خبر

طلا و سکه ارزان می‌شود

طلا و سکه ارزان می‌شود

382040 230 - طلا و سکه ارزان می‌شود

اقتصاد۲۴- محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: هفته گذشته قیمت جهانی طلا۴۴ دلار کاهش یافت و به بهای ۱۶۹۶ دلار رسید. از سوی دیگر به دلیل مثبت بودن مذاکرات برجام نوسانات کمی داشت.

وی ادامه داد: دو عامل کاهش بهای انس جهانی طلا و نوسانات نرخ ارز باعث شد قیمت طلا افزایش نداشته باشد بلکه سیر نزولی داشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد: آخرین نرخ‌ها حاکی از این است که سکه طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۳۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشت.

وی افزود: قیمت هر مثقال طلای آب شده ۸۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۵ هزار تومان کاهش یابد و این ماهی‌ها موجب شد حباب سکه نیز ۲۰۰ هزار تومان کاهش یابد و در آخرین معاملات به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد.


بیشتر بخوانید: قیمت سکه ضربه فنی شد /پیش بینی قیمت سکه امروز


کشتی آرای گفت:پیش‌بینی می‌شود با توجه به مثبت بودن روند مذاکرات برجام قیمت ارز تحت تاثیر این فرایند با کاهش قیمت کمی مواجه شود همچنین با کاهش جهانی طلا هفته اینده افزایش قیمت طلا و سکه نخواهیم داشت و با ادامه این روند کاهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: سایه مذاکرات تعیین کننده جهات اقتصادی شده است و در آخرین اخبار منتشر شده از نهایی شدن مذاکرات در روز‌هایی آینده را درد و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود هفته‌های آینده قیمت‌ها به ثبات برسد.

منبع: مشرق نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی