عمومی

مشاغل هتلداری واشنگتن واجد شرایط 100 میلیون دلار هستند برنامه کمک هزینه

مشاغل هتلداری واشنگتن واجد شرایط ۱۰۰ میلیون دلار هستند
برنامه کمک هزینه

وزارت بازرگانی ایالت واشنگتن اخیراً فرصت اعطایی به طور خاص برای مشاغلی که در صنعت مهمان‌نوازی و اقامتگاه کار می‌کنند.

این برنامه کمک مالی مجموعاً ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به کسب‌وکارهایی دارد که به دلیل همه‌گیری متحمل ضرر شده‌اند، اگرچه برخی معیارهای واجد شرایط بودن سختگیرانه وجود دارد. به عنوان مثال، این برنامه محدود به مشاغلی است که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ به دلیل کووید-۱۹ و اقدامات بهداشتی و ایمنی عمومی متعاقب آن، ۲۵ درصد یا بیشتر ضرر در درآمدهای ناخالص یا فروش داشته‌اند.

100 million grant Program for washington hospitality businesses - مشاغل هتلداری واشنگتن واجد شرایط 100 میلیون دلار هستند
برنامه کمک هزینه

معیارهای واجد شرایط بودن اضافی

به‌علاوه آستانه ۲۵%، کسب‌وکارهای واجد شرایط باید حداقل درآمد ناخالص یا فروش ۲۰۱۰، ۲۰، ۱۲۰ دلاری یا ۱۲۰ دلاری داشته باشند. کسب و کار در آن سال افتتاح شد. هر کسب و کار واجد شرایط باید حداقل ۵۱ درصد از درآمد خود را در ایالت واشنگتن ایجاد کند، و نباید به طور دائم تعطیل شود و یا قصد تعطیلی آن در سال ۲۰۲۳ را نداشته باشد. مشاغل واجد شرایط همچنین باید هزینه هایی داشته باشند که برای ادامه فعالیت های تجاری ضروری است، که شامل موارد زیر است. مانند حقوق و دستمزد و اجاره.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

انواع کسب و کار کمک هزینه شامل رستوران‌ها، غرفه‌های غذا و غذاخوری، و همچنین بارها، سالن‌ها، سالن‌ها و میخانه‌ها، از جمله بارهای میان وعده و نوشیدنی‌های غیرالکلی می‌شود. همچنین برخی از تولیدکنندگان مشروب الکلی دارای مجوز، و همچنین هتل ها و متل ها به استثنای کازینو، شامل می شوند.

نانوایی ها، آبجوسازی ها و سالن های بولینگ نیز واجد شرایط هستند، مانند بسیاری از مشاغل دیگر برای مهمان نوازی و اقامت.

بازیابی و بازسازی

کریس گرین، دستیار دفتر توسعه اقتصادی و رقابت بازرگانی، بیانیه ای را از طریق ایالت واشنگتن صادر کرد وزارت بازرگانی، که به عنوان خوانده شده : “در حالی که برخی از کسب و کارهای کوچک ما در پی یک بیماری همه گیر جهانی شروع به بهبود و بازسازی می کنند، تعداد بیشتری همچنان با چالش های تاریخی روبرو هستند.

“صنعت مهمان نوازی و اقامتگاه بخشی ضروری از اقتصاد ما است و این کمک‌ها به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در سراسر ایالت کمک می‌کند تا از نگرانی‌های مربوط به سلامت عمومی که در سه سال گذشته فعالیت‌های آنها را مختل کرده است، بهبود یابند.

درخواست کمک هزینه مهمان نوازی

پورتال درخواست در ۱۴ مارس در وب سایت WA Hospitality Grants باز می شود، به علاوه یک وبینار اطلاعاتی برای ۱۳ مارس برنامه ریزی شده است.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک، کمک های مالی مشاغل کوچک – واشنگتن
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی