عمومیمقالات

پیاده روی با شادی: قدرت ارتباطات بین نسلی با برد رایان

پیاده روی با شادی: قدرت ارتباطات بین نسلی
با برد رایان

هفت سال پیش، برد رایان در تلاش بود تا برنامه دامپزشکی خود را در دانشگاه ایالتی اوهایو به پایان برساند. او برای اولین بار در زندگی خود احساس خودکشی کرد و چندی بعد یکی از همکلاسی هایش جان خود را از دست داد. این باعث شد رایان دچار مشکل شود و او می دانست که به استراحت نیاز دارد.

او لحظه ای را به یاد آورد که چند سال قبل با مادربزرگش جوی چت می کرد و مادربزرگ اعتراف کرد که هرگز در زندگی خود کوهی ندیده است. با در نظر گرفتن آن لحظه، او با مادربزرگش تماس گرفت و شروع به برنامه ریزی برای اولین سفر خود به کوه های بزرگ اسموکی کرد.

به این ترتیب یک سفر ۵۰۰۰۰ مایلی برای رایان و جوی آغاز شد. رایان اکنون یک دامپزشک و حامی سلامت روان است، شهرت در رسانه های اجتماعی برای سفرهایش با مادربزرگ او. آن‌ها به آلاسکا، هاوایی و جزایر ویرجین پرواز کرده‌اند تا به هدف خود یعنی بازدید از تمام ۶۳ پارک ملی ایالات متحده برسند و امسال وقتی جوی ۹۳ ساله شود از آخرین پارک خود در ساموآی آمریکا دیدن خواهند کرد. 

رایان دیدگاه انتقادی روابط بین نسلی را در ساعات تاریک ما به اشتراک می گذارد. همانطور که او با زیرکی اشاره می کند، «یک روز تاریک، یک هفته تاریک، یک ماه تاریک، یک چهارم تاریک زندگی تاریک نیست. این کلیت آنچه برای آینده ما ممکن است نیست.”< /p>

رایان و کارن آلن مجری در جزئیات جوانب مثبت و منفی جاه طلبی را می سنجید و اینکه چگونه فشار ناگفته ادراک و قضاوت اجتماعی ما را ساکت نگه می دارد. او همچنین تجارب به یاد ماندنی با جوی را که از نسل خاموش است، و اینکه چگونه یکدیگر را مجبور به مقابله با ترس های فردی خود و آسیبی که هر دو برای به یکدیگر کمک کنید تا بر یکدیگر غلبه کنند.

سفرهای برد و جوی رایان را در دنبال کنید اینستاگرام و فیسبوک .

می‌خواهید از پادکست در جزئیات پشتیبانی کنید؟ حتماً از پادکست‌های اپل، Google Podcasts یا Spotify، سپس به آن امتیاز پنج ستاره دهید و آن را با انجمن خود به اشتراک بگذارید! همچنین می‌توانید از وب‌سایت کارن آلن

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را بررسی کنید و با مشترک شدن در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=150&d=mp&r=g - پیاده روی با شادی: قدرت ارتباطات بین نسلی
با برد رایان

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی