه شدن شرکت‌ها برای عدم رعایت استانداردهای OSHA نمی‌شود. آنها صرفاً پرچمی را در مورد مسائل بالقوه برافراشته و به صاحبان مشاغل راهی روشن برای حل آنها نشان می دهند – احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل به این برنامه ملحق شده اند.

سال گذشته، برنامه مشاوره در محل OSHA حدود ۲۸۰۰۰ نفر را انجام داد. بازدید از سایت های کاری مشاغل کوچک، با استخدام بیش از ۱٫۱ میلیون کارگر از سراسر آمریکا.

svg%3E - برنامه مشاوره OSHA در محل چیست و چگونه می توان آن را انجام داد
سود کسب و کار کوچک خود را؟

چرا کسب‌وکار شما باید به برنامه مشاوره در محل OSHA بپیوندد؟

ثبت‌نام در برنامه داوطلبانه OSHA یک پیروزی سه‌گانه برای کارگران، مدیران و نتیجه نهایی آن شرکت است.

با ثبت‌نام برای بازرسی، شرکت‌ها می‌توانند خطرات را شناسایی و حذف کنند، از کارکنان در برابر صدمات محافظت کنند و جان افراد را نجات دهند. این برنامه همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های ایمنی را ایجاد و ترویج کنند که توسعه کارکنان را تقویت می‌کند و روحیه را بهبود می‌بخشد.

در عین حال، این مشاوره‌ها می‌توانند چشم‌نوازی واقعی برای مدیران از نظر رعایت قوانین مهم باشند و می‌توانند اعتماد را با آنها ایجاد کنند. کارمندان در نهایت، از نظر نتیجه یک شرکت، این برنامه می‌تواند با کاهش هزینه‌های غرامت کارگران، روزهای کاری از دست رفته و آسیب‌های پرهزینه به تجهیزات، معجزه کند.

پیامدهای آن در اینجا بسیار زیاد است. به هر حال، طبق آکادمی ملی بیمه اجتماعی، کارگران بیمار یا آسیب دیده سالانه ۶۲ میلیارد دلار برای کارفرمایان آمریکایی هزینه دارد.

مطالعات موردی فراوان برای حمایت از این نکات – و از آنجایی که توصیه های OSHA رایگان و محرمانه است، کسب و کارها مطلقاً چیزی برای از دست دادن ندارند.

<. tr class="row-9 odd" readability="6">

مزایای پیوستن به مشاوره در محل OSHA برنامه توضیحات
تشخیص و حذف خطر شرکت در برنامه به شرکت ها اجازه می دهد تا شناسایی و از بین بردن خطرات محل کار، تضمین ایمنی کارکنانشان.
توسعه طرح ایمنی
این برنامه به کسب‌وکارها در ایجاد و ارتقای طرح‌های ایمنی کمک می‌کند، که به توسعه کارکنان و تقویت روحیه کلی کارکنان کمک می‌کند.
آگاهی از انطباق مشاوره ها می توانند آگاهی مدیران را از رعایت قوانین و مقررات مهم افزایش داده و میزان خطر مسائل حقوقی.
ساخت اعتماد شرکت در این برنامه می تواند با نشان دادن تعهد به رفاه و ایمنی محل کار، به ایجاد اعتماد با کارکنان کمک کند.
صرفه جویی در هزینه این برنامه می تواند با کاهش هزینه های غرامت کارگران، به حداقل رساندن روزهای کاری از دست رفته به دلیل صدمات، و پیشگیری به صرفه جویی در هزینه ها منجر شود. آسیب تجهیزات پرهزینه.
پیامدهای مالی رسیدگی به ایمنی محل کار می تواند پیامدهای مالی قابل توجهی داشته باشد، زیرا مشاغل مجموعاً هزینه های قابل توجهی را در ارتباط با کارگران بیمار یا مصدوم متحمل می شوند.
مطالعات موردی مطالعات موردی متعددی بر اثربخشی این برنامه در بهبود ایمنی محیط کار و نتایج مالی تاکید می‌کند.
مشاوره رایگان و محرمانه توصیه OSHA هم رایگان و هم محرمانه است ، آن را به منبعی ارزشمند و بدون ریسک برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال افزایش ایمنی در محل کار هستند.

svg%3E - برنامه مشاوره OSHA در محل چیست و چگونه می توان آن را انجام داد
سود کسب و کار کوچک خود را؟

برنامه چگونه کار می کند؟

برنامه مشاوره در محل OSHA هدف بسیار ساده، و برای همه مشاغل باز است. اما چون داوطلبانه است، باید خودتان درخواست مشاوره بدهید.

برای ارائه این درخواست، شرکت‌ها باید دفتر برنامه محلی خود را با استفاده از دایرکتوری مشاوره OSHA. پس از برقراری تماس، یک مشاور با شما در مورد نیازهای منحصر به فرد شرکت شما صحبت می کند و یک بازدید از سایت را بر اساس برنامه کاری شما، زمان مورد نیاز و اولویت بالایی که به نظر می رسد محل کار شما ممکن است از نظر خطرات کنترل نشده، تنظیم کند.

وقتی مشاوران برای بازدید خود می آیند، می توانند یک بازرسی کامل از سایت انجام دهند. این شامل ارزیابی همه خطرات مکانیکی و محیطی و شیوه‌های کار فیزیکی، و همچنین ارزیابی هر برنامه پیشگیری از آسیب فعلی که ممکن است در حال اجرا باشد، می‌شود.

سپس کنفرانسی با مدیریت درباره یافته‌ها برگزار می‌شود. و به دنبال آن یک گزارش مکتوب با شناسایی خطرات و پیشنهاداتی در مورد چگونگی حل مشکلات خاص ارائه می شود. مشاور همچنین باید بتواند به شما در ایجاد و ارائه یک برنامه آموزشی برای کارکنانتان و همچنین یک برنامه موثر پیشگیری از آسیب و بیماری کمک کند.

مشاور شما برای هیچ قانونی استناد نمی کند یا مجازاتی را پیشنهاد نمی کند. ممکن است در حال شکستن باشید و تخلفات احتمالی را به کارکنان اجرای OSHA گزارش نخواهید کرد. با توجه به آنچه گفته شد، اگر نتوانید خطرات جدی را که به عنوان بخشی از طرح مشاوره شما علامت گذاری شده اند را از بین ببرید یا کنترل کنید، ممکن است وضعیت بعداً به یک دفتر اجرای OSHA منتقل شود.

باز هم، این برنامه داوطلبانه است، بنابراین کسب و کارها هیچ تعهدی برای استفاده از آن ندارند. اما باز هم، با برقراری ارتباط با دفتر برنامه محلی خود چیزی برای از دست دادن ندارید – و این می تواند بعداً از دردسر و هزینه زیادی برای شما صرفه جویی کند.

svg%3E - برنامه مشاوره OSHA در محل چیست و چگونه می توان آن را انجام داد
سود کسب و کار کوچک خود را؟

مزایای ملموس اولویت‌بندی ایمنی در محل کار

فراتر از مزایای فوری و آشکار تضمین یک محیط کاری امن‌تر برای کارکنان، کسب‌وکارهایی که به طور فعال ایمنی محل کار را در اولویت قرار می‌دهند، می‌توانند از مزایای ملموس متنوعی نیز بهره ببرند:

  • افزایش بهره وری: وقتی کارکنان در محل کار احساس امنیت می کنند، اغلب انگیزه بیشتری دارند. و متمرکز، که می تواند منجر به سطوح بهره وری بالاتر شود.
  • بهبود شهرت: کسب و کارهایی که به حفظ استانداردهای ایمنی بالا معروف هستند، می توانند شهرت مثبتی در بین مشتریان، شرکا و استخدام کنندگان بالقوه به دست آورند. . این می تواند یک مزیت رقابتی قابل توجه باشد.
  • نرخ گردش مالی پایین تر: احتمال بیشتری وجود دارد که کارمندان در شرکتی بمانند که تعهد واقعی به رفاه خود را نشان می دهد. این می تواند هزینه های مربوط به استخدام و آموزش کارکنان جدید را کاهش دهد.
  • پس انداز بیمه:بسیاری از ارائه دهندگان بیمه برای کسب و کارهایی که نرخ آسیب در محل کار پایینی دارند، حق بیمه یا مشوق های کمتری ارائه می دهند. با گذشت زمان، این پس انداز می تواند افزایش یابد.
  • جلوگیری از عوارض قانونی:با رعایت استانداردها و مقررات ایمنی، کسب و کارها می توانند خطر دعاوی پرهزینه یا مجازات های مربوط به حوادث محل کار را کاهش دهند. یا عدم انطباق.
  • روحیه بالاتر:محل کار ایمن تر معمولاً منجر به روحیه بالاتر در بین کارکنان می شود. این می تواند منجر به بهبود کار تیمی، همکاری و رضایت شغلی کلی شود.

svg%3E - برنامه مشاوره OSHA در محل چیست و چگونه می توان آن را انجام داد
سود کسب و کار کوچک خود را؟

مزایای اولویت بندی ایمنی محل کار

اولویت بندی ایمنی محل کار برای رفاه کارکنان و موفقیت کسب و کار شما ضروری است. در اینجا برخی از مزایای ملموسی که با تمرکز قوی بر ایمنی به دست می‌آیند آمده است:

  • افزایش بهره‌وری: وقتی کارکنان در محل کار احساس امنیت می‌کنند، اغلب با انگیزه و تمرکز بیشتری دارند. . این افزایش احساس امنیت می‌تواند منجر به سطوح بهره‌وری بالاتر شود، زیرا توجه کارگران کمتر به خاطر نگرانی‌های ایمنی پرت می‌شود.
  • شهرت افزایش یافته: کسب‌وکارهایی که به حفظ استانداردهای ایمنی بالا معروف هستند، می‌توانند مثبت باشند. شهرت در میان مشتریان، شرکا و استخدام‌های بالقوه. این شهرت می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی قابل توجه، جذب مشتریان بیشتر و استعدادهای برتر باشد.
  • نرخ گردش مالی پایین تر: احتمال بیشتری وجود دارد که کارکنان در شرکتی بمانند که تعهد واقعی خود را نشان می دهد. رفاه آنها یک محل کار ایمن تر می تواند نرخ گردش مالی را کاهش دهد و در هزینه استخدام و آموزش کارکنان جدید صرفه جویی کند.
  • پس انداز بیمه: > بسیاری از ارائه دهندگان بیمه، حق بیمه یا مشوق های کمتری را برای مشاغلی که نرخ آسیب در محل کار پایین دارند، ارائه می دهند. با گذشت زمان، این پس انداز می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و هزینه های عملیاتی کلی شما را کاهش دهد.
  • جلوگیری از عوارض قانونی:با رعایت استانداردها و مقررات ایمنی، کسب و کارها می توانند ریسک هزینه های بالا را کاهش دهند. دعوا یا مجازات های مربوط به حوادث محل کار یا عدم رعایت آنها. این رویکرد پیشگیرانه می تواند از ثبات مالی و شهرت شرکت شما محافظت کند.
  • روحیه بالاتر: یک محل کار ایمن تر معمولاً منجر به روحیه بالاتر در بین کارکنان می شود. هنگامی که کارگران احساس می کنند ایمنی آنها یک اولویت است، می تواند منجر به بهبود کار تیمی، همکاری و رضایت شغلی کلی شود. این جو مثبت می تواند به یک محیط کاری هماهنگ و کارآمد کمک کند
مزایای اولویت بندی ایمنی محل کار توضیحات
تقویت در بهره وری اولویت بندی ایمنی در محل کار، احساس امنیت را در میان کارکنان تقویت می کند، که منجر به افزایش انگیزه و تمرکز و در نتیجه سطوح بهره وری بالاتر می شود.
شهرت افزایش یافته کسب و کارهایی که به دلیل حفظ استانداردهای ایمنی بالا شناخته شده اند، وضعیت مثبتی ایجاد می کنند. شهرت در میان مشتریان، شرکا و استخدام‌های بالقوه، ایجاد مزیت رقابتی و جذب استعدادهای برتر.
نرخ جابجایی کمتر نشان دادن تعهد به رفاه کارکنان، نرخ جابجایی را کاهش می‌دهد و در هزینه‌های مربوط به استخدام و آموزش کارکنان جدید صرفه‌جویی می‌کند.
پس انداز بیمه بسیاری از بیمه گذاران برای مشاغلی که دارای نرخ پایین آسیب در محل کار، منجر به صرفه جویی طولانی مدت در هزینه و بهبود سلامت مالی می شود.
اجتناب از عوارض قانونی رعایت استانداردهای ایمنی، خطر دعاوی و مجازات های پرهزینه مربوط به حوادث محل کار یا عدم رعایت آنها را به حداقل می رساند و از ثبات مالی و شهرت شرکت محافظت می کند.
روحیه بالاتر ایمن تر محیط کار منجر به روحیه کارکنان بالاتر، تقویت کار تیمی، همکاری و رضایت شغلی می شود. این جو مثبت کارایی و هماهنگی کلی کار را افزایش می‌دهد.

نتیجه‌گیری

ضرورت اولویت‌بندی ایمنی در محل کار را نمی‌توان اغراق کرد، به خصوص برای کارهای کوچک. صاحبان مشاغل که ممکن است به دلیل نگرانی در مورد تشریفات اداری و مجازات های احتمالی حتی برای تخلفات جزئی، با نگرانی به بازرسی های بهداشتی و ایمنی نزدیک شوند. با این حال، همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، دلایل قانع کننده برای تمرکز بر ایمنی محل کار بسیار بیشتر از نگرانی اولیه است.

آمار مربوط به سال ۲۰۱۵، که در آن هر هفته ۹۳ آمریکایی جان خود را در محل کار از دست دادند، و سه درصد از تمام کارگران متحمل جراحات یا بیماری های جدی شده اند، به عنوان یادآوری جدی از نیاز مبرم به اقدامات ایمنی پیشگیرانه در محل کار است. بسیاری از این حوادث غم انگیز را می توان از طریق بررسی های مناسب در محل کار و کاهش خطرات احتمالی جلوگیری کرد.

به برنامه مشاوره در محل وزارت کار ایالات متحده، تحت نظارت اداره ایمنی و بهداشت شغلی وارد شوید ( OSHA). این برنامه داوطلبانه، که رایگان است، به صراحت برای کمک به مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک، در شناسایی و کاهش خطرات محل کار که دارای پتانسیل مرگ و میر و صدمات جدی هستند، طراحی شده است. راهنمایی و مشاوره تخصصی ارائه می دهد و آن را به منبعی ارزشمند برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل می کند که متعهد به اطمینان از ایمنی و رفاه کارکنان خود هستند.

یکی از تمایزات کلیدی برنامه مشاوره در محل. این است که مستقل از بازرسی های اجرایی عمل می کند. برخلاف دومی، شرکت در این برنامه منجر به اقدامات تنبیهی یا جریمه برای عدم رعایت استانداردهای OSHA نمی شود. در عوض، رویکردی مشارکتی و آموزشی دارد و آگاهی در مورد مسائل بالقوه را افزایش می دهد و مسیرهای روشنی برای حل آنها ارائه می دهد. این رویکرد منحصربه‌فرد در بین کسب‌وکارهای بی‌شماری طنین‌انداز شده است و آنها را به پیوستن به برنامه ترغیب کرده است.

در سال اخیر، برنامه مشاوره در محل OSHA حدود ۲۸۰۰۰ بازدید از سایت را از محل‌های کاری کسب‌وکار کوچک انجام داده است که بیش از ۱٫۱ میلیون نفر از آنها سود برده است. کارگران در سراسر آمریکا این اعداد بر گستردگی و تأثیر برنامه تأکید می‌کنند و نشان می‌دهند که تعداد فزاینده‌ای از صاحبان مشاغل کوچک ارزش اولویت‌بندی ایمنی در محل کار را تشخیص می‌دهند.

تصویر: OSHA.gov


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی