عمومی

مشارکت می تواند کلید رشد کسب و کار باشد

مشارکت می تواند کلید رشد کسب و کار باشد

مشارکت‌ها اغلب بستری عالی برای رشد و موفقیت برای شرکت هایی در هر اندازه، بزرگ و کوچک. مدل کسب‌وکار Pacaso شرکت من تقریباً به طور کامل مبتنی بر مشارکت است – از رهبران جامعه، شرکای بانکی، نمایندگان املاک، کارگزاری‌ها یا حتی کسب‌وکارهای محلی از مراقبت از چمن‌زار، نظافت منزل و سایر ارائه‌دهندگان خدمات.

از همه مهمتر، روابط بین یک شرکت و مشتریانش و کارمندان نیز شراکتی هستند. آنها احتمالاً مهمترین شراکت از همه هستند. اما درست کردن شراکت ها می تواند سخت باشد. من می‌خواستم چند نمونه از شراکت‌ها در کسب‌وکارمان در Pacaso را به اشتراک بگذارم و برخی از بهترین روش‌هایی را که در طی سال‌ها آموخته‌ام بازتاب دهم.

یکی از رازهای رشد سریع پاکاسو، سرمایه گذاری اولیه ما در ایجاد مشارکت با نمایندگان املاک در سراسر جهان است. ما روابط مهمی با کارگزاران و عوامل شناخته شده از جمله Engel & Volkers، RE/MAX، و تیم های املاک و مستغلات پیشرو مانند Altman Brothers در لس آنجلس یا Roh Habibi و تیمش در سانفرانسیسکو برقرار کرده ایم. با این مشارکت ها، هر دو طرف چیزهای زیادی برای به دست آوردن دارند. کارگزاران املاک و تیم‌ها دارای مارک‌ها و شبکه‌های معتبری از خریداران احتمالی هستند و متخصصان بازار محلی در صنعت فروش املاک و مستغلات هستند، بنابراین ارزش زیادی برای ما به ارمغان می‌آورند. ما همچنین ارزش زیادی برای آنها به ارمغان می آوریم زیرا ابزار و خدماتی داریم که به مشتریان آنها ارزش می افزاید – به خانواده ها این امکان را می دهد که مالکیت خانه دوم را با هزینه کمتری نسبت به خانه دوم سنتی باز کنند یا حق مالکیت را در خانه های فعلی خود قائل شوند.

به همین ترتیب، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای مشارکت با کسب‌وکارهای محلی هستیم، اعم از تولیدکننده مبلمان، طراح داخلی، کتاب‌فروشی محلی برای پر کردن قفسه‌های خود. خانه ها یا کارخانه شراب سازی جایی که من در دره ناپا زندگی می کنم، اغلب صاحبان پاکاسو را به برندهای محلی که دوستشان داریم، مانند دوستان شراب سازی مختلفی که در شهر داریم، مانند تاکستان های جان آنتونی، ارجاع می دهیم. برای شراب‌سازی‌ها بسیار عالی است، زیرا کسب‌وکار و عضویت در باشگاه خود را توسعه می‌دهند و همچنین برای ما عالی است زیرا می‌توانیم دسترسی ویژه‌ای را برای صاحبان خود فراهم کنیم.

هیئت مشورتی دولت تازه تأسیس ما متشکل از مقامات منتخب سابق و فعلی نمونه عالی دیگری از یک مشارکت ارزشمند است، زیرا ما از رهبران اهرم استفاده می کنیم. تجربه چندین ساله برای اطلاع رسانی سیاست ها و استراتژی های جامعه ما که بینش استراتژیک زیادی را به پاکاسو اضافه می کند. همچنین برای آنها ارزشمند است زیرا ما با هم کار می کنیم تا بخشی از راه حل بحران مسکن باشیم که بسیاری از این جوامع با آن مواجه هستند.

مشارکت با سازمان ها یا اهداف غیرانتفاعی به شما اجازه می دهد تا تأثیری فراتر از کسب و کار اصلی خود داشته باشید. از طریق مالکیت مشترک خانه دوم، رقابت برای خانه های تک خانواده در جوامع مقصد را کاهش می دهیم. حتی بیشتر از این، ما با سازمان‌های محلی مانند صندوق مسکن اجتماعی تتون و مسکن بربانک همکاری می‌کنیم تا از تلاش‌های آنها برای ایجاد مسکن مقرون‌به‌صرفه حمایت کنیم.

در اینجا چند نکته وجود دارد که در طول سالها در مورد آنچه در ایجاد و حفظ شراکت مهم است آموخته ام:

Win-Win  

اول، باید برد-برد باشد. این بدان معناست که هر دو طرف باید ارزش زیادی از شراکت بگیرند. وقتی دو شرکت اندازه های متفاوتی داشته باشند، این می تواند سخت تر باشد. هنگامی که یک شرکت بسیار بزرگ و یک استارت آپ کوچک دارید، اغلب اوقات برای شرکت کوچک دشوار است که ارزش کافی برای توجیه وقت شرکت بزرگ ارائه دهد. گاهی اوقات، این مشارکت‌ها می‌توانند کارساز باشند، اما اغلب، بهترین مشارکت‌ها را با شرکت‌هایی دیده‌ام که از نظر اندازه مشابه هستند یا ارزش بسیار مکملی برای مبادله با یکدیگر دارند.

بلند مدت  

اغلب ، مشارکت ها در طول سالیان متمادی انجام می شود. به عنوان مثال، قبل از اینکه اولین شرکت dotloop من شریک شود و با Zillow ادغام شود، من در حال ایجاد این رابطه با تیم Zillow برای چهار سال قبل از آن لحظه بودم. در سال‌های اولیه، همه چیز فقط برای ایجاد رابطه بود که نمی‌دانستیم چه نوع فرصت‌های مشارکتی ممکن است در آینده ایجاد شود. من متوجه شدم که برای ایجاد رابطه بسیار مفید است و در طول زمان به یک مشارکت قدرتمند تبدیل شد. انتظار نداشته باشید این اتفاقات یک شبه رخ دهد.

هم افزایی 

همیشه به دنبال هم افزایی در مأموریت و همسویی در منافع مالی مشارکت ما با بنگاه های املاک نمونه ای عالی از این امر است. هر دوی ما بر روی خریداران بالقوه سالم خانه متمرکز هستیم تا رویاهای مالکیت خانه خود را محقق کنند. آنها دستمزد می گیرند و پاکاسو نیز در نتیجه آن معامله، کارمزدی دریافت می کند. ما در رابطه با ماموریت و اهداف خود و همچنین منافع مالی خود در معامله، هماهنگی زیادی داریم.

بیش از هر چیز، فکر می‌کنم همیشه مفید است که به یاد داشته باشید که هر رابطه‌ای، شراکتی یا غیره را با طرز فکری دلپذیر رهبری کنید. . اخیراً، دوست خوب من تام فری، که یک مربی برجسته املاک و مستغلات است، با خدمه ما در Pacaso صحبت کرد. ما در مورد ارجاعات صحبت می کردیم و او به اشتراک گذاشت که باید قبل از اینکه در ازای هر چیزی انتظار داشته باشید، سه بار ارزش قائل شوید. من فکر می کنم این یک راه عالی برای فکر کردن در مورد نحوه برخورد شما با هر رابطه، به خصوص شراکت است. همانطور که به رشد کسب و کار یا شغل خود فکر می کنید، قدرت شراکت های عالی را دست کم نگیرید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی