عمومی

آنچه باید در مورد سالمندان در لیست حقوق و دستمزد خود بدانید

آنچه باید در مورد سالمندان در لیست حقوق و دستمزد خود بدانید

طبق اداره آمار کار ، پیش بینی می شود که کل نیروی کار از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ به میزان ۶٫۶ درصد افزایش یابد، در حالی که پیش بینی می شود تعداد کارگران ۶۵ سال و بالاتر تا ۵۷٫۶ درصد افزایش یابد. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶، کارگران ۶۵ سال و بالاتر ۸٫۶ درصد از کل نیروی کار را تشکیل دهند که این رقم در سال ۲۰۱۶، ۵٫۸ درصد بود. و انتظار می‌رود تعداد افراد ۷۵ سال و بالاتر در نیروی کار افزایش یابد ۹۶٫۵٪ تا سال ۲۰۳۰. این به چه معناست برای کسب و کار شما؟

svg%3E - آنچه باید در مورد سالمندان در لیست حقوق و دستمزد خود بدانید

چرا مشاغل و افراد مسن به یکدیگر نیاز دارند

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک نمی توانند فرصت های شغلی خود را پر کنید. NFIB گزارش شده این ۴۳ درصد در اکتبر ۲۰۲۳ دارای موقعیت‌های تکمیل نشده بودند که بیشترین مشکلات را در بخش‌های حمل‌ونقل، ساخت و ساز و خدمات تجربه کرده‌اند. بسیاری از سالمندان مایلند ادامه کار به دلایل مختلف، از جمله نگرانی در مورد توانایی مالی، تمایل به فعال ماندن، و توانایی ادامه حیات آنها.

بنابراین، حفظ کارگران مسن‌تر یا به‌کارگیری آنها می‌تواند برای شرکت‌ها یک برد برد باشد. دانشکده بهداشت عمومی میلمن کلمبیا ۱۰ مزیت کارگران مسن بر اساس درسهایی از مشاغل کوچک شهر نیویورک:

  1. کارگران مسن‌تر ماهر و با تجربه هستند
  2. آنها مدت بیشتری در مشاغل می مانند و روزهای کمتری را مرخصی می گیرند
  3. آنها اخلاق کاری قوی دارند
  4. آنها دانش و شبکه های یک کسب و کار را حفظ می کنند
  5. می توان بر شکاف فناوری درک شده غلبه کرد
  6. کارگران مسن تر ثابت می کنند که بهترین تیم ها چند نسلی هستند
  7. کارگران مسن تر بازی می کنند نقش مهمی در آموزش نسل بعدی کارگران دارند
  8. آنها به مشتریان ثبات و توجه شخصی ارائه می دهند
  9. کارگران مسن تر تجارت بیشتری را جذب می کنند
  10. کارگران مسن تر بخشی از برند تجاری

تبعیض قائل نشوید

تجار باید از تبعیض علیه کارگران مسن‌تر اجتناب کنند. قانون تبعیض سنی در استخدام به طور خاص تبعیض استخدامی توسط شرکتی با ۲۰ کارمند یا بیشتر را علیه افراد ۴۰ سال و بالاتر ممنوع می‌کند. این بدان معناست که ناکامی یا امتناع از استخدام یا اخراج کسی، یا تعیین غرامت و ترفیع بر اساس سن غیرقانونی است. در حالی که قانون فدرال فقط برای شرکت هایی اعمال می شود که حداقل ۲۰ کارمند را استخدام می کنند، بسیاری از ایالت‌ها قوانین مشابهی دارند که در مورد شرکت‌های کوچک‌تر اعمال می‌شود (به عنوان مثال، ۴ کارمند در نیویورک، ۵ کارمند در کالیفرنیا، ۱۵ کارمندان در فلوریدا).

ممکن است تبعیض های ظریف تری وجود داشته باشد، زیرا پیش فرض هایی در مورد توانایی های کارگران مسن تر وجود دارد (به نام تبعیض مبتنی بر تعصب). این می تواند منجر به شوخی در مورد ظاهر سالمندان، برچسب زدن نامناسب به عنوان “قدیمی”، و نادیده گرفتن (نشنیدن) به آنچه کارگران مسن تر می گویند شود. این که آیا از مرز تبعیض سنی عبور می کند یا خیر، ممکن است روشن نباشد، اما قطعاً واضح است که چنین رفتاری در میان کارگران جوان باید متوقف شود.

پوشش پزشکی

سالمندان ۶۵ ساله و بالاتر که به اندازه کافی کار کرده اند می توانند Medicare دریافت کنند، آیا هنوز شاغل هستند یا نه و صرف نظر از اینکه آنها در حال دریافت مزایای تامین اجتماعی هستند. با این حال، شرکت‌ها باید بدانند که مدیکر چگونه با برنامه‌های گروهی خود مطابقت دارد.

  • کارفرمایان با ۲۰ کارمند یا بیشتر. آنهابایدبه کارگران ۶۵ سال و بالاتر و همسرانشان با همان شرایطی که برای کارگران جوان تر است، پوشش ارائه دهند. هیچ انگیزه ای برای سالمندان برای رد پوشش بهداشتی گروهی نمی توان ارائه داد. اگر سالمندان پوشش بهداشتی گروهی را بپذیرند؛ آنها می توانند ثبت نام برای بخش های B و D مدیکر را به تعویق بیندازند. طرح گروهی پوشش اصلی آنهاست (اگر کارمندان آن را داشته باشند ابتدا پرداخت می کند و مدیکر در مرحله دوم پرداخت می کند).
  • کارفرمایان با کمتر از ۲۰ کارمند. آنهاممکن است پوشش را ارائه دهند، اما ملزم به انجام این کار نیستند. اگر سالمندان این پوشش را بپذیرند، همچنان باید برای Medicare ثبت نام کنند، که طبق قانون پوشش اصلی آنها باقی مانده است.

توجه: تدارکات بازپرداخت سلامت کارفرمایان کوچک واجد شرایط <(QSEHRA)< /u> طرح‌های سلامت گروهی سنتی نیستند، اما می‌توانند برای کمک به سالمندان برای پرداخت حق بیمه مدیکر استفاده شوند. کارفرمایانی که در حساب‌های پس‌انداز سلامت مشارکت می‌کنند.  نمی‌توان از طرف کارمندانی که در Medicare ثبت‌نام کرده‌اند، از جمله قسمت A، این کار را انجام دهد.

پوشش طرح بازنشستگی

ایالات متحده دیوان عالی می گویدکه کارفرمایان بخش خصوصی نمی توانند سن بازنشستگی اجباری را تعیین کنند (سن بازنشستگی اجباری برای خلبانان یک قانون بین المللی است). بنابراین، از آنجایی که کارگران مسن‌تر در لیست حقوق و دستمزد باقی می‌مانند، شرکت چگونه برنامه‌های بازنشستگی را مدیریت می‌کند؟

کارمندان باید بدون در نظر گرفتن سن، همچنان بتوانند در طرح شرکت شرکت کنند. به عنوان مثال، این بدان معنی است که آنها می توانند کمک های کاهش حقوق را به یک طرح ۴۰۱ (k) بپردازند و سهم کارفرما را به همان میزانی که کارگران جوان تر دریافت می کنند، دریافت کنند. (قوانین متفاوتی برای طرح‌های مزایای تعریف شده (بازنشستگی) اعمال می‌شود و در اینجا مورد بحث قرار نمی‌گیرد.)

طرح‌ها باید حداقل توزیع‌های لازم (RMD) را برای کارمندانی که به سن شروع می‌رسند انجام دهند. این بدان معناست که در سال ۲۰۲۴، برنامه ها باید RMD را برای کارکنان متولد ۱۹۵۲ آغاز کنند. IRS اطلاعات بیشتری در مورد سن شروع برای RMD ها.

استثنا: طرح ها می توانند اجازه دهند تعویق RMD تا زمان بازنشستگی. اما تعویق را نمی توان برای کسانی که بیش از ۵٪ از کسب و کار را در اختیار دارند استفاده کرد.

نتیجه گیری

کسب و کارهای کوچک می توانند از استخدام کارگران مسن تر بهره مند شوند. اما آنها باید مطمئن شوند که با قوانین مربوط به رفتار با سالمندان در محل کار مطابقت دارند.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی